ویژگی های یک سایت ساز خوب را بشناسید
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت خصوصیت های یک وب سایت ساز خوب را بشناسید ۰۸ 

مهر ۱۳۹۶ | ۲۰:۱۱ کد خبر: ۶ بلاگ تعداد بازدید:۶۵۹۱ مهم ترین
خصوصیت‌هایی که یک وب سایت ساز و ابزار طراحی وب خویش باید در مشت داشته باشد چه است؟به‌دنبال با یک‌سری ویژگی آن ها آشنا گردید

ساخت سایت

تارنما سازها روز روان یکی متداول‌ترین، سریع‌ترین و ارزان‌ترین شیوه های ورود به دنیای آنلاین محسوب میگردند؛ اما به جهت وجود تنوع و گستردگی مورد‌های پیش رو انتخاب شایسته ترین مثال ز آنها برای یک کاربر ممکن میباشد قدری مشقت بار به لحاظ رسد .
هرکدام از این مثال‌ها ویژگی و شرایط جذابی را ارائه میکنند ولی پیش از تعیین آن می بایست بدانید که آیا این خصوصیت برای تولید سایتی که در نظر دارید موءثر می باشد یا نه؛ و اما مهم‌ترین خصوصیت‌هایی که یک تارنما ساز و ابزار ساخت وب سایت خویش بایستی در چنگ داشته باشد چه چیزی است؟
طراحی وب . کاربران جذب چیزهای خوشگل می شوند . طراحی قشنگ و مطلوب می تواند به حضور شما در دنیای وب توان بخشد، خصوصاً در شرای قصد طراحی سایت‌های تجاری دارید . یک اینترنت‌وب سایت دیده‌نواز بازدیدکنندگان را به خویش جلب می کند و تأثیر مثبتی بر آن ها خواهد داشت . تارنما سازی که گزینش می‌کنید بایستی محیط و طرح قابل قبولی را برای اینترنت‌تارنما شما مهیا نماید که در آن بتوانید لوگوی خود را قرار دهید . در عین در حال حاضر این وبسایت ساز باید بتواند با استفاده گوگل مپ و یا این که سایر نقشه‌ها شرایط مکانی شما‌را در اینترنت‌وب سایت اکران دهد که‌این نکته برای اینترنت‌وبسایت‌های حوزه تجارت الکترونیک اهمیت بیشتری دارااست .
مطابقت با موبایل . سایت سازها باید بتوانند با طراحی ریسپانسیو خویش قابلیت و امکان مشاهده و دسترسی اینترنت‌تارنما بر روی تلفن‌های همراه را آماده سازند . اکران صحیح تصاویر و صفحات اینترنت‌وب سایت در ورژن‌های موبایل اهمیت زیادی داراست .
صفحه های تماس با ما . سایت ساز شما بایستی امکانی را فراهم سازد که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی با شما ارتباط بگیرند و در زمان مراجعه به اینترنت‌تارنما پیغام‌های خویش را به شما ارسال نمایند .
تجارت الکترونیک . یک اینترنت‌تارنما کارآمد حوزه تجارت الکترونیک به شما اجازه می دهد تا محصول ها نو را در آن اضافه کنید و بنابراین وب سایت ساز انتخابی شما نباید محدودیتی در موضوع اکران تعداد تولیدها در اینترنت‌وبسایت قائل شود .
آلبوم تصاویر و کلیپ . خوب خیس میباشد سایت سازی را انتخاب فرمائید که قابلیت و امکان اکران تصاویر و ویدیوهای متفاوت را در اینترنت‌تارنما و در انواع ورژن‌های تلفن همراه، دسکتاپ و تبلت آماده نماید . بارگزاری تصاویر در وب سایت می بایست میسر باشد . در عین حال مطلوب میباشد تا قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب در کانال‌های اجتماعی گوناگون نیز فراهم باشد .
مدیر محتوای آسوده . به روزرسانی منظم مطالب اینترنت‌وبسایت یک کدام از مهم‌ترین دست اندرکاران جلب بازدیدکنندگان به اینترنت‌وب سایت میباشد . قابلیت مدیر محتوای سهل وآسان و عادی می‌تواند مسئله تولید محتوای خلاقانه و آپدیت را برای مدیران اینترنت‌تارنما تولید نماید . پس بدین ترتیب وبسایت سازی را گزینش فرمائید که خصوصیت مدیر محتوای معمولی را در لحاظ گرفته باشد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: