اسکن امنیتی وبسایت
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


شما با نسخه برداری امنیتی تارنما توسط ابزارهای آنلاین و حاذق میتوانید آسیب پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در وبسایت شما موجود هست را شناسایی فرمائید و آنان‌را از دربین ببرید.یکی‌از پر مشاجره ترین و ترند ترین بحث های اطلاعات و فناوری برای ایمن سازی وب است.

طراحی وب سایت

نسخه برداری سایت و شناسایی زخم پذیری آن و سعی در برطرف کردن آن،جزء یکی از مهم ترین کارهایی است که یک وب مستر باید به روش هفتگی،ماهیانه و یا فصلی انجام دهد.

اگر بخواهید به تنهایی با علم و دانش تان عملیات شناسایی و اسکن تارنما را انجام دهید بایستی به شما بگوییم که اصلا عمل راحتی نیست و شما باید دوره های آموزشی متعددی را در این زمینه گذرانده باشید تا بتوانید چنین کاری نمایید،حتی با سپری کردن زمان اسکن امنیتی تارنما و ایجاد یک سایت ایمن،چند روز بایستی مشغول یک بخشی از وب سایت شوید تا بتوانید مشکلات و جراحت پذیری های یک سایت را مشاهده کنید و برطرف نمائید!.

ابزارهای آنلاین برای نسخه برداری سایت

با پیشرفت دنیای وب و توانا تر شدن ابزارهای آنلاین برای وب مستران،دیگر آنچنان نیازی به گذراندن بعدازظهر های امنیتی برای ایمن کردن سایت ندارید و ابزارها هر روز توسط افراد متخصص برای شما آپ دیت و یا بروزرسانی میشوند و خطاها مختلف تارنما ها را در ابزار قرار میدهند تا شما با یک کپی امنیتی وبسایت به صورت معمولی و وارد کردن URL و یا همان نشانی اینترنتی تارنما،مشکلات و آسیب پذیری وبسایت را شناسایی نمائید.

اسکن امنیتی وبسایت
شما با نسخه برداری امنیتی تارنما توسط ابزارهای آنلاین و قوی می توانید جراحت پذیری،تروجان،ویروس و بدافزارهایی که در سایت شما موجود هست را شناسایی کنید و آن‌ها‌را از در بین ببرید.یکی از پر بحث ترین و ترند ترین بحث های اطلاعات و فناوری برای ایمن سازی وب می باشد.

آیا شما میدانید که ۹۶ درصد از وب سایت هایی که باز بینی شدند دارای زخم پذیری های مختلفی می باشند؟
ما معمولا به سئوی وب سایت،ساخت وب سایت و محتوای سایت توجه میکنیم و قسمت امنیت وب سایت را فراموش کرده ایم.
در صورتی شما صاحب یک وب سایت اینترنتی میباشید،باید بدانید که ایمن سازی تارنما تان از تمامی چیز مهم تر می‌باشد!.
ما در این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم برای شما چندین ابزار آنلاین را در مسئله کپی سایت به شما کاربران و وبمستران عزیز معرفی کنیم تا بتوانید با به کار گیری از این ابزارهایی که معرفی میگردند،با خاطر وارفته به کپی امنیتی وبسایت تان درگیر شوید و آسیب های آن را شناسایی نمائید.

فهرست محتوای این نوشته‌ی علمی
اسکن امنیتی تارنما
معرفی ابزارهای آنلاین برای اسکن امنیتی وب سایت
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین SUCURI
ابزار آنلاین SSL Labs
ابزار آنلاین Quttera
ابزار آنلاین Detectify
ابزار آنلاین نسخه برداری امنیتی وبسایت SiteGuarding
ابزار آنلاین اسکن امنیتی سایت Web Inspector
معرفی ابزارهای آنلاین برای اسکن امنیتی تارنما
ابزار آنلاین Scan My Server
ابزار آنلاین Scan My Server یکی‌از حرفه ای ترین ابزار های آنلاین میباشد که به شما گزارش کاملی را در رابطه با وجود SQL اینجکشن،اسکریپت های مخرب وب سایت،کدهای اینجکشن PHP،اینجکشن هدر HTTP و دیگر گزاراشات را به شما ارائه میدهد.شما برای استفاده کردن از این ابزار کارکشته،نیازمند هست که در وب سایت به صورت بدون‌پول ثبت نام نمائید و همچنین گزارش تهیه شده را به ایمیل شما ارسال می‌نماید!.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: