7 تکنیک برتر پباده سازی مغازه اینترنتی در سال 2020
نوشته شده توسط : علی پور


7 تکنیک برتر پباده سازی مغازه اینترنتی در سال 2020
وقتی که وبسایت فروش آنلاین دارید, میخواهید به‌این اطمینان برسید که تارنما شما آیینه تمام نمای شما و فعالیتی میباشد که انجام می دهید، و تحت عنوان یک فروشنده شما این بخت را دارید که روی مشتری های خویش تاثیر خیر بگذارید و در صورتی صحیح فعالیت نمائید میتوانید طراحی سایت  درین عرصه ماندنی گردید و حرفی برای بیان کردن داشته باشید. به همین ادله میباشد زمانی ما از یک کسب و عمل انلاین سخن می‌زنیم, ساخت سایت یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهایی میباشد که می بایست به نحو احسن اجرا شود. نکات و فوت‌و‌فن های متعددی از سایر کسب و امور وجود دارا هستند که به راحتی در دسترس شما می‌باشند البته درین نوشته‌ی علمی ما به طراحی وب سایت فروشگاهی خوا‌هیم پرداخت.
به قطعیت می قدرت بیان کرد طراحی وب لحظه به لحظه در هم اکنون پیشرفت و آپ تو دیت شدن میباشد. هرساله مفاهیم و ایده های جدیدی درین حوزه معرفی میگردند. الگوهایی که پیش از این آیتم به کارگیری بودند تغییر‌و تحول می‌کنند و مفاهیم مختلفی که روزی به دست بیماری آلزایمر سپرده گردیده بودند با آپ تو دیت شدن اهمیت مجدد ای می‌یابند. برای اینکه مطمئن گردید مصرف کننده شایسته ترین تجربه خرید از اینترنت خویش را دارااست, طراحان بایستی مداوم طرح خویش را گزینه بررسی قرار دهند. به هر درحال حاضر شما تحت عنوان طراح یا این که صاحب و مالک وبسایت فروشگاهی نمی توانید مواقعی را پشت گوش بیندازید. لیست تحت مشتمل بر تکنیک های برتر پباده سازی فروشگاهی در سال 2020 میباشد.

 

قلمرو گوشی
در قبلی سعی در آن بود که روی عکس العمل گرا و سازگار بودن ساخت سایت ها تمرکز نمایند. طراحان بدون چاره بودند دسکتاپی را برای وبسایت ها پباده سازی نمایند که بشود به سادگی برای طیف وسیعی از دستگاه های موبایل ( تبلت , گوشی هوشمند, ای پد) آیتم استعمال قرار اعطا کرد. ولی درحال حاضر ورق برگشته میباشد. درصد متعددی از خریداران اینترنتی ترجیح می دهند از تلفن همراه خویش برای خرید استعمال نمایند. به همین علت, موسسه ها تغییر و تحول راه داده اند و اقتدار خویش را روی تقویت قوای تجاری نهاده اند. این تغییر تحول تنها به معنای یک چیز بوده میباشد: طراحان می بایست اینترنت سایتی فروشگاهی پباده سازی نمایند که در آغاز مطلوب برای تلفن های یار باشد و آن‌گاه بتوان برای بقیه پلتفرم ها با صفحه های وسیع هم قابل استعمال باشد. برای ما که دوست داریم از صفحه ها دسکتاپ خودمان برای خرید انلاین به کار گیری کنیم, این بدان مفهوم میباشد که ما در بخش اعظمی از تم های وبسایت فروشگاهی مانند پیمایش طولانی، طرح بندی و نمادهای صمیمانه انگشت، خصوصیت های صمیمانه بیشتری برای تلفن همراه خوا هیم روئت کرد.

خرید تعاملی: برنامه کودک و سینماگراف ها
با محبوبیت پباده سازی اصولی گوگل با گونه ای از وبسایت های فروشگاهی روبرو هستیم که با کارداران تعاملی پباده سازی و ساخت گردیده اند. سال جاری ما تعداد متعددی وبسایت خوا هیم روءیت کرد که با به کار گیری از برنامه کودکان ها و همینطور تعامل های نوآورانه به خریداران یاری می‌نمایند تا به آسانی با کشیدن یا این که کلیک کردن روی یک دکمه به اینترنت گردی خویش بپردازند. تارنما های فروشگاهی همینطور دارنده دکمه های جذاب ، چرخش ایکون ها و نوار لود متحرک میباشند که دقت استفاده کننده را به خویش جلب می‌کنند. در ورقه در آغاز تارنما سینماگراف های بیشتری خوا هیم مشاهده کرد. سینماگراف برنامه کودکان های کوچک و تکراری می‌باشند. آن ها در قالب GIFساخته می گردند ولی خیر آن GIF هایی که مد لحاظ ماست بلکه خیلی ماهرانه خیس. آنان معمولا تحت عنوان بنرهای کاغذ اصلی و تصاویر دورنما اکران داده میشوند تا به تارنما خسته کننده شما رنگ و روح ببخشند. با دقت به روندی که از آخرها سال 2016 مقدمه شده‌است، می بایست این سال انتظار داشته باشیم سینماگراف های بیشتری در وبسایت های فروشگاهی گزینه به کارگیری قرار بگیرند.

رنگ های تعجب آور
در صورتیکه سالیان قبل کلیه چیز در خصوص مینیمالیسم و ​​فضای سپید بود، این سال نهایی فرایند ساخت سایت فروشگاهی تمرکز طولانی تر روی رنگ های پر‌نور و تعجب آور بوسیله طراحان خواهد بود. رنگ ها فقط برای مبحث زیبایی شناسی وب سایت ها نیستند بلکه در پباده سازی از آنان برای رابطه با مشتریان نیز به کارگیری می گردد. در تارنما فروشگاهی، استعمال هوشمندانه از رنگ ها قادر است به انتقال پیام یاری دهد و تجربه خرید مثبتی را رقم بزند. دوران وبسایت هایی که از یک رنگ به کار گیری میکردند قبل میباشد. در سال 2020، تارنما های دیدنی بیشتری را با برگه اصلی رنگارنگ خوا هیم روءیت کرد. از حیث ساختار، وبسایت های بیشتری با رنگ های عجیب و همسو با بگراند های خنثی و با تایپوگرافی های پهناور، حروف پررنگ و راهنمای جذاب پباده سازی خواهند شد.

ربات پاسخگو
نیاز به فردی شدن تجربه خرید باعث گردیده تا ربات های پاسخگو هم پا با هوش تصنعی به وبسایت های فروشگاهی بیشتر شوند. تکامل و ارتقاء این نوع از فناوری های دیجیتال به کسب و امور امداد میکنند تا نحوه های خلاقانه ای را برای ارائه سرویس ها به مشتریان گران بها خویش به دست اورند. در صدر ربات های پاسخگو فقط جهت جواب گویی به سوال های مشتریان در امر تولیدات و کاربرد های آن ها پباده سازی شدند, البته می قدرت از آن ها در سوی پیشبرد هدف ها دیگر هم استفاده نمود. برخی از ربات های پاسخگو با یاری به تصمیم گیری در زمینه‌ی خرید, ارائه کد تخفیف و عصر تحویل مال به مشتریان شایسته ترین تجربه خرید را رقم می‌زنند. امروزه بخش اعظمی از طراحان تارنما ها و پلتفرم های فروشگاهی در حالا به کار گیری از این ربات های پاسخگو در پلتفرم های خویش میباشند.

عکاسی
یک عکس به تنهایی قادر است هزاران صحبت برای بیان کردن داشته باشد. به همین عامل مهم میباشد که فقط تصاویر خوشگل و کیفیت بالا را برای مارک خویش گزینش نمائید. با این اکانت, همین عکاسی معمولی ای که مرسوم میباشد می‌تواند همین سال به یک ترند تبدیل شود. اکثری از موسسه ها عکاسان ماهر استخدام کرده اند تا بتوانند عکس هایی بگیرند که به نوعی اورجینال باشند. تصایر با سایز پهناور خیر فقط در برگه اصلی تارنما بلکه در صفحه ها داخلی یک مال هم می‌توانند قابل استعمال باشند. از آنجایی که برندها رغبت دارا‌هستند تولید ها خویش را به نحو احسن به مشتریان خویش بفروشند پس استعمال از عکس بی آلایش و دم دستی به مرور کمتر و کمتر خواهد شد.

روایت سرایی
با به کار گیری از راه های گوناگون پباده سازی می‌توانید یک روایت عالی از تاریخچه و زیرا و چرای مارک خویش بگویید و پیام خویش را مخابره فرمایید. یک روایت سرایی خوب مدام می‌تواند معاش و رونق را به یک مارک بی جان و بی عمل بازگرداند. برندهایی که سعی بر برقراری رابطه عاطفی در میان مشتریان خویش از روش قصه سرایی دارا هستند, از اعتبار و اعتماد مصرف کنندگان خویش برخوردار میشوند. این باعث می‌گردد مارک شما بین کلیه برندها متمایز باشد. هنگام بیان یک ماجرا, اطمینان نتایج نمائید که :
1) در زمینه ی مقدمه کار خویش بی داعیه می باشید.
2) شوق خویش را به سرویس ها و تولید ها خویش نشان دهید.
3) راه و روش حلی برای ایرادات مشتری پیش روی آنان قرار دهید.
پس در شرایطی که در‌پی راه‌اندازی یک کسب و فعالیت اینترنتی می باشید و می‌خواهید صدای خویش را به گوش مخاطبان تان برسانید, از کنار ماجرا سرایی به آسانی گذر نکنید چون شایسته ترین دسته تولید محتوا برای رساندن صدای شما به آنهاست.

امنیت بالا
سال 2016 سال خیر برای امنیت سایبری نبوده میباشد. گزارشات حاکی از آن میباشد که در سال 2016 هجوم ها بد افزارها دو برابر گردیده و به 19/8 میلیارد رسیده بوده میباشد. 89% از هجوم ها سایبری با هدف های مالی و جاسوسی انجام می‌گیرد. 10 سال پیش امنیت سایبری خیلی ضروری به حیث نمی رسید یا این که صرفا پس از حمله یا این که نقص سیستم اقداماتی چهره میگرفته میباشد و همین باعث به حمله ها سایبری بیش تر و اضافه در طی یک ده سال اخیر شده‌است و شغل ها اینترنتی را به سمت ابتدا اقدامات امنیتی سوق داده میباشد. دانلود بدون پول آوا, فیلم و نرم افزار ها ویروس را وارد سیستم شما می‌کنند, البته امروزه کلاهبرداران خط مش هایی برای رابطه با اشخاص از روش پست الکرونیکی, رسانه های اجتماعی و حتی تارنما های فروشگاهی پیدا کرده اند. امروزه وبسایت های فروشگاهی برای بهبود و ارتقاء امنیت و ارتقا اطمینان مشتری در هنگام خرید آنلاین از کدگذاری HTTPS به کار گیری میکنند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: