انطباق طراحی وب سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت  با استانداردهای بهینه سازی به جرات میتوان اعلام‌کرد یکی‌از کلیدی ترین عارضه ها محبوبیت وردپرس تطابق آن با استانداردهای seo در پباده سازی وبسایت می‌باشد و یک اعتقاد و باور و تجربه همگانی موجود است که سایت های وردپرسی سریعتر در حاصل گوگل جایگاه کسب میکنند . ولی این آیتم در بخش هایی نظیر تعریف و تمجید نشانی دهی صفحه های و ساختار هدر ورقه به هسته وردپرس مربوط می‌شود اما در بخش اعظم موارد خروجی صفحات و محتوای آنان به وسیله طراح تارنما وردپرس و مدیر محتوای وب سایت ایجاد می‌شود که اما نقش مهمی در seo و کسب مقام خواهند داشت .

طراحی وب سایت

پباده سازی
وب سایت با وردپرس و منطبق با استانداردها بهینه سازی گروه وبسیما دانش و تجربه بسیار نه در طراحی و کدنویسی صفحات اینترنت متناسب با استانداردهای بهینه سازی داشته و از به عبارتی مقدمه روند طراحی وب با وردپرس به راهکار محتوایی، استانداردهای کدنویسی، سرعت بالای صفحه ها و با صرفه بودن برای موبایل توجهی ویژه میکند . این دستور موجب می‌شود خروجی وبسایت در کنار زیبایی از سعی بالایی برخوردار بوده و عموم مشتریان وبسیما در ۶ ماه نخستین فعالیت خود در فضای وب موفقیت های چشمگیری در امر بهینه سازی هم کسب نمایند .

همچنین برگزاری کارخانه های آموزشی و تهیه و تنظیم فیلم در سمت یادگرفتن بهینه سازی و رئیس تارنما به مشتریان یاری می نماید مراحل تنظیم و نشر محتوا را به خیر ادراک کرده و کلیه متن ها و تصاویر وب سایت را متناسب با اصول seo تهیه نمایند .

امنیت
بالا و به روزرسانی همیشگی در پباده سازی وبسایت با وردپرس شاید برخی از فعالان عرصه طراحی تارنما اصلی ترین اختلال طراحی وب سایت با وردپرس را ضعف امنیتی و نفوذپذیری آن بدانند در حالیکه این باور به کلی اشتباه میباشد، گواه این اشتباه سایت های پر بازدید و موفقی مثل فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، دکان زنجیره ای رفاه و نرم افزار حسابداری هلو می باشند که همیشه گزینه های جذابی برای هکرها بوده و مدام در معرض خطر قرار دارند اما هیچوقت در طی سالها کار با مشکلی دراین باره مواجه نشده اند . به صورت معمول تارنما های اینترنتی در سه تراز امنیتی آسیب پذیر می‌باشند که عبارتند از استفاده کننده، هسته و سرور .

امنیت
در طراحی سایت با وردپرس 1-
امنیت وردپرس سمت استفاده کننده اولین جایی که امنیت اهمیت خواهد داشت مرتبط با خویش استفاده کننده یا این که رئیس وبسایت می باشد . چه مضاعف میباشند اشخاصی که حساب آدرس اینترنتی یا شبکه‌های‌عمومی آنها هک میشود البته این به مضمون‌ ضعف آن کانال یا این که حتی جی میل نمی باشد بلکه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی یا این که رمز عبور آنها به طرز لو‌رفته و یا از ابتدا رمز عبوری دوچندان معمولی و قابل حدس تعیین کرده اند .

معمول ترین عبارت های به عمل رفته برای راز عبور در سال ۲۰۱۶ شامل 123456، qwerty و 111111 می‌باشند که تمامی برای هکرها شناخته گردیده و قابل حدس میباشند . جالبتر اینکه در صورتی این لیست را به ۲۵ عبارت پر کاربرد ارتقاء دهیم نسبتاً در حدود ۵۰ درصد یوزرها شبکه های عمومی را پوشش می دهد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت    ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: