آیا طراحی وب با وردپرس یک گزینش مطلوب میباشد؟
نوشته شده توسط : علی پور


آیا طراحی وب با وردپرس یک گزینش مطلوب میباشد؟
وردپرس یک سیستم رئیس محتوای دوست داستنی میباشد که میان طراحان وبسایت نیز طراحی وب سایت با وردپرس طرف داران متعددی پیدا نموده است. درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم معایب و مزایای وردپرس را باز نگری کنیم.

طراحی سایت

یک کدام از متداول‌ترین سوالاتی که در رابطه طراحی وب سایت از سمت مشتریان پرسیده می شود، در رابطه گزینش لهجه برنامه نویسی بوده و اینکه تارنما آیتم نظرشان را با چه لهجه و پلت فرمی پباده سازی نمایند. در‌این نوشته‌ی علمی به باز نگری طراحی وب با وردپرس و بیان معایب و مزایای آن پرداخته‌ایم. وردپرس در صدر سیستمی بود که برای بلاگ نویسی آیتم به کارگیری قرار می‌گرفت. ولی ابعاد تبدیل به سیستم مدیر محتوا شد و فعلا تعداد بسیار متعددی از تارنما‌ها از این سیستم استعمال می‌نمایند. وردپرس با لهجه برنامه نویسی PHP مندرج و به جهت داشتن افزونه‌های متنوع، توانسته بخش اعظمی از نیازهای مشتریان را مرتفع کند. برای داشتن یک وبسایت وردپرسی بهتر هست از هاست‌های لینوکسی استفاده نمود. اما برخی از کمپانی‌های ارائه دهنده خدمت‌های میزبانی اینترنت، هاست‌های وردپرسی را در سبد تولید ها خویش قرار داده‌اند که پیرو در رابطه این زمینه نیز مشاجره خواهد شد.

مزایای وردپرس:
۱. وردپرس یک پلتفرم متن گشوده (open source) میباشد
ساخت سایت با وردپرس - وردپرس پلتفرم متن گشوده

متن گشوده بودن وردپرس به‌این معناست که توسعه و گسترش دهندگان اینترنت میتوانند کدهای متبوع خویش را به آن بیشتر نمایند و آن را در مشت بقیه افراد قرار دهند. براین اساس اشخاص برای پباده سازی یک وب سایت وردپرسی نیازی به کدنویسی از مبنا را نخواهند داشت. این قابلیت و امکان جزء مزایای وردپرس به حساب می آید البته می بایست به‌این نکته نیز اعتنا داشت که‌این قضیه قادر است تا حدی امنیت وبسایت و تلاش آن را به مخاطره انداخته و به کار گیری از کدهای معیوب که بوسیله دیگر افراد نوشته مش شود قادر است موجب عدم تلاش درست وبسایت گردد.

سفارش اینترنت راز: شایسته ترین پلاگین های وردپرس در سال ۲۰۱۹

۲. آسانی در پباده سازی و سهولت در مدیر سایت
ساخت وب سایت با وردپرس - سهولت در مدیر سایت وردپرسی

با وردپرس هر شخصی با دست‌کم داده ها فنی در مسئله برنامه نویسی میتواند وردپرس را نصب و قالب دلخواه خویش را پیاده سازی نماید. همینطور وردپرس به جهت دارا بودن یک رابط بصری توانسته فرآیند افزودن صفحه ها نو، رئیس پست‌ها، آپلود تصاویر و … را بیشتراز پیش سهل و آسان نماید. برای ساخت یک وب سایت وردپرسی فقط به یک مرورگر متصل به وب نیاز می باشد و طراح به راحتی میتواند عمل پباده سازی خویش را مقدمه کند.

۳. تنوع در پلاگین‌ها (plug –in)
یکی مهم‌ترین مزیت‌های وردپرس، داشتن تعداد متعددی پلاگین میباشد. هر شخص سازه بر نیاز خویش می تواند از این پلاگین‌ها استعمال نماید. بیش تر این پلاگین‌ها به شکل مجانی ارائه گردیده‌اند و پلاگین‌های غیر بدون‌پول نیز با بها منطقی و مطلوب در چنگ طراحان قرار گرفته می‌باشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: