بررسی لینک های رقبا
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت این بی آلایش ترین منش برای لینک و پیوند سازی وبسایت میباشد، تعقیب کردن رقبا و یافتن متن و انکر تکست لینک و پیوند ها و نشانی منشا لینک و پیوند های که آتوریتی بالیی دارا هستند می تواند به سئوی تارنما شما یاری بسیار متعددی بکند و شما مبنی بر تعداد تارنما هایی که دارید یک استراتژی مطلوب را تعیین بکنید و استارت به پیوند گیری بکنید.

همینطور لازم وجود ندارد که مطلقا از تارنما هایی که رقبای شما پیوند گیری کرده اند ، شما هم لینک و پیوند بگیرید، بلکه می توانید از منابع دیگری که شبیه با وبسایت متبوع میباشند با به عبارتی اقتدار و اعتبار فعالیت های مرتبط با پیوند گیری را انجام دهید.

ارزیابی لیست فعالیت های فنی بهینه سازی
این متد مشتمل بر آنالیز کردن کنسول جستجوی گوگل برای یافتن ارور ها یا این که محتوای نسخه برداری و تکراری و همینطور صفحاتی که تیتر ندارند می گردد.

این ابزار مجانی گوگل می باشد که برای رئیس وب سایت ها جهت مشاهده و باز‌نگری سعی وبسایت خویش ارائه شده‌است. همینطور شما میتوانید از این ابزار گوگل وبمستر (یا این که به عبارتی کنسول جستجوی گوگل) برای یافت کردن خطاها فنی وبسایت، لغت ها مالامال جستجوی که تارنما شما در آن ها وجود داشته میباشد، معیار اکران وب سایت شما، نرخ کلیک CTR و واحد سنجش محل ورود های گوگل و... به کار گیری بکنید.

شناسایی ریدایرکت های نادرست (تغییر و تحول ریدایرکت 302 به ریدایرکت 301)
از کد ریدایرکت 301 نباید به کارگیری بکنید برای صفخاتی که بصورت موقتا در دسترس نیستند، کد 301 صرفا برای صفحاتی که حال حاضر دیگر در وب سایت شما وجود ندارند یا این که حذف گردیده اند می بایست گزینه استعمال قرار بگیرد.

ریدایرکت 302 در معنای : انتقال موقت است و گوگل درین مدل انتقال اعتبار و مقام سکو آن کاغذ را به یک urlجدید منتقل نمیکند

ریدایرکت 301 در معنای: این می باشد که به گوگل میگوئید این برگه دیگر در تارنما شما نیست و از این به سپس به جای کاغذ گذشته گوگل برگه تازه را برای بازدیدکنندگان اکران می دهد و اعتبار ورقه گذشته که وجود داشت را بصورت بدون نقص به کاغذ نو منتقل می نماید و بعداز مدتی گوگل کاغذ قبل که وجود داشت را اکران نمیدهد و به جای آن نشانی نو را در نتیجه ها اکران می‌دهد.

رفع نقص‌ پیوند های شکسته، نادرست ها و خطاها Crawl
هر چقدر وبسایت شما بزرگتر باشد، این مورد ها اهمیت بیشتری دارا‌هستند و تعدادشان نیز افرایش پیدا خواهد کرد. پیوند های شکسته یا این که غلط های جان دار در وبسایت موجب می‌شود که موتور های کاوش گر نتوانند بصورت درست محتوای شما‌را فهم و ایندکس نمایند و گه گاه موجب گم راه شدن موتور های کاوشگر می‌شود بخاطر همین شما محل ورود و ترافیک کمتری را برای وبسایت خویش جذب خواهید کرد.

ابزار های بسیار متعددی برای بازنگری لینک و پیوند های شکسته تارنما وجود دارا هستند حتی درصورتی که از وردپرس به کارگیری می کنید پلاگین های نیز برای اینکار پباده سازی گردیده اند.

مهم: باز بینی سرعت بارگذاری شدن وب سایت و سریع خیس کردن وبسایت
سرعت بار گذاری وبسایت یک کدام از فاکتور های مهم گوگل است همینطور این فاکتور بر روی رابطه تارنما شما با بازدیدکننده نیز تاثیر بسیار متعددی داراست. پلاگین هایی همانند wp-rocket در وردپرس وجود دارا‌هستند که می‌توانند عمل سئو وب سایت را برای شما انجام دهند. با به کار گیری از ابزار GTmetrix هم می‌توانید شرایط سرعت بار گذاری وبسایت خویش را مشاهده بکنید.

seo وب سایت برای تلفن همراه های تلفن همراه
امروزه خیلی از یوزرها تارنما ها از موبایل های تلفن همراه استعمال می‌نمایند/ درصورتی که وبسایت شما برای تلفن همراه تلفن همراه سازگار نباشد، شما نمیتوانید یوزرها تلفن همراه رو راضی نگه دارید.

تکنیک های پیشنهادی خویش گوگل هم همانند AMP ارائه شده‌است که جهت ارتقا سرعت هر چه طولانی تر وب سایت ها می باشد.

ایجاد نقشه وبسایت و تثبیت کردن آن در کنسول گوگل
شما می توانید با تولید نقشه تارنما و تثبیت کردن آن در کنسول گوگل، براحتی گوگل را از آخری مطالبی که در وبسایت خویش منتشر می کنید در جریان بگزارید و گوگل بتواند مطالب تازه وب سایت شمارا ایندکس بکند.

ایجاد پوشه robots.txt و تثبیت آن در کنسول گوگل
برای آگهی به گوگل جهت کشف کردن نقشه وب سایت میتوان از پوشه robots.txt استفاده نمود همینطور شما می‌توانید در‌این فولدر معلوم بکنید که گوگل اذن ایندکس کردن کدام صفحه های از وبسایت شما‌را داراست و کدام صفحه ها از وب سایت شما‌را نمیتواند ایندکس بکند.(این آیتم قادر است برای گونه های متفاوت خزنده ها مانند بینگ و یاندکس و... نیز درستگو باشد و شما به هرکدام از موتور های کاوش گر اذن دسترسی و قرائت مطالب بخش خاصی از وب سایت خویش را بدهید)

لیست عمل های اثر گذار برای seo وب سایت که هر سئوکار می بایست انجام دهد
عمل بر روی مارک
شما می توانید با عمل بر روی بند خویش، در شبکه‌های‌اجتماعی، خویش را اضافه به یوزرها خویش نزدیک بکنید. همینطور در لحاظ داشته باشید که برخی از شبکه‌های‌اجتماعی تاثیر بسیار خیر بر روی سئوی وب سایت شما دارا‌هستند و با عمل بر روی آنان می‌توانید علاوه بر بهبود جايگاه وب سایت خویش، به مخاطبان خویش در شبکه های مردمی هم دسترسی قابل قبولی داشته باشید





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: