پباده سازی وبسایت با امنیت بالا
نوشته شده توسط : علی پور

 
ساخت سایت طراحی وب سایت با امنیت بالا منجر جلب اعتماد مشتریان می‌شود 16:20

- 07 مهر 1395 در شرایطی که تصمیم دارید برای کمپانی یا مغازه خود یک اینترنت سایت پباده سازی طراحی سایت   فرمائید تا کسب و فعالیت خویش را به دنیای مجازی بیاورید، مسلما بایستی نکات مهمی را در نظر بگیرید .

طراحی وب

بعضا
از نکات حیاتی در طراحی اینترنت تارنما: مسلما
بایستی برای تامین ترافیک اینترنت سایت خویش برنامه داشته باشید در
عصر طراحی وب وب سایت می بایست استانداردهای گوگل را رعایت نمائید اینترنت
وبسایت شما بایستی رابط کاربری و ظاهر زیبایی داشته باشد بایستی
اعتنا ویژه ای به نکات امنیتی داشته باشید در قبلی در امر تبلیغات ، استانداردهای گوگل و رابط کاربری وب وبسایت کلام کرده ایم و درحال حاضر تعدادی نکته راجع‌به امنیت اینترنت وبسایت ها ذکر می‌کنیم .

1-
امنیت سرور هنگامی می خواهید سایتی شیوه اندازی نمائید می بایست یک سرور تنظیم فرمائید تا بتوانید وب سایت را بر روی آن نصب فرمایید . به همین ادله بایستی از در میان موسسه ها ارائه دهنده سرویس ها هاستینگ یک کمپانی را تعیین فرمائید .

برای تعیین شرکت هاستینگ، از شرکتهایی که سرویس ها ارزان ارائه عرضه می کنند پرهیز کنید زیرا ارزان بودن این سرور ها بی دلیل نیست .

شرکتهایی که خدمات ارزان قیمت ارائه عر معمولا مشکلاتی از قبیل قطعی بیشتراز حد سرور، از دست رفتن کامل اطلاعات سایت به جهت سوختن هارد، باگهای امنیتی و . . . دارا هستند .

2-
اپلیکیشن وب سایت پس از اینکه شرکت هاستینگ متبوع خود را تعیین کردید بایستی نرم افزار اینترنت وب سایت را خریدار کنید . در گزینش اپلیکیشن نیز بایستی به نکات امنیتی اعتنا ویژه ای داشته باشید چون در شرایطی‌که سرور شما به خیر تنظیمات گردیده باشد ولی کد قابل انعطاف افزاری وبسایت شما دارنده باگ باشد گشوده هم به اختلال برخواهید خورد .

برای اینکه از امنیت کدهای خویش اطمینان داشته باشید از سیستمهای متن باز رایگان مثل وردپرس و جوملا جلوگیری کنید و از یک شرکت یا مجموعه نرم افزاری باسابقه جهت پباده سازی وب وب سایت کمک بگیرید .

3-
امنیت صد در صد وجود ندارد در پایان بایستی توجه داشته باشید که در دنیای اپلیکیشن امنیت بی نقص وجود ندارد و مباحث امنیتی نیز زیاد گسترده می‌باشند و نمی توان در یک نوشته ی علمی به همگی آنان اشاره کرد .

برای ارتقاء ضریب اطمینان خود میتوانید بصورت بعد از ظهر ای از داده ها وبسایت خود بک آپ بگیرید تا درصورت پیدایش ایراد بتوانید خسارتها را به دستکم برسانید .

درصورتیکه چنین برنامه ای برای خود داشته باشید، اینترنت وب سایت شما با معضلات کمتری مواجه می‌گردد و اعتماد یوزرها و مشتریان را جلب خواهید کرد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: