چگونه بادامنه دات آی آر در گوگل تبلیغات کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت ساخت وب سایت چه‌گونه سایت‌های بادامنه دات آی آر در گوگل تبلیغات کنیم؟ در صورتیکه پسوند دامنه سایت شما IR باشد، شاید تا به اکنون متوجه گردیده اید که نمی‌توانید برای سایت‌تان در گوگل تبلیغ فرمایید . ولی این فقط گوگل نمی‌باشد که ارایه خدمات به دامنه های آی‌آر را مسدود کرده است . کمپانی بسیاری که در ایالات متحده امریکا فعالیت می نمایند و یا این که سرورهای مهم آنان در این کشور می باشد، ارایه سرویس ها به دامنه های آی‌آر را محدود کرده‌اند . برای مثال در صورتیکه که حساب الکسا بخرید ، نخواهید توانست آن را برای دامنه آی‌آر خود استفاده نمائید .

البته چه بایستی کرد؟ آیا راهکاری موجود است که بتوان برای سایت‌های با دامنه ملی تبلیغات گوگل فعال کرد؟ در حال حاضر پاسخ به‌این سوال منفی است . قابلیت درج نشانی با دامنه آی آر برای تبلیغات در گوگل وجود ندارد .

طراحی وب سایت

اما شما میتوانید نشانی دامین دارای اهمیت وبسایت‌تان را تغییر تحول دهید و از دامنه IR تحت عنوان دامنه کمکی به کار گیری فرمائید! در‌این پست از مرز و بوم وبمستر قصد داریم تغییر‌و تحول اصولی دامنه تارنما را یادگرفتن دهیم، تا سوای از دست دادن سکو سایت‌تان در موتورهای جستجو نشانی وبسایت‌تان را تغییر و تحول دهید .

 

روند

تغییر تحول دامنه ملی به دامنه بین‌المللی دامنه فی مابین‌المللی تثبیت فرمائید .

دامنه را به هاست تارنما‌تان متصل فرمائید .

دامنه آی‌آر را به دامنه جدیدتان ریدایرکت نمایید .

تغییر تحول

لینک‌های دیرین به دامنه جدید در گوگل وبمستر تولز و بینگ وبمستر تولز آدرس تارنما‌تان را تغییر دهید .

تثبیت

دامنه در بین المللی سفارش می‌کنیم دامنه دات کام تثبیت فرمائید، چراکه متداول‌ترین پسوند اینترنتی میباشد . همچنین می توانید از پسوندهای مرسوم دیگر مثل net ، org ، co ، biz و … نیز برای آدرس سایت‌تان استفاده فرمایید .

 

برای تعیین نام دامنه میتوانید از وبسایت‌های مختلفی که در این زمینه خدمات می دهند استعمال کنید . پس از انتخاب اسم دامنه می‌توانید آن را در یک کدام از شرکت‌های معتبر ایرانی که در مورد تثبیت دامنه عمل می‌کنند، ثبت نمایید .

 

متصل

کردن دامنه جدید به هاست هنگام ثبت دامنه جدید Domain Name Server (DNS) های آن را نظیر DNS های دامنه قبل ست فرمائید و از شرکتی که از آن هاست (میزبانی وب) گرفته‌اید، بخواهید که دامنه جدید‌تان را به هاست‌تان وصل کند، تا بتوانید با هر دو نشانی دامین پیشین و جدیدتان به سایت‌تان دسترسی پیدا نمائید .

 

ریدایرکت

کردن دامنه آی آر به دامنه جدید پس

از آنکه دامنه تازه را نیز به هاست‌تان وصل کردید می بایست دامنه آی‌آر را به دامنه تازه سایت‌تان ریدایرکت 301 فرمائید، تا اشخاصی که با این نشانی (از طریق موتورهای کاوش و پیوند وب سایت‌تان در سایت‌های دیگر) به تارنما‌تان مراجعه می نمایند به دامنه جدیدتان منتقل شوند

تغییر تحول

لینک‌های سابق به دامنه تازه قابلیت و امکان دارد بعد از تولید تغییرات، تارنما‌تان با خلل آدرس‌دهی مواجه شود . به عنوان مثال در صورتی‌که از سیستم رئیس محتوای وردپرس به کارگیری می کنید، پس از تغییر‌و تحول دامین می بایست در تنظیمات وردپرس نیز آدرس سایت‌تان را به نشانی تازه تغییر تحول دهید . همچنین در شرای از ساختار لینک و پیوند‌دهی ناقص استفاده نکرده باشید،‌ می بایست تمام لینک و پیوند‌های تارنما‌تان را به دامنه نو تغییر‌و تحول دهید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: