« سفارش طراحی سایت »
نوشته شده توسط : علی پور


امروزه اینترنت­وب سایت­ها نقش اساسی و پررنگی در رویش و رونق کسب و امور ایفا می­نمایند و هر روز طراحی سایت بر تعداد صاحبان مشاغلی که عشق­مند به داشتن اینترنت­وب سایت می باشند، افزوده می­خواهد شد. البته متاسفانه کمپانی­های ساخت وب سایت به جهت عدم دوراندیشی مشتریان از نحوۀ توصیه طراحی وب سایت، به­راحتی رمز آن­ها را کلاه می­گذارند و پول و وقت آن­ها را هدر می­دهند. در حالتی که شما هم قصد دارید که برای کسب وکار خویش یک وب سایت توصیه دهید، لطفاً به قرائت این مقاله ادامه دهید تا بطور بدون نقص با نحوۀ پیشنهاد طراحی وب آشنا گردید.

 

اطلاع کمپانی ساخت سایت از مراد­ های اولیۀ مشتری
کمپانی ساخت وب سایت مکلف میباشد که در طول توصیه ساخت وب سایت از مراد ­های مشتری و انتظارات آن از همت اینترنت­تارنما باخبر خواهد شد. همینطور کمپانی بایستی بداند که آیا انتظارات مشتری از اینترنت­وبسایت با اعتنا به دیده­اندازهای کسب و کارش، تغییری خواهد کرد؟ بعضی از شغل ها اپ­های بلند مدتی برای کسب و فعالیت اینترنتی خویش دارا هستند و به خیال و خاطر آنکه هزینه­ها را بتوانند در دست گرفتن نمایند، فعالیت خویش را با اینترنت­سایتی کوچک مقدمه می­نمایند و به گذر زمان بازه زمانی با دقت به پیشرفت کارشان، تجهیزات جدیدی به اینترنت­تارنما اضافه می­نمایند. بعضی از شغل ها هم سوای هزینه­ها از نخست خواهان شایسته ترین تجهیزات برای اینترنت­تارنما خویش می باشند. براین اساس می بایست دارایی برای ساخت وب سایت تماما مشخص و معلوم باشد تا طبق آن اینترنت­تارنما برای شما پباده سازی خواهد شد. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین برای معین کردن همگی این مسائل یک جلسۀ حضوری ترتیب می­دهد تا مشتری همگی مراد­های خویش را با مشاوران این موسسه فی مابین بگذارد.

 

کمپانی طراحی وب سایت مکلف میباشد برای تدبیر از نیازهای مشتری یک جلسۀ حضوری برگزار نماید.

معلوم کردن شیوه ساخت سایت
چهار شیوه برای انجام طراحی وب سایت وجود دارااست که یکی آن­ها طبق نیاز و میزان دارایی مشتری در حین توصیه ساخت سایت تعیین می­خواهد شد. این چهار شیوه عبارتند از:

استعمال از وردپرس و قالب فراهم : یکی‌از راحت­ترین و سریع­ترین نحوه ساخت سایت به کار گیری از وردپرس و قالب مهیا میباشد. با این طرز می­توانید با کمترین هزینه و دوران صاحب و مالک یک وبسایت فن­ای گردید. درین طرز کافیست قالب انتخابی در وردپرس نصب خواهد شد و طبق نیازها و مراد­های شما سفارشی­سازی گردد. معمولا برای پباده سازی این تارنما­ها دستکم قریه روز برهه زمانی موردنیاز میباشد.

به کارگیری از وردپرس و قالب مخصوص : درین طریق از سیستم رئیس محتوای وردپرس به کارگیری می­گردد البته یک قالب منحصربه‌فرد با دقت به ذوق و مارک شما پباده سازی می­خواهد شد. درین طریق، طراح بهتر می­تواند تغییرات مخصوص مشتری را بر روی وب سایت اعمال نماید. اما در صورتیکه آلرژی متعددی نسبت ظاهرا تارنما ندارید مایحتاج وجود ندارد از این نحوه به کار گیری نمائید.

استعمال از سیستم منحصربه‌فرد و قالب فراهم : این نحوه هنگامی کاربرد دارااست که شما انتظارهای خاصی از تارنما دارید و وردپرس در رفع آن ها ناتوان میباشد. به این ترتیب کمپانی ساخت وب سایت برای رفع نیاز مشتری، کوشش تارنما را از نخست کدنویسی می­نماید. درین طرز برای آنکه هزینه­ها کمتر خواهد شد از قالب مهیا برای وبسایت به کار گیری می­خواهد شد.

به کار گیری از سیستم منحصر به فرد و قالب منحصر : در‌صورتی‌که به یک وب سایت رشته­ایی نیاز دارید بایستی از این شیوه به کارگیری نمایید. درین شیوه، تلاش و ظواهر وبسایت طبق لحاظ، نیاز و مارک مشتری پباده سازی می­گردد. ساخت سایت با این شیوه برهه زمانی متعددی ما یحتاج دارااست براین اساس هزینۀ آن هم فراتر می­رود.

 

در تعیین شیوه انجام طراحی وب قطعا توجه فرمایید.

قابلیت و امکان­های مشترک در طرز­های ساخت وب سایت
بعضی از خصوصیت­ها و یا این که قابلیت و امکان­هایی که نیاز مشتری را برطرف می­نماید در مجموع نحوه­های انجام طراحی وب سایت قابل اجراست. این خصوصیت­ها عبارتند از:

یک‌سری زبانه بودن : بعضا از صاحبان شغل ها خواستار یک‌سری زبانه بودن تارنما میباشند، چون برای تولید ها و سرویس ها خویش از دیگر کشورها مشتری دارا‌هستند. این امکان، هم در وبسایت­هایی وردپرسی و هم در تارنما­های مخصوص وجود دارااست.

عضویت یوزرها: قابلیت عضویت یوزرها در مجموع وب سایت­ها وجود دارااست و تفاوت ندارد که تارنما به­شکل منحصر یا این که با استعمال از وردپرس پباده سازی گردیده باشد.

مغازه معمولی : فروش اینترنتی بایستی از روش یک مغازه اینترنتی انجام گیرد. در یک مغازه معمولی، مخاطب با محصول ها و سرویس ها آشنا می­گردد و هریک را که نیاز داراست تعیین می­نماید و توصیه می­دهد و در حین معلوم گردیده تحویل می­گیرد. در صورتیکه انتظار شما از یک مغازه اینترنتی بیش تر از این باشد به طبعً می بایست در حین مشورت کردن تیتر فرمائید.

مغازه پوشه بی آلایش : فروش بعضی از تولیدات نیازی به ارسال بسته پستی ندارند، بلکه به طور یک پوشه برای مشتری، قابل دانلود میباشد. دکان فولدر معمولی را می­قدرت در وردپرس هم پباده سازی کرد البته در حالتی که نیاز به تجهیزات خاص وجود داشته باشد، از سیستم منحصربه‌فرد به کار گیری می­گردد.

وب سایت محتوایی و خبری : برخی از وب سایت­ها نیاز به قسمت مقاله ها و مطالب دارا‌هستند تا یوزرها آن­ها بتوانند از این نصیب مقاله موردنظرشان را پیدا نمایند، آن را بخوانند و لحاظ خویش را اعلام نمایند. در صورتیکه می­خواهید وبسایت شما تنها همین امکان را داشته باشد، با کمترین هزینه و مقطع می­توانید صاحب و مالک چنین سایتی گردید. وردپرس شایسته ترین طریق پباده سازی برای این نوع وب سایت­هاست.

فرم­های بی آلایش : بعضا از شغل ها نیاز به یکسری فرم­های معمولی مانند فرم استخدام، فرم پرداخت آنلاین و یا این که فرم نظرسنجی دارا‌هستند که‌این قابلیت و امکان در کل طرز­های طراحی وب وجود داراست.

 

طراحی وب محتوایی و خبری، بی آلایش­ترین وب سایت میباشد.

نکات اصلی در توصیه طراحی وب
درین قسمت به نکاتی که بایستی در طول پیشنهاد ساخت سایت قطعا به آنان دقت فرمایید، پرداخته می­گردد.

بهینه سازی تارنما : بطور کلی می­اقتدار بهینه سازی وبسایت را به سه دستۀ فنی، محتوایی و تبلیغاتی تقسیم کرد. seo فنی جزء وظایف طراح وب سایت میباشد و بایستی در پباده سازی و کدنویسی قطعاً به آن دقت نماید. البته بهینه سازی محتوا و تبلیغات مرتبط با فردی میباشد که تارنما را رئیس می­نماید. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین به کل نکات توجه می­نماید تا seo وبسایت از حیث فنی به نیکی صورت بپذیرد.

پباده سازی تجربه کاربری: پباده سازی تجربه کاربری یاری می­نماید که استفاده کننده به سمت هدف ها رئیس تارنما هدایت گردد. به عنوان مثال غرض رئیس وب سایت، عضویت مخاطب میباشد، بدین ترتیب بایستی فرم عضویت در معرض مشاهده کرد استفاده کننده باشد و به بی آلایش­ترین صورت بتواند عضو گردد. پباده سازی تجربه استفاده کننده به طراح وب سایت مربوط می­گردد و بایستی در طی پباده سازی قالب به دکورا سیون فرم­ها، صفحه های و حتی رنگ­بندی­ها دقت موردنیاز داشته باشد تا مخاطب به راحتی از وب سایت به کارگیری نماید. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین خویش را مکلف می­داند که دکورا سیون وبسایت را براساس پباده سازی تجربه کاربری انجام دهد.

امنیت تارنما : امنیت تارنما زمینه بسیار مهمی میباشد و روشهای مختلفی برای ایمن­سازی وبسایت وجود دارااست. در طول پیشنهاد طراحی وب بایستی از طراح وبسایت پرسش فرمائید که آیا به امنیت وب سایت اعتنا مورد نیاز را داراست؟ با اینکار مطمئن خواهید شد سایتی که برای شما پباده سازی می­خواهد شد در مقابل ایرادات امنیتی ایمن میباشد.

درج محتوا : زمانیکه ساخت وب سایت در کمپانی ادیب­گسترعصرنوین بدون نقص می­گردد یکسری محتوا در وبسایت قرار می­گیرد البته این جزء وظیفۀ کمپانی ما وجود ندارد و این وظیفه به رئیس وب سایت محول می­خواهد شد.

پشتیبانی فنی : هر سایتی برای رفع اشتباهات احتمالی در زمان برهه زمانی و یا این که اضافه کردن قابلیت و امکان­های تازه به پشتوانه نیاز دارااست. کمپانی ادیب­گسترعصرنوین برای پشتیبانی از وبسایت­ها قراردادی برای معین کردن برهه زمانی و هزینۀ آن، تهیه و تنظیم می­نماید و طبق آن کار می­نماید.

تثبیت دامنه و فضای هاست : هزینه­ 1سال هاست و دامنه برای مشتریان کمپانی ادیب­گسترعصرنوین بدون‌پول می­باشد. ولی بطور کلی بها تثبیت دامنه بستگی به پسوند آن دارااست. از جمله دامنه­های ir ارزش ارزانتری نسب به دامنه­های com دارا هستند. پیشنهاد می­گردد که پیش از تثبیت دامنه از متخصصین بهینه سازی یاری بگیرید تا شایسته ترین دامنه برای شما تثبیت خواهد شد. زیرا تعیین اسم دامنه می­تواند در برد کسب و عمل شما نقش داشته باشد. فضای هاست هم بهتر میباشد از کمپانی ساخت سایت خویش تنظیم فرمائید تا درصورت بروز ایراد، تنها یک کمپانی پاسخگوی خلل شما باشد. همینطور وقتی که برای وبسایت خویش هاست خریداری می­نمائید بایستی به فضای هاست و پهنای باند آن اعتنا فرمایید. قابل ذکر میباشد که سیستم استدلال سرور بر طبق لهجه اپلیکیشن­نویسی اینترنت­وب سایت گزینش می­گردد. برای تارنما­هایی که با لهجه نرم افزار­نویسی PHP نوشته می­خواهد شد مانند وردپرس، سرور لینوکس و برای وب سایت­هایی که با ASP.NET نوشته می­شوند سرور ویندوزی مطلوب میباشد.

 

در تعیین کمپانی طراحی وب به طبع توجه فرمائید.

فاکتورها و معیارهای اصلی در سرویس ها ساخت سایت
ساخت وب سایت بایستی در یک چارچوب استاندارد و طبق اصول اصلی و با اعتنا به فناوری­های نوین انجام گیرد. به دنبال به فاکتورها و معیارهای اصلی در سرویس ها طراحی وب پرداخته می­گردد.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: