برای طراحی وب چه ابزارهایی وجود دارااست
نوشته شده توسط : علی پور

برای طراحی وب چه ابزارهایی وجود دارااست 

یک طراح وب سایت چه وظایفی دارااست؟
وظایفی که   طراحی سایت  در یک پروژه ساخت وب سایت وجود دارااست، بستگی به مرحله‌ای داراست که طراح وبسایت ملزم میباشد آن را اجرا دهد. برای فهم و شعور این زمینه، بهتر میباشد این طور ذکر کنیم که یک وبسایت فن‌ای هنگامی نتایج می‌گردد که دو مجموعه و یا این که دو فرد در ساختن آن دخیل باشند. به‌این خواسته، حضور یک فرد رشته‌ای در مسئله فرانت اند (Front-End) و فرد دیگری با تیتر دارای تخصص بک-اند (Back-End)، در دسته پباده سازی مورد نیاز میباشد.

وظایف یک فرانت اند فعالیت چه می‌باشد؟
فرانت اند تارنما مشمول کلیه کدهایی از وبسایت میباشد که در معرض روءیت کرد کاربر قرار میگیرد. کلیه خصوصیت‌های مرتبط با ظواهر وبسایت که بعد از ورود به هر سایتی آن را مشاهده می کنید، مشمول این زمینه میشود. برای پباده سازی و بسط فرانت اند یک وبسایت، نیاز به اشراف به لهجه های نرم افزار نویسی نظیر: HTML، CSS و جاوا اسکریپت دارید.

قابل ذکر میباشد که به مراد پباده سازی پروژه‌های بلندمرتبه و فن‌ای، نیاز به همیاری یک گرافیست نیز وجود داراست تا نخست توسط قابل انعطاف افزارهای گرافیکی نصیب‌های گوناگون وب سایت پباده سازی گردد و آن گاه کارشناس فرانت اند آن ها را به کدهای قابل فهم و شعور برای سیستم تبدیل نماید.

سفارش ویژه: یادگرفتن نرم افزار نویسی فرانت اند
وظایف یک بک اند فعالیت چه می باشد؟
بک اند تارنما در واقع به عبارتی کدهای سمت سرور و کدهایی میباشد که یوزرها وب سایت آن‌ها‌را مشاهده نمی کنند. دارای تخصص بک اند که در قالب یک دسته یا این که به طور شخصی عمل می‌نماید، مسئولیت کدنویسی ساختار و ردیف‌های مهم وبسایت را بر عهده دارااست. به بیانی دیگر همه تجهیزات و عملکردهای وب سایت درین قسمت کدنویسی می شوند و معمولا به‌این مراد از گویش‌های اپ نویسی Python، ASP و PHP به کار گیری می شود.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: