طریق غیرفعال کردن PHP در وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور


طریق غیرفعال کردن PHP در وردپرس
در نوشته‌ی علمی امروز طراحي سايت میخواهیم در خصوص شیوه غیرفعال کردن PHP در وردپرس برای شما توضیحاتی دهیم. به صورت پیش فرض، در طراحی وب سایت با وردپرس سبب ساز می‌گردد که بعضا از دایرکتوری ها قابل تایپ کردن باشد تا شما و بقیه ادمین ها در تارنما به راحتی می‌توانید افزونه ها ، تصاویر و فیلم ها را در سایت بار گذاری فرمایید.

با این وجود در‌حالتی که اشتباهی به کارگیری فرمایید همانند هکرها برای آپلود فایلها از بدافزارها در تارنما شما به کار گیری نمایند. قادر است برای وبسایت شما خطرناک باشد. این فولدر های مخرب معمولاٌ تحت عنوان فولدر های اصلی در وردپرس مخفی میشوند. اکثر این پوشه ها با لهجه PHP نوشته میگردند و می‌توانند در قالب باشند و به تمام کدهای سایت شما دسترسی بی نقص پیدا نمایند.

به لحاظ خیلی ترسناک میباشد؟
نگران نباشید راه‌حل معمولی ای برای آن موجود است. اساسا ، شما به راحتی می‌توانید اجرای PHP را در دایرکتوری های خاصی که به آن نیازی ندارید غیرفعال فرمایید. با این فعالیت ، هر فولدر PHP داخل آن فهرست ها اجرا نمیشود.

درین نوشته ی علمی ساخت وب سایت درخصوص غیرفعال کردن اجرای پوشه PHP در وردپرس را با به کار گیری از پرونده .htaccess به شما نشان خوا‌هیم اعطا کرد.

غیرفعال کردن اجرای PHP در WordPress با استعمال از پرونده htaccess.
بیش تر وبسایت های وردپرسی دارنده یک پوشه htaccess. را در فولدر root می‌باشند. این فولدر htaccess. یک پوشه با پیکریندی کار کشته میباشد که برای حفظ از سر در منطقه ادمین ، غیرفعال کردن دایرکتوری ، ایجاد ساختار URL برای بهینه سازی و seo و بقیه موردها دیگر استعمال می‌گردد.

به صورت پیش فرض در وردپرس، پوشه htaccess. که در فولدر root تارنما شما جای دارد ، ولی شما می‌توانید آن را در فهرست های داخلی وردپرس خویش تولید و به کارگیری نمائید.

 





:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: