کسب درآمد از فیس بوک با کمک فروش لایک و بازدید
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت 


یعنی چه؟! مگر قابلیت فروش لایک فیسبوک و بازدید موجود هست؟ آری! موجود هست. نحوه کسب درآمد بدین چهره میباشد که شما وظیفه پخش کردن و منتشر کردن پست کمپانی‌های گوناگون را بر عهده می گیرید.

کسب درآمد از رخ بوک
ضابطه کلی در تبلیغات صورت بوک به‌این رخ میباشد که در‌حالتی که یک پست لایک متعددی بخورد یا این که بازدید کننده بالایی داشته باشد، قابلیت و امکان فراهم کردن مشتری در آن موجود هست. براین اساس کمپانی‌ها به سراغ اشخاصی می روند که‌این پست ها را برای آن‌ها منتشر و بازنشر نمایند تا اقبال تهیه کردن مشتری برای آن‌ها ارتقا یابد.

وبسایت مهیا فروش سرویس ها فیسبوک یک کدام از قریه ها سرویسی میباشد که کمپانی رایا پارس برای شما دوستان تهیه و تنظیم کرده است تا بتوانید عمل کسب و عمل خویش را رونق ببخشید. شما در‌این وبسایت مهیا می توانید فروش لایک فیسبوک، بازدید و یا این که ویو فیسبوک و فالوور فیسبوک را انجام دهید همینطور در کنار این خدمت سرویسهای دیگری از پاراگراف فروش فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، کامنت اینستاگرام، بازدید اینستاگرام، ممبر تلگرام و بازدید تلگرام هم داشته باشید.

کسب درآمد از فیسبوک
وبسایت ارائه سرویس ها ارتقاء لایک و فالوور فیسبوک
وب سایت فراهم فروش سرویس ها فیسبوک برای آن جور از اشخاصی که تصمیم به آغاز کسب و عمل در موضوع فروش ممبر سرویس ها فضای مجازی دارا‌هستند بسیار شایان توجه میباشد. شما با امداد این ابزار می توانید تعداد ممبر برگه فیسبوک خویش را ارتقاء دهید. و از سایر سرویس ها این تارنما مهیا، قابلیت و امکان فروش لایک فیسبوک و بازدید فیسبوک میباشد.

در قبلی فیسبوک بسیار آیتم اعتنا یوزرها اهل ایران بود البته متاسفانه با غربال شدن کانال اجتماعی فیسبوک یوزرها به دیگر شبکه‌های‌عمومی مراجعه کردند. اما همچنان گروهی هنوز به‌این کانال اجتماعی عشق مند می‌باشند. بایستی این نکته را در حیث داشته باشید که در شرایطی که شما تصمیم به ارائه سرویس ها به مرز و بوم های عربی را دارید، یک کدام از شایسته ترین ابزارهای تولید رابطه از روش کانال اجتماعی فیسبوک میباشد. چون اکثر یوزرها سرزمین های عربی عضو کانال فیسبوک می باشند و از این روش می‌توانند رابطه خیر و خوبی در قضیه معرفی سرویس ها خویش برقرار فرمایید و کسب و فعالیت خویش را توسعه و گسترش دهند.

هنگامی که شما تصمیم دارید که یک طراحی وب فراهم فروش سرویس ها فیسبوک ساخت نمائید بایستی به چندین نکته اعتنا بفرمایید، یکی‌از این نکاتی که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که کاربرانی که برای ارائه سرویس ها این خدمات استعمال می‌گردد تماما بصورت فیک هستند و همگی خدماتی که مشتمل بر ارتقا ممبر یا این که فالوور فیسبوک، ارتقا بازدید کلیپ فیسبوک و ارتقاء لایک فیسبوک میباشد تماما به وسیله یوزرها فیک انجام می‌شوند و زیر هیچ عنوانی یوزرها حقیقی نمیباشند.

وب سایت ارائه سرویس ها ارتقاء لایک و فالوور فیسبوک

هاست و دامنه ما یحتاج
در اولِ روش برای پیاده سازی این ابزار شما نیاز به یک دامنه و هاست قدرتمند دارید. بایستی بدانید که تعیین یک دامنه خوب به شما در وصال به هدفتان (ارتقاء یوزرها وب سایت و ارتقاء فروش) امداد بسیار مهمی به شما می کند. یک هاست اشتراکی ممکن میباشد در اولِ روش کافی باشد البته با اعتنا به ارتقاء مراجعات به تارنما شما می بایست طاقت فرسا افزار هاست را افزایش دهید.

طریقه وبسایت مهیا فروش سرویس ها فیسبوک بدین رخ میباشد که وبسایت پباده سازی گردیده خویش از روش API به یک وبسایت اصلی وصل می باشد و هنگامی که مشتری از تارنما شما سرویسی را خریداری می نماید، درخواست از روش تارنما شما به وبسایت اصلی ارسال می‌گردد تا توصیه به انجام رسد. شما می توانید هر پولی را برای ارائه خدماتتان گزینش فرمائید.

حرف آخرین

کمپانی رایا پارس با دقت به نیاز جامعه و مراجعاتی که برای ارتقاء فالوور فیسبوک یا این که ممبر فیسبوک شده‌است. یک ورژن تجاری برای کاهش هزینه و دوره شما مشتریان عزیز در حیث گرفته میباشد که در‌این تارنما فراهم، نتنها خدماتی مانند ارتقا لایک و بازدید کانال اجتماعی فیسبوک را دارا می باشد بلکه خدماتی مانند ارتقا فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، کامنت اینستاگرام، ممبر تلگرام و بازدید تلگرام را هم داراست.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: