طراحی وب سایت فروشگاهی
نوشته شده توسط : علی پور

- تارنما خویش را پباده سازی فرمایید
طراحی سایت برای تارنما به عبارتی ویترین دکان شماست. برای اینکه ویترین جذابی داشته باشید، بر نوع ساخت وب سایت بایستی آلرژی به خرج دهید. علاوه بر اینکه کارایی میکنید ساخت وب سایت جذابی داشته باشید، به آسانی وبسایت هم می بایست اعتنا فرمائید. در ساخت سایت، می بایست بر مزیت خرید آنلاین تمرکز خواهد شد و باید به طوری باشد که تا حد قابلیت فرآیند خرید را برای مشتریان معمولی نماید.

ممکن میباشد بخواهید طراحی وب سایت مغازه اینترنتی خویش را به یک طراح بسپارید. امروزه دیگر نیاز وجود ندارد وب سایت را از صفر پباده سازی فرمائید. میتوانید یکی‌از سیستم‌های رئیس محتوا و قالب‌های فراهم را برای پباده سازی گزینش فرمایید. سیستم‌های مدیر محتوای گوناگونی وجود دارا‌هستند که میتوانند وبسایت فروشگاهی نیکی باشند، همچون : وردپرس، پرستاشاپ، اپن‌کارت و غیره.
ساخت‌و‌ساز مغازه اینترنتی با وردپرس، قادر است تصمیم خیر و خوبی باشد. وردپرس، یک سیستم مدیر محتوای عالی با قابلیت و امکان‌های فراوان میباشد. در شرایطی که تمایل به به کار گیری از وردپرس گرفتید، صرفا با تهیه و تنظیم یک میزبانی وردپرس و تعیین یک قالب، مغازه خویش را فعال‌ساز‌ی نمایید.

ساخت وب سایت فروشگاهی
سریع‌ترین و بی آلایش‌ترین طرز برای فعال‌ساز‌ی دکان آنلاین، به کارگیری از دکان‌ساز میباشد. با این نحوه، شما فقط با یک کلیک، یک وبسایت فروشگاهی خواهید داشت. وب سایت مغازه‌ساز امکانی میباشد که فارغ از نیاز به علم نرم افزار‌نویسی، به راحتی میتوانید با استعمال از آن، یک وبسایت فروشگاهی پباده سازی نمائید.

عوض این که تارنما خویش را قسمت به قسمت پباده سازی نمایید، میتوانید تمامی نصیب‌ها را با به کارگیری از یک دکان‌ساز معمولی، به راحتی تولید فرمایید.

۵- اخذ مجوزهای رسمی و درگاه پرداخت
جهت عمل مغازه و استعمال از درگاه‌های پرداخت آنلاین، نیاز به طی کردن مراحل های رسمی دارید. پش از تثبیت مغازه اینترنتی خویش می بایست مبادرت به اخذ جواز های دکان نمائید.

همچنین بخوانید از مجوزهای دکان اینترنتی چه می دانید؟ ۳ جواز اساسی مغازه آنلاین
فعال سازی درگاه پرداخت
فعال سازی درگاه پرداختبرای اخذ درگاه پرداخت، می توانید بطور بی واسطه سراغ خزانه‌ها بروید و قرارداد‌های موردنیاز را با آنان ساخت نمائید. طرز دوم، به کارگیری از کمپانی‌های واسط میباشد. این مجموعه‌ها با اخذ درصد مشخصی تحت عنوان کارمزد، درگاه پرداخت ارائه می‌نمایند.

بعداز اینکه کالا به وسیله مشتری گزینش شد، نوبت به پرداخت آن می رسد. براین اساس، می بایست یک درگاه پرداخت مطمئن به مشتریان ارائه دهیم.
به این مراد دو تعیین داریم :

درگاه بی واسطه بانکی
درین نحوه، شما مستقیما به سراغ خزانه‌ها و کمپانی‌های درگاه پرداخت آنها می روید، و با عقد قرارداد و طی کردن روند حقوقی، میتوانید از درگاه پرداخت بی واسطه خزانه‌ها به کارگیری فرمائید. اما، برای اینکه بتوانید از درگاه بی واسطه خزانه‌ها به کار گیری نمائید، در صدر بایستی نشانه اعتماد الکترونیکی تنظیم نمایید، که اخذ آن هم روال‌های حقوقی خاص خویش را داراست.

درگاه پرداخت واسط
در شرایطی که پیروز به اخذ آرم الکترونیکی نشدید، می توانید به سراغ کمپانی‌های ثالث بروید. در‌این‌حالت‌، شما به سراغ کمپانی‌هایی میروید که تحت عنوان واسط در بین شما و درگاه‌های خزانه فعالیت می‌نمایند. شما با نام نویسی در این مجموعه‌ها و طی کردن پروسه احراز نام و نشان، تارنما خویش را معرفی می کنید و میتوانید از درگاه پرداخت آنها استعمال نمایید. ولی استعمال از این درگاه‌ ها مجانی وجود ندارد و پولی را تحت عنوان کارمزد از شما اخذ می‌نمایند.

دکان اینترنتی
برای اخذ مجوزهای رسمی نیز، میتوانید به وبسایت enamad.ir مراجعه‌نمایید.

فراموش نکنید، بعضا از موسسات با ارائه هاست فروشگاهی، کلیه ‌این موردها را انجام میدهند و شما گرفتاری‌ای جز فروش متاع، نخواهید داشت.

۶- تبلیغات
بعضی از مالکان کسب‌وکار، تصور می‌نمایند که بعد از فعال‌سازی و ساخت‌و‌ساز مغازه اینترنتی، عمل اساسی دیگری ندارند. بعد از اینکه مغازه آنلاین خویش را فعال سازی کردید، بازه آن رسیده که آن را به همگی معرفی نمائید.

بعضا از روش کانال‌های اجتماعی دکان خویش را تبلیغ می‌نمایند، و بعضی با فعال‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی سعی بر معرفی آن دارا‌هستند.

علاوه بر کانال‌های اجتماعی میتوانید از خدمت پست الکرونیکی نیز، به کار گیری نمائید و با ارسال آدرس اینترنتی به مشتریان غرض آنها‌را از محصول ها و تخفیفات تازه، مطلع فرمائید.

دکان خویش را تبلیغ فرمایید
یکی‌از تاکتیک‌های خوب و اساسی، تبلیغ در گوگل میباشد. برخی از کمپانی‌های میزبانی خصوصا آنهایی که خدمت مغازه‌ساز ارائه می‌نمایند، امکاناتی را در مشت شما قرار می دهند تا بتوانید تارنما خویش را در نتیجه ها جستجوی گوگل، در جايگاه‌های ابتدا قرار دهید. همان، هر بازه که فردی مال مربوط به وبسایت شما‌را در گوگل کاوش می‌نماید، اسم وب سایت شما‌را در حاصل نخستین مشاهده می‌نماید. توصیه میشود نوشته‌ی علمی تبلیغات در گوگل هزینه میباشد یا این که سرمایه را مطالعه نمائید.

برای اینکه دکان اینترنتی موفقی داشته باشید، بسیار اصلی میباشد که در فرایند فعال سازی آن، به کلیه قسمت‌ها اعتنا کافی داشته باشید.

سفارش ما به کار گیری از هاست فروشگاهی میباشد. صفر تا صد دکان اینترنتی شما بوسیله متخصصین مربوطه انجام می گردد و شما صرفا بر روی فروش و تحویل تولیدها خویش، متمرکز خواهید بود.

صفر تا صد فرآیند فعال سازی دکان اینترنتی!
در‌صورتی‌که تاءمل می­‌فرمایید مراحلی که برای ایجاد مغازه آنلاین بیان شد، روند پیچیده‌ای می باشند، راه حل ما برای شما، به کارگیری از دکان‌ساز میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: