39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت
نوشته شده توسط : علی پور

39 نکته برای بالا بردن نرخ تبدیل سایت را در این مطلب ابلاغ می کنیم تا با رعایت و توجه به آن ها نرخ تبدیل استفاده کننده در سایتتان را بالا ببرید و به فیض بیشتری برسید . به دست آوردن ترافیک و بازدید بالا بسیار خوب و مهم می‌باشد ولی در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد می شوند را به مشتری تبدیل کنید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد .

طراحی سایت

فیلدهای مازاد را از بین ببرید! در هر کاغذ به ویژه در فرم ها و در هنگام دریافت اطلاعات از قرار دادن موارد اضافی و غیر اضطراری خودداری کنید .
کاربران اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این باعث تولید احساس امنیت برای کاربرانتان می شود و دلیل محرکی می شود که آن ها از شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند .
دکمه ها و Call To Action ها را جذاب کنید! در این دکمه ها از لغت ها و کلمات دیدنی استفاده کنید .
مانند: همین هم اکنون بخرید و … با
ارائه ی سند طومار ها و اطلاعات تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب نمایید تا برای خرید از شما شک وتردید نداشته باشند! ویژگی ها و مزایای محصول را ذکر فرمایید . مشتریان به فیس معین به دنبال محصولاتی که به آن نیاز دارا‌هستند می پروسه و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن کالا سبب ساز می شوید که کاربر رغبت بیشتری برای خرید آن پیدا نماید .
تیتر ورقه در جذب و نگهداری استفاده کننده فراوان تاثیرگذار است! عنوان ها مطلوب و دیدنی و تحریک کننده را زمینه به کار گیری قرار دهید .
موادسازنده تبدیل و دارای اهمیت در مبادرت کاربران را در دسترس آن ها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می خواهند را انجام دهند .
فیلم های تبلیغاتی می توانند به مشتریان و کاربران ثابت کنند که یک شخصیت حقیقی وواقعی پشت مال و یا این که مال وجود دارااست و اعتماد و تاثیری که به وجود می آورد زیاد بیشتر از تصاویر می باشد . از فیلم ها در صفحه ها فرود و در جای مناسب به کارگیری فرمایید .
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحه های فرود مخصوص طراحی نمایید . طریق ی ورود و تاءمل ذهنی کاربران در آن لحظه متفاوت هست پس در شرای صفحات فرود گوناگون که متناسب با موقعیت و وضعیت هر کدام باشد داشته باشیم فیض ی بهتری خوا هیم گرفت .
نمایش تعداد مشترکین و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر کم عقل مثبتی بر کاربران بگذارد و سطح اعتماد و اشتیاق آن ها به وبسایت و مارک شما را ارتقاء دهد .
در بخش ها متعدد صفحه ها Call To Action های مطلوب قرار دهید تا یوزرها در ذهن داشته باشند که به کدام سمت می خواهند جنبش کنند .
تولید ها دارای ارتباط را به کاربران معرفی کنید! معرفی محصول ها دارای ربط و مشابه در کاغذ ی هر فرآورده می تواند نرخ تبدیل و همینطور حجم فروش شما را بالا غالب شود .
تعداد توصیه ها و موجودی هر مال را به استفاده کننده نشان دهید تا با توجه به اندازه خرید به وسیله بقیه کاربران، شوق و اشتیاق بیشتری نسبت به خرید آن کالا پیدا نماید .
نوشته ها و توضیحات را با کیفیت قرار دهید . منحصر به فرد بودن، دیدنی بودن و سوای ابهام بودن، خصوصیت هایی هستند که نوشته های مربوط به تولیدها شما می بایست داشته باشند .





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: