انواع متن تبلیغ در جستجوی گوگل ادز را بشناسیم
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت خب تا اینجای خصوصی مجموعاَ با شیوه فعالیت گوگل ادز، فراهم‌سازی مقدمات گذشته از فعال‌سازی تبلیغ و شیوه یافت کردن کلمه ها کلیدی مطلوب آشنا شدیم. حال عصر آن رسیده که بتوانیم برای تبلیغات خویش متن یا این که متن‌های تبلیغ مطلوب بنویسیم.

تایپ کردن متن تبلیغ در گوگلمتن تبلیغ در گوگل به عبارتی چیزی میباشد که شما بعد از جستجوی واژه و کلمه موردنظرتان در ورقه نخستین گوگل، در یکسری لینک و پیوند بالا یا این که ذیل کاغذ مشاهده می کنید.

به عبارتی‌سیرتکامل که پیش از اینً هم اشاره کردیم، تایپ کردن یک متن تبلیغ عالی نقش اساسی در هزینه‌ها و معیار محل ورود وب سایت شما داراست. چون اولی نقطه تماس شما با مشتریان احتمالی شما میباشد. اذن بدهید محاوره ای بیان‌کنم، متن تبلیغ او‌لین و شاید مهمترین جایی میباشد که بایستی مخ مشتری را بزنید!

براین اساس می بایست آلرژی متعددی در نگارش آن به خرج دهید. در واقع یکی مهمترین گرفتاری‌های شما بایستی تایپ کردن یک متن تبلیغ جالب باشد. ولی این متن از نصیب‌های مختلفی درست شده میباشد. پس لازم میباشد گذشته از مقدمه تایپ کردن متن تبلیغ، نخست اشکال و نصیب‌های گوناگون آن را با هم بازبینی کنیم.

اشکال متن تبلیغ در گوگل ادز
همان طور که در صورت پایین هم مشاهده میکنید، در یک کدام از روند فعال سازی کمپین، گوگل ادز از شما می خواهد دست‌کم یک متن تبلیغ برای مال یا این که سرویس ها گزینه نظرتان بنویسید.

تولید متن تبلیغ کمپین گوگل ادزدر همین نخست گوگل ادز به شما دو حق گزینش می دهد. نخستین اینکه یک متن تبلیغ از گونه Text ads تولید نمایید، یا این که اینکه Responsive search ads را تعیین نمائید. اذن دهید در پی کلیه اشکال متن‌های تبلیغ را بازبینی کنیم.

تبلیغ استاندارد نوشتاری (Text Ad)
درین دسته از متن تبلیغ شما بخش‌های مختلفی را بایستی لبریز فرمائید. در تصویر ذیل هرکدام از این بخش‌ها را مشاهده می کنید. در نصیب سمت چپ شما میتوانید محتوای تبلیغ خودتان را بنویسید. در نصیب سمت راست هم گوگل ادز پیش نمایشی از تبلیغ آخرین شمارا در 3 وضعیت گوشی، رایانه فردی و شبکۀ اکران (Display Network) به شما نشان میدهد.

قسمت های محتلف متن تبلیغ در جستجوی گوگل

1. نشانی آخری (Final URL)
در‌این نصیب، نشانی کاغذ‌ای که می خواهید استفاده کننده بعداز کلیک روی تبلیغ از آن بازدید نماید را بایستی وارد فرمائید. اما نشانی شما در متن تبلیغ آخرین به یوزرها اکران داده نمی شود.

2. تیتر‌های‌ تبلیغ (Headline)
این بخش مشتمل بر 3 نصیب تیتر نخستین، تیتر دوم و تیتر سوم میباشد که در هر بخش نهایتاً تا 30 کاراکتر میتوانید بنویسید. این بخش مهمترین مولفه تبلیغ شماست، زیرا معمولاً اولی بخشی از متن تبلیغ میباشد که یوزرها مشاهده مینمایند. اعتنا داشته باشید که یوزرها صرفا می توانند روی یک کدام از این سه تیتر کلیک نمایند تا بتوانند وارد وبسایت شما شوند. همان دیگر، فقط بخشی از متن تبلیغ شما که قابلیت و امکان کلیک داراست، همین تیتر‌ها میباشد.

3. مسیر قابل اکران (Display Path)
این بخش از دو نصیب منقطع درست شده میباشد و شما می توانید در هر قسمت تا 15 کاراکتر بنویسید. اعتنا داشته باشید که‌این نصیب هیچ ارتباطی به برگه فرود یا این که نشانی URL وب سایت شما ندارد. این نصیب صرفا برای اکران به استفاده کننده میباشد.

برای مثال در صورتی‌که بخواهید برای ورقه تور استانبول خویش تبلیغ بنویسید، می توانید در نصیب اولیه این بخش عبارت «تور فرنگی» و در نصیب دوم آن کلمه و واژه «استانبول» را بنویسید. به‌این رخ استفاده کننده متوجه میشود که قرار میباشد بعد از کلیک روی این تبلیغ به کاغذ تور استانبول هدایت شود. به این ترتیب، این نصیب صرفا برای پند استفاده کننده میباشد و قابلیت و امکان کلیک روی آن نیست.

4. توضیحات (Description)
حتماً بخش تیتر تبلیغ برای شما کافی نخواهد بود تا بتوانید توضیحات جامعی از تولیدها و سرویس ها خویش به استفاده کننده ارائه دهید. به همین برهان گوگل ادز به شما اذن می دهد تا توضیحات بیشتری از محصول ها خویش را به متن تبلیغ بیش تر فرمائید.

در واقع گوگل ادز درین بخش دست شمارا نسبت به بقیه بخش‌ها بازتر گذارده میباشد. این بخش از 2 نصیب توضیحات 1 و توضیحات 2 تشکیل میگردد که در هر بخش شما مجاز می باشید تا نهایتاً 90 کاراکتر به متن تبلیغ خویش طولانی تر نمائید.

درین بخش می توانید راجع‌به محصول ها و سرویس ها خویش توضیحات تکمیلی بنویسید تا استفاده کننده بیش تر با سرویس ها، مزایا و محصولاتی که ارائه می‌دهید آشنا شود. سفارش میکنیم که در متن تبلیغ خویش بدون شکً از لغت ها کلیدی دارای ربط به کارگیری نمائید.

تبلیغ برخورد‌گرا (Responsive Search Ad)





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: