انواع سایت ارز دیجیتال چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور


در مقاله‌ها پیشین با مفاهیم ارز دیجیتال و رمزارزها آشنا شدیم. به‌این فیض دست یافتیم  طراحی سایت   جهت فعال سازی کسب و عمل در حوزه ارز دیجیتال و دستیابی به درآمد مناسب، ساخت وب سایت ارز دیجیتال نقش حیاتی داراست. هم چنین درباره با نکات اصلی در گزینش کمپانی ساخت سایت ارز دیجیتال کلام شد. البته به دنبال قصد داریم تا شما‌را با گونه های وب سایت ارز دیجیتال آشنا کنیم.

صرافی ارز دیجیتال
یکی گونه های وب سایت ارز دیجیتال، وب سایت‌هایی می‌باشند که عملیات صرافی را انجام می دهند. غرض از ساخت وب سایت صرافی ارز دیجیتال، یافت کردن مخاطبانی میباشد که قصد داد و ستد و تبادل پولی ارز را دارا هستند. مثلا پولی ریال واریز کرده و در قبال آن دلار پی پال اخذ میکنید.

 

واسطه گری
مشاجره دیگر در اشکال وب سایت ارز دیجیتال نیز فرایند جایگزینی خرید هست. در مرزو بوم ما به جهت موقعیت جان دار، دسترسی به کیف پول و اکانت‌های در میان المللی برای خرید آنلاین نیست. تیم‌ای از کمپانی‌ها وجود دارا هستند که نقش واسطه را ایفا کرده و با دارا بودن دسترسی به اکانت‌های دربین المللی، جایگزین شما گردیده و خریدهای آنلاین، واریز و برداشت اکانت به طور دیجیتال و … را انجام می دهند. منبع درآمد آن ها نیز در تفاوت نرخ داد و ستد ارز می باشد. نکته مهم آن میباشد این مجموعه‌ها عمل خویش را از روش رمزارزها انجام نمی‌دهند.

خریدو فروش گیفت کارت
شرایط دیگر که چندان ارتباطی به رمزارزها ندارد فروش گیفت کارت‌ها میباشد. خرید گیفت کارت‌ها امروزه بسیار متداول شده‌است. به عنوان مثال پول هایی جهت خرید بازی‌های دیجیتال آیتم استعمال قرار می گیرد. هرچند درظاهر پولی برای خرید از وبسایت مشخصی پرداخته می گردد، ولی عملا پرداخت هزینه به طور ارزی بوسیله وب سایت ارائه کننده مد حیث میباشد. غرض این سیرتکامل تارنما‌ها ارائه گیفت کارت‌ها به مشتری به صورت ارزی و اخذ وجه از آن ها به طور ریالی میباشد.

صرافی متمرکز رمزارز
نوعی دیگری از روند معامله ارز دیجیتال به طور رمزارز میباشد. درواقع به صورت یک صرافی متمرکز از اشخاصی رمزارز خریداری کرده و به اشخاص دیگر آن را می‌فروشید. این تبادلات صرفا از روش کیف پول صرافی شکل میگیرد. در واقع به طور کامل مشابه به فرایند صرافی بوده و یک صرافی رمزارز متمرکز اسم میگیرد.

 

صرافی غیرمتمرکز رمزارز
نوع دیگر از گونه های تارنما ارز دیجیتال که در معاملات رمزارزها صورت گرفته میباشد، گروه‌هایی میباشند که اصطلاحا بازار عرضه و تقاضای معاملات اسم می گیرند. این بازارها عملا در راستای تولید اطمینان برای خریدار و فروشنده جهت کاهش گفت و گو واسطه گری و دلالی صرافی کار می‌نمایند. در واقع فروم های یک‌سری وجهی میباشند که در آن خریداران میتوانند تقاضاهای خویش را در لیست تقاضاهای فروش پیدا نمایند.

درین فرایند نگرانی‌هایی جهت اجرای درست صورت میگیرد. به عنوان مثال:

فروشنده صدق ادعای خویش بر پایه ی فروش پولی راز ارز به قیمتی معلوم را چه گونه گزینش می‌نماید، در کیف پول‌ها به چه شکل پول جا به جا می‌گردد؟ خروج پول از وب سایت به کیف پول اشخاص چه گونه شکل میگیرد؟ برهه زمانی برای آن چه طور میباشد؟ مشاجره احراز نام و نشان که در همگی تارنما های ارز دیجیتال بسیار دارای اهمیت میباشد تا اطمینان نتایج گردد سرقت و پولشویی در داد و ستد صورت نگرفته باشد، چه‌طور شکل میگیرد؟ و…





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: