وب وبسایت و هم وب تارنما رسمی پلیس
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت از ۳ روز پیش که در اخبار بیست و سی خبر در آغاز به عمل اینترنت وب سایت راهور ۱۲۰ را بخشید و آن همه هزینه که برای مراسم رونمایی اینترنت تارنما صرف شده بود را نگاه می‌کردم . تا امشب به خودم می پیچیدم که‌این چند خط رابرای شما بنویسم ولیکن دوره نمیشد .

ساخت وب سایت

سئوال
اینجانب اینجاست :
این
اینترنت وب سایت و هم اینترنت وبسایت قانونی پلیس جمهوری اسلامی ایران جدا چه فرقی با اینترنت وب سایت اسکاتلند یارد دارا هستند؟
سفارش
میکنم اول این وب وب سایت ها را ببینید :
اینترنت
سایت نیروی انتظامی ::: وب سایت راهور ۱۲۰ ::: وب وب سایت اسکاتلند یارد
روز قبل سرگرم حرف با یکی از دوستان بودم . یک کلام خوب زد . اظهار کرد شما در طراحی وب سایت و نیز بازاریابی اینترنتی حال حاضر غایت تکنولوژی و علم را در جمهوری اسلامی ایران در چنگ دارید . دانشی که در هیچ صنعتی به جز این تا این حد توسعه یافته در دست هیچ حرفه دیگری در کشور‌ایران نیست . راست می اعلام‌کرد .
آیا حتی‌در صنعت چاپ ما دانش ساخت یک اتومبیل چاپ در کشور ایران را داریم؟

“اما اینجا در وب و در صنف ما کلیه چیز می باشد ! “
من یک‌سری تا حدس دارم . یا این تارنما توسط سربازان وظیفه و بدون تجربه پباده سازی شده و یا این که اینکه با هزینه گزافی که یکی پیمانکاران نیروی انتظامی گرفته میباشد و با ارتباط و خیر با واحد سنجش های صحیح و حرفه ای . این پیمانکار نیز با کلی بد قولی این اینترنت وب سایت را طراحی نموده می باشد . ( احتمالا تمامی چیزی مشابه بدین مورد ها .
) تلاش ها در سوی توسعه و گسترش آگهی قابل تقدیر می باشد ولیکن کاش کارایی و هزینه در محلی با بازدهی ای خوب هزینه می‌شوید . اینجانب از خودم به عنوان یک اهل ایران فعال در وب رودربایستی کشیدم که چه هزینه متعددی فقط صرف مراسم پرده‌برداری از این وب وب سایت و کنفرانس خبری آن شده میباشد .
اینجانب در مورد اینترنت سایت کنونی پلیس هیچ نظری نمی دهم چون سوای هیچگونه شرحی شما می‌توانید وب وب سایت پلیس ما‌را با اسکاتلند یارد مقایسه کنید .
اسکاتلند یارد هم اینترنت سایتی در توان خوب ندارد ولیکن در صورتیکه نمره وب وبسایت دستکم ۲۰ برابر نمره وب سایت ما میباشد .

توصیه میکنم به تارنما ایشان مراجعه فرمایید و چه بسا به جور نگارش آن اعتنا نمایید .

به لحاظ اینجانب همه چیز کامل است . چه بسا نصیب نصایح پلیسی و گزارشات روزانه و صریح و آگهی جرائم و بخش آگهی جرایم و حتی پیش گویی جرم .و در غایت عکس پلیسی شاد و خندان در کنار مردمی شاد خیس . این یعنی فرهنگ وتمدن سازی برای دوری از پلیسی هراسی و پلیس دوستی . تفکر نمی‌کنم در مجموع مورخ ، انگلستان به مقدار نصف مملکت ما تارخ شهر نشینی و هم مدیر شهری داشته باشد .

اکنون با این همگی متخصص واقعلا چرا استفاده نمیکنیم نمی دانم ! من قصد غر و لند ندارم و هر زمان پلیس حاضر بود ما هم اینجا حاضریم تا قویترین وب سایت را برای ایشان ساخت کنیم .برای ایشان و کشور‌ایران .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: