ریسپانسیو چه می‌باشد؟
نوشته شده توسط : علی پور


ریسپانسیو چه می‌باشد؟
اکنون نسبتاً همه صاحبان تارنما خواستار داشتن ورژن گوشی طراحی سایت خویش نیز می‌باشند. این به این معنا میباشد که می بایست تمام رزولوشن‌ها را لیست کرده و برای هر یک ورژن‌ای منحصر به فرد زده شود تا وب سایت در آن دستگاه به صحت اکران داده شود، ولی ایا با اعتنا به طیف پهناور و تنوع دستگاه‌های قابل حمل، اعم از موبایل موبایل، تبلت‌ها و ... این عمل منطقی میباشد؟ حتما نه.

طراحی وب واکنشگرا به مراد تطبیق وب سایت و اکران درست عنصرها آن (تصاویر، بلاک‌ها و ...) با اعتنا به سایز ورقه اکران دستگاه استفاده کننده مشاهده کننده بوجود آمده میباشد. درین تکنیک عنصرها و بلاک‌های جان دار در ورقه امکان تطبیق مبنی بر سایز اکران را دارا‌هستند، مثلا برگه‌ای را در لحاظ بگیرید که در هنگام مشاهده بوسیله کامپیوتر فردی دارنده 4 ردیف میباشد، در‌صورتی‌که همین برگه را با استعمال از تبلت گشوده فرمایید، ممکن میباشد به جای 4 ردیف 3 یا این که 2 ردیف ببینید و در موبایل موبایل 1 ردیف. در واقع ردیف‌های دیگر در هنگام ضرورت تبدیل به ستون میشوند.

برای مثال:

پباده سازی ریسپانسیو چه است
پباده سازی ریسپانسیو چه میباشد
درین مدل پباده سازی نسبتاً تمام اجزای ورقه تارنما، اعم از ردیف بندی، اندازه فونت، منوها، تصاویر بسته به سایز برگه اکران ممکن میباشد مبتلا تغییر و تحول و یا این که جابجایی شوند. این پباده سازی اکنون به طور یک استاندارد در آمده میباشد و سایتی که ازین گونه پباده سازی سود مبارزه قابلیت برد بسیار کمتری خواهد شد، حتی در حالتی‌که دارنده نرم افزار گوشی منحصر باشد.

از آنجایی که طراحی وب ریسپانسیو علاوه بر مهیا آوردن تجربه‌ای دلپذیر برای کابران یکی پارامترهای اصلی seo نیز میباشد، لذا ما نیز این دسته پباده سازی را در امر فعالیت خویش قرار داده تا در وصال شما به انگیزه پیش نیازها را مهیا آوریم. میتوانید از مثال شغل های واکنشگرا دیدن فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: