39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت
نوشته شده توسط : علی پور

 طراحی سایت  39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل وب سایت را در این نوشته‌ی‌علمی ابلاغ می کنیم تا با رعایت و دقت به آن ها نرخ تبدیل استفاده کننده در سایتتان را بالا ببرید و به فیض بیشتری برسید . به دست آوردن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم می‌باشد ولی در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد میشوند را به مشتری تبدیل کنید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .

ساخت وب سایت

فیلدهای مازاد را از میان ببرید! در هر صفحه به ویژه در فرم ها و در هنگام دریافت اطلاعات از قرار دادن موارد اضافی و غیر اضطراری پرهیز کنید .
کاربران اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این سبب ایجاد حس امنیت برای کاربرانتان می گردد و استدلال محرکی می شود که آن ها از شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند .
دکمه ها و Call To Action ها را جالب نمایید! در این دکمه ها از لغت ها و لغت ها دیدنی استفاده فرمائید .
مانند: همین حالا بخرید و … با
ارائه ی مدرک طومار ها و اطلاعات تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب فرمائید تا برای خرید از شما شک و تردید نداشته باشند! خصوصیات و مزایای فرآورده را ذکر فرمائید . مشتریان به صورت مشخص و معلوم پیرو محصولاتی که به آن نیاز دارا‌هستند می فرایند و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن مال سبب می‌شوید که کاربر رغبت بیشتری برای خرید آن پیدا نماید .
تیتر ورقه در جذب و نگهداری استفاده کننده فراوان تاثیرگذار می باشد! عنا وین مطلوب و دیدنی و تحریک کننده را آیتم به کارگیری قرار دهید .
موادتشکیل دهنده تبدیل و دارای اهمیت در مبادرت کاربران را در دسترس آنها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می خواهند را انجام دهند .
فیلم های تبلیغاتی می توانند به مشتریان و کاربران ثابت کنند که یک شخصیت حقیقی وواقعی پشت متاع و یا این که فرآورده وجود دارد و اعتماد و تاثیری که به وجود می‌آورد زیاد بیش تر از تصاویر میباشد . از فیلم ها در صفحه ها فرود و در جای مناسب به کار گیری کنید .
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحات فرود منحصر طراحی کنید . طریق ی ورود و تاءمل ذهنی کاربران در آن لحظه مختلف می باشد پس در شرای صفحه ها فرود مختلف که متناسب با شرایط و وضعیت هر کدام باشد داشته باشیم سود ی بهتری خوا هیم گرفت .
نمایش تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکه‌های‌عمومی می تواند تاثیر کم عقل مثبتی بر کاربران بگذارد و سطح اعتماد و شوق واشتیاق آنها به تارنما و مارک شمارا افزایش دهد .
در بخش ها متعدد صفحه های Call To Action های مطلوب قرار دهید تا یوزرها در ذهن داشته باشند که به کدام سمت می خواهند حرکت کنند .
محصول ها دارای ربط را به کاربران معرفی فرمائید! معرفی محصول ها مرتبط و مشابه در کاغذ ی هر متاع می‌تواند نرخ تبدیل و همینطور حجم فروش شما را بالا غالب شود .
تعداد توصیه ها و موجودی هر کالا را به استفاده کننده نشان دهید تا با اعتنا به اندازه خرید به وسیله بقیه کاربران، شوق و اشتیاق بیشتری نسبت به خرید آن فرآورده پیدا نماید .
نوشته ها و توضیحات را کیفیت خوب قرار دهید . منحصر بودن، دیدنی بودن و بدون ابهام بودن، خصوصیت هایی میباشند که نوشته های مربوط به تولید ها شما می بایست داشته باشند .





:: برچسب‌ها:  طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: