تفاوت میان وردپرس و سایت اختصاصی
نوشته شده توسط : علی پور


تفاوت در بین وردپرس و وب سایت منحصربه‌فرد و مزیت هر کدام نسبت به دیگری، مورد‌ای میباشد  طراحی سایت  که ذهن اکثری از یوزرها را مشغول نموده است. در حالتی که شما نیز تا به حالا تمایل به پباده سازی تارنما گرفته باشید، به طبع با این تعیین مواجه گردیده‌اید.

چه در پژوهش ها فردی و چه در جلسات مشورت با کمپانی‌های طراحی وب، همواره این دو مورد مطرح می شوند. در‌این نوشته‌علمی خصوصیت‌ها و مزایای هر مورد از این دو نوع را آنالیز میکنیم. در انتها و با اطلاعاتی که به دست می آورید می توانید شخصا تصمیم بگیرید که کدام آیتم برای کسب‌وکارتان بهتر میباشد.

تفاوت بین وردپرس و وبسایت منحصربه‌فرد چه می باشد؟
برای درک کردن تفاوت فی مابین وردپرس و وبسایت منحصر به فرد در آغاز بایستی تعریف‌و‌تمجید هریک را دقیقا ذکر کنیم. بعد از پر‌نور شدن معنای هر کدام از این عنوان ها، می توانیم خصوصیت‌های آنان‌را شعور کنیم.

وردپرس چه چیزی است؟


وردپرس یک برنامه متن گشوده یا این که منبع گشوده (open source) آنلاین میباشد که یوزرها می توانند با به کار گیری از آن تارنما، وب لاگ یا این که نرم‌افزار بسازند. وردپرس در دسته سیستم‌های رئیس محتوا (cms) قرار می گیرد و دوست داستنی‌ترین آنها میباشد. برای مدیر، درج مطالب یا این که حذف آن ها و موردها دیگر به یک سیستم رئیس محتوا نیاز داریم. سازندگان وردپرس این سیستم را به طور مجانی در چنگ یوزرها قرار داده‌اند.

بخش اعظمی از کدها و تجهیزات موردنیاز به طور پیش‌فرض در وردپرس قرار داده گردیده‌اند و همین دستور سرعت طراحی وب سایت را بسیار بالا می برد. دیگر نیازی به کدنویسی دوباره برای شغل های تکراری وجود ندارد. چنان که اشاره کردیم وردپرس یک اپ منبع گشوده میباشد. این یعنی کارشناسان اکثری در سراسر عالم روی آن فعالیت می‌نمایند و به همین برهان هر روز کیفیت و تجهیزات بیشتری به آن اضافه می گردد.

سطح امنیتی وردپرس نیز روز آپ دیت بهتر میشود. با آپ تو دیت رسانی و به کار گیری از ورژن‌های نو و اما رعایت نکات اصلی در حفاظت از تارنما، می توانید از بابت امنیت سایت وردپرسی خویش سهل‌خیال باشید.

قالب‌ها و افزونه‌های مختلفی برای وردپرس پباده سازی شده‌است که برخی از آن ها مجانی میباشند و برای برخی نیز می بایست هزینه‌ای پرداخت گردد. به طور کلی موردها ذیل را می‌اقتدار به عنوان مثال مهم ترین مزایای طراحی وب با وردپرس دانست:

سرعت بالا در ساخت وب سایت
هزینه کمتر
کاربری سهل وآسان
سازش با موتورهای جست‌وجو
قالب‌های مختلف و تنوع گرافیکی
امنیت بالا
و …





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: