مایکروسافت ویژوال استودیو
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت  
مایکروسافت ویژوال استودیو
حوالی سال 2004 مایکروسافت تصمیمی را می‌گیرد که طی آن، همه ابزارهای برنامه نویسی آن کمپانی، که پیش از این بصورت های ویژوال بیسک، ویژوال سی، فرونت پیج و غیره بودند بصورتی یک دست ذیل اسم ویژوال استودیو در آمدند.

مایکروسافت همینطور برای این مراد، ناچار بود تا تمامی کتابخانه های خویش را ذیل یک سیستم یک پارچه در آورد و اینکار نیز مطابق با به عبارتی سیاست های یکدست سازی مایکروسافت بود که زمزمه های آن، از پیشین به گوش می رسید. اسم این کتابخانه، Microsoft .Net Frameworks نهاده شد و طبق آن، تمامی کتابخانه های کمپانی، بدون آنکه از چه زبانی برای برنامه نویسی آنان مصرف شده میباشد، به کتابخانه ای کامپایل شدند که گویش مشترک تمام لهجه های برنامه نویسی آیتم استعمال در کمپانی مایکروسافت بود.

از پاراگراف محاسن این کالا می شود به اهمییت دادن به روئت کرد برنامه نویسی برنامه نویس ها اشاره نمود بطوریکه برنامه نویسی درین گوشه و کنار بسیار سریع و غلط گیری در آن، فوق العاده میباشد. درصورتی که از نگاه یک برنامه نویس بدین مال نگاه فرمائید، شاید بتوان اعلام‌کرد مایکروسافت ویژوال استودیو شایسته ترین محصولی میباشد که در مشت شما قرار داده شده‌است. البته در‌صورتی‌که از نظر یک طراح به‌این کالا نگاه نمائید، شاید بتوان خاطرنشان کرد که حتی برخی از امکاناتی را که فرانت پیج در مشت شما قرار داده بود، درین اپلیکیشن خبری از آن‌ها نمیباشد.

به هرحال این به خودتان و سلایق فردی، هنری، و مهارت های یادگیری شما بستگی دارااست که تا چه حد از یک اپلیکیشن بتوانید برای هدف های خویش به کار گیری نمائید.
فرونت پیج
این مال، مال کهن هست که بوسیله کمپانی قابل انعطاف افزاری مایکروسافت در سال 1997 روانه بازار شوید. ساخت این اپلیکیشن حال متوقف شده‌است. آخری ورژن ازاین متاع، در سال 2003 پایین اسم Frontpage 2003 روانه بازار شد. مایکروسافت بر اساس سیاست های یکسان سازی خویش که سعی بر واحدتر کردن هرچه اضافه قابل انعطاف افزارها و کتابخانه های خویش داشت، اپلیکیشن جامع دیگری را ساخت میکند که خیر فقط جایگزینی برای فرونت پیج بود بلکه چیزی بالاتر از آن بود. اسم این مال Microsoft Visual Studio اسم داشت.

از محاسن اپلیکیشن Frontpage می شود به آسانی آن و استفاده کننده پسندی آن اشاره نمود. فرونت پیج هنوز هم هوا داران فراوانی دارااست و همچنان چه در کشور ایران و چه در آن سوی مرز، برای طراحی وب و ساخت و تولید صفحه های اینترنتی گزینه استعمال قرار می‌گیرد. از گزاره تجهیزات این اپلیکیشن می شود به ساخت کدهای فراهم ای اشاره نمود که‌این اپلیکیشن صرفا با درخواست شما از واسط کاربری این برنامه، برای شما تولید خواهد کرد.

از معایب بارز این اپلیکیشن می شود به عدم توان آن در رئیس بی نقص وب سایت با پوسته ها را اسم موفقیت. اصولا فرانت پیج، در سطح پایینی از اطلاعات در میان طراح و کدهای HTML عمل خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: