آموزش ویرایش و درج گروهی محصولات ووکامرس
نوشته شده توسط : علی پور


یکی رنج‌های رئیس دکان‌های اینترنتی این میباشد طراحی سایت  که تولیدها دائما در حالا تغییر و تحول می‌باشند؛ به عنوان مثال ممکن میباشد بها امروز یک مال با بها دیروز آن متعدد باشد. ممکن میباشد یک خصوصیت مشترک فی مابین تعداد متعددی از تولیدها شما حذف یا این که اضافه خواهد شد. در‌این‌صورت می بایست آنها را بازنویسی فرمایید. تا آخر نوشته‌ی علمی یادگرفتن بازنویسی و درج گروهی تولید ها ووکامرس با ما هم پا باشید.

در حالتی‌که تعداد متعددی مال در مغازه خویش داشته باشید، بازنویسی تک تک محصول ها ووکامرس و انبارکردن تغییرات هرکدام، کاری طاقت فرسا و وقت گیری میباشد. به همین ادله بایستی راهی باشد تا بتوان رئیس تولیدها ووکامرس به طور یکجا را در لحاظ گرفت. در‌این یادگرفتن ووکامرس هم پا ما باشید تا طریق بازنویسی گروهی محصول ها ووکامرس را با هم محاسبه کنیم.

دستکاری گروهی تولیدها ووکامرس :
برای این خواسته قادر خواهیم بود از یک پلاگین دیدنی با تیتر Smart Manager For Woocommerce به کار گیری کنیم. این پلاگین به شما این قابلیت را میدهد تا به راحتی، تعداد متعددی از تولید ها دکان خویش را رئیس فرمایید و در شکل لزوم، خصوصیت‌های آنها را تغییر تحول دهید. پلاگین نام برده بیشتراز 10000 نصب فعال داشته که نشان از محبوبیت و اقتدار این پلاگین دارااست.

نصب و فعال سازی پلاگین Smart Manager for woocommerce :

 

برای به کارگیری از این پلاگین، نخست آن را دانلود کرده و به پیشخوان وردپرس مراجعه می کنیم تا به یاری آن دستکاری گروهی تولیدها ووکامرس را قابلیت‌پذیر سازیم.

بعد از نصیب اضافه کردن پلاگین، پوشه دانلود گردیده را گزینش فرمایید و در انتظار بمانید تا نصب خواهد شد. هم اکنون آن را فعال نمائید. درحال حاضر در سربرگ تولیدها، آیتم‌ای به اسم Smart Manager تولید گردیده که با کلیک روی آن وارد برگه مدیر تولید ها ووکامرس به طور یکجا خواهید شد.

برای دانلود نسخه پرو این پلاگین به طور تماما بدون پول از مدیریو کلیک فرمائید.

 

 

Smart manager :
در برگه گشوده گردیده، لیستی از محصولاتی که در دکان شما مو جود میباشد را مشاهده میکنید.

 

 

 

در اینجا هر ردیف بیان‌کننده یک کدام از ویژگی ها متاع اعم از عکس و تیتر کالا، ارزش معمولی و تاراج، دسته‌بندی، تعداد موجودی، موقعیت نشر و … میباشد. هر مورد از این مقادیر را میتوانید با کلیک کردن روی آن بازنویسی فرمائید و آنگاه مورد ذخیره را در بخش بالا سمت راست بزنید تا تغییرات شما ذخیره گردد.

 

 

 

مثلا در عکس فوق، با گزینش فیلد دسته‌بندی مال دلخواه، قادر خواهیم بود به راحتی دسته‌بندی جنس ذکر شده را تغییر و تحول دهیم.

تغییر و تحول ردیف‌های پیش‌فرض :
همینطور با زدن دکمه پیکربندی که در عکس بالا نیز مشخص و معلوم شده‌است، میتوانید ردیف‌های پیش فرض را تغییر‌و تحول دهید و ردیف‌های دلخواه خویش را اضافه نمائید.

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: