ﻃﺮاﺣﯽ وب ﺳﺎﯾﺖ
نوشته شده توسط : علی پور

ﺣﺮﻓﻪ ای و راه های ارتقاء ترافیک سایت در این مقاله قصد داریم نحوه ی ساخت اینترنت وب سایت فن ای ، به یار راه های افزایش ترافیک سایت را به شما یادگرفتن دهیم، در شرای از یک بازاریاب یا این که یک کارآفرین بپرسید که چه چیزی را در عالم عمده از تمامی دوست دارند، احتمال دارد آنان خواهند گفت ” مشتریان بیشتر” . مدام بایستی این مسئله حساس را در حیث داشت که یکی از فاکتورهای حیاتی سئو برای گوگل بعد از آن از طراحی وب سایت ، ارتقا سکو وبسایت در گوگل می باشد . اغلب چه چیزی پس از ورود مشتریان به یک کسب و کار اضافه می شود؟ پاسخ: ارتقا بازدید حقیقی و واقعی ، به تارنما شماست . راه و روش های اکثری وجود داراست که شما میتوانید، سپس از طراحی سایت، ارتقاء بازدید رایگان وبسایتتان را ارتقاء دهید . در مقاله امروز قصد داریم نگاهی به ۲۵ راه و روش از شیوه های افزایش ترافیک وب سایت بیندازیم که مسلما سبب ساز ارتقاء بازدید مجانی برای سایت شما می شود .شما با دانستن رویکرد های ارتقا ترافیک سایت میتوانید درآمد خویش را به طور قابل توجهی ارتقا دهید پس با ما هم پا باشید .

طراحی سایت

۱-
بالا بردن بازدید وبسایت در گوگل از نحوه تبلیغ٬ که یکی از شایسته ترین رویه های افزایش ترافیک وب سایت محسوب می شود در حوزه ی طراحی سایت ، قضیه تبلیغات رویه زیاد معمولی و روشنی می باشد . بدین ترتیب قبلی از تولید وب وبسایت ، ما قصد داریم آغاز این منش را چک کنیم . بالا بردن بازدید تارنما در گوگل، استفاده از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات و تبلیغات نمایشی، همگی از شیوه های ارتقاء ترافیک تارنما میباشند که به شکل گیری مارک شما و قرار به چنگ آوردن وبسایت شما در روءیت کرد مردم، امداد می کنند . راهکار های شما برای خرید ترافیک در گوگل، باید متناسب با هدف ها شما باشد . آیا تنها قصد دارید ارتقا ترافیک سایت شما بهبود یابد؟ یا به دنبال ارتقا تعامل با مخاطبانتان هم هستید؟ هر شبکه تبلیغاتی دارنده نقاط مثبت و منفی است . به این ترتیب پیشین از این که به سراغ کارت بانکی خود بروید، بایستی به توجه در مورد هدفتان برای تبلیغات فکر فرمایید .

در حالتی که قصد دارید برای وبسایتتان بازدید حقیقی و واقعی ایجاد کنید تا باعث فروش بخش اعظم در سایت شما بشود، مستضعف داشتن یک راهکار مطلوب می باشید به تیتر مثال: با کدام لغت ها اساسی می‌خواهید بازدیدکنندگان را جذب سایتتان فرمایید و باتوجه به به عبارتی لغت ها مهم در گوگل برای دریافت ترافیک پول پرداخت کنید . ممکن است رقابت برای بالاآمدن در موتورهای جستجو برای کلید کلمه های سئو دوچندان شدید باشد (و گران) البته اثرات آن دوچندان ارزشمند می‌باشد .

۲-
افزایش بازدید وبسایت به چهره مجانی در شبکه های اجتماعی این که فقط صرفا محتوای عالی ساخت فرمایید کافی نمی‌باشد . شما می بایست مضاعف فعال باشید . یکی از بهترین روش های افزایش ترافیک سایت شما، استفاده از رسانه های اجتماعی برای رواج محتوای سایتتان می‌باشد . توئیتر برای پیوند مطالب کوتاه، سریع (وسوسه انگیز) زیاد ایده آل هست . در حالی که پروموشن گوگل پلاس، می تواند به سایت شما کمک نماید تا در فیض ی جستجوهای فردی نشان داده گردید و برای تعاملات در شرایط B2B بسیار مطلوب به حیث می رسد . در صورتی‌که شما یک کمپانی ایجاد کننده ی تولید ها B2C هستید، ممکن میباشد نتایج فراوان خیر از فعالیت با وبسایت های عکس محور مانند Pinterest و Instagram کسب فرمایید .

۳-ترکیبی
از داده ها برخلاف آنچه اکثری از افراد اعتقاد دارند، هیچ فرمولی برای برد در ایجاد محتوا وجود ندارد . به همین دلیل، تفاوت در حجم و فرمت محتوا می باشد که می تواند آن را به دیدنی ترین صورت ممکن برای خوا‌نندگان متفاوت ارائه نماید . مطالب متفرقه و کوتاه، پست های بخش وب لاگ که اکثر درمورد موضوعات خبری میباشند یار با مطالب طولانی به فیس ویدئو، اینفوگرافی ها و برنامه خردسالان هایی که داده های مختلفی را منتشر می کنند، بیشترین تاثیر را بر جذب مخاطب خواهند داشت . به عبارتی شما با داشتن یک مقاله یا این که محتوای مطلوب و جالب و به روز میتوانید بیشترین ترافیک رو در عصر حاضر بدست بیارید پس فراموش نکنید این مطلب که به شما راه و روش های افزایش ترافیک را یادگرفتن میدهد می‌تواند منجر بالاآمدن سایت شما در فی مابین رقبای خودتان شود .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: