ساخت سایت با بوت استرپ مزیت های بخش اعظمی فراوانی داراست
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
ساخت سایت با بوت استرپ مزیت های بخش اعظمی فراوانی داراست ازجمله جذب مخاطبان فراوان از روش تلفن همراه های هوشمند و تبلت است. بوت استرپ بصورت کلی یک قاب ورک میباشد که شما می‌توانید برای ساخت وب سایت ریسپانسیو از آن استعمال فرمائید. درین نوشته ی علمی شما‌را با مزیت های طراحی وب با بوت استرپ طولانی تر آشنا خواهید شد .


در قبلی اشخاص برای تحقیق درباره‌ی موضوعی مختص و یا این که کشف کردن سوالهای احتمالی خویش، به سمت کامپیوترهای خویش ‌می‌رفتند و با به کار گیری از وب و با متوسل شدن به موتورهای کاوش سعی بر جستن پاسخ مطلوب داشتند. ولی امروزه با وجود موبایل‌های هوشمند، تبلت‌ها و حتی تلویزیون‌های هوشمند، استعمال از وب و کاوش در موتورهای کاوش گسترده‌خیس شده‌است. یوزرها انتظار دارا‌هستند سایتی که در تلفن همراه و تبلت خویش مشاهده می کنند، نمایشی شبیه به آنچه در کامپیوتر و لپ تاپ میبینند داشته باشد.
تارنما پباده سازی گردیده ‌میتواند مخاطبان متفاوتی داشته باشد. بعضی از این مخاطبان ترجیح ‌می دهند محتوای وبسایت‌ها را در کامپیوتر و لپ تاپ‌های خویش مشاهده نمایند و بعضا عشق‌مند به استعمال از اینترنت‌وب سایت‌ها در تلفن همراه‌های هوشمند خویش می‌باشند. لذا ساخت سایت می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که اکران وب سایت در هر دستگاهی به شکلی درست صورت گرفته تا هر دسته مخاطبی را مجذوب خویش نماید. برای اکران درست تارنما‌ها در دستگاه‌های گوناگون از پاراگراف تلفن‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر و حتی تلویزیون‌های هوشمند از تکنولوژی ریسپانسیو و یا این که برخورد گرایی استعمال ‌میگردد.

سفارش اینترنت سر: bootstrap و کاربرد آن

بوت استرپ چه می باشد؟







:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: