سئو چک یا چک کردن سئوی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت نظارت کردن سئوی وب سایت خویش و مهم خیس از آن، بررسی کردن سئوی تارنما های حریف امری بسیار حیاتی میباشد. در شرایطی که سایتی که قصد بازبینی سئوی آن را دارید وب سایت خویش شماست، میتوانید از ابزار seo محاسبه وبمستر گوگل به کار گیری نمائید. در‌حالتی که سایتی که میخواهید باز بینی نمایید برای رقیبتان میباشد توانا خواهید بود با ابزار های سئوچک که در‌پی معرفی خوا هیم کرد این فعالیت را انجام دهید.

ابزار های seo بررسی
Ahrefs

یک کدام از ابزار های موءثر در موضوع آنالیز seo ابزار ahrefs میباشد که با به کار گیری از تارنما ahrefs.com در دسترس میباشد. اما این تارنما از سال 2016 برای ایرانیان غربال شده‌است ولی احتمالا بتوانید با از به کارگیری از ابزار های بدور زدن غربال از تجهیزات این وب سایت استعمال کنید. Ahrefs به شما داده ها دقیقی درباره با وبسایت های رقبا می‌دهد. شاید بیش تر تمرکز این ابزار روی پیوند دهی رقبای شما باشد. در شرایطی‌که شما لینک و پیوند گیری و تعداد پیوند ها را بدانید میتوانید نتیجه ها مفیدی کسب نمائید.

Moz

یکی از دیگر از ابزار های مجانی که شاید به همین ادله علاقه مندان متعددی در جمهوری اسلامی ایران داراست ابزار moz هست که با ایمیل moz.com قابل دسترس میباشد. این ابزار میتوانید در کمترین عصر شایسته ترین داده ها را در رابطه قیمت صفحه ها و محتوا به شما ارائه نماید. این ابزار جانشین گوگل پیج رنک میباشد. ولی از بیان کردن این نکته نباید غافل شویم که بعضی گزارش ها نشان می‌دهد pa da هایی که‌این تارنما ارائه نموده است مسافت متعددی با حقیقت دارااست. پس در حالتی که نیاز به باز نگری های مطمئن دارید خودتان هم در کنار به کار گیری از moz یک کدام از دو فاکتور را باز‌بینی فرمائید.

Woorank

وب سایت وورنک یک کدام از دیگر از تارنما هایی میباشد که می‌توانید از آن برای بازبینی وبسایت های رقیبتان به کار گیری نمایید. woorank.com ابزاری میباشد که می‌تواند برای بازنگری کلی تارنما گزینه استعمال قرار بگیرد. این تارنما حالت کلی وبسایت را با یک نگاه آیتم باز‌بینی قرار می‌دهد. تفاوت وورنک و ahrefs آنجایی میباشد که ahrefs متمرکز بر چک بک پیوند میباشد اما وورنک با یک نگاه کلی تمام جوانب تارنما را آیتم محاسبه قرار می‌دهد.

بازنگری seo داخلی (On page سئو)
برای باز‌بینی seo داخلی نیز ابزار های مختلفی پباده سازی گردیده اند. این ابزار ها می‌توانند تگ های عنوان بندی، تعداد کاراکتر های جانور درهر تگ، فشرده شدن پوشه های CSS و… را آیتم باز نگری قرار دهند. از گزاره این ابزار ها می شود به Gtmetrix و YSlow اشاره نمود.

شایسته ترین شیوه نظارت کردن سئوی تارنما
این که بخواهیم یک ابزار را تحت عنوان شاخص معرفی کنیم و بگوییم در باز نگری تمام مسئله های بهینه سازی شایسته ترین میباشد، ممکن وجود ندارد ولی برای باز‌بینی هر قسمت یک ابزار تخصصی موجود است. به عنوان مثال در‌صورتی‌که می‌خواهید رده سایتتان را در گوگل باز نگری فرمائید ابزاری مانند پلاگین Serp trends و اپلیکیشن جت بهینه سازی می‌توانند گزینه استعمال قرار بگیرند. در واقع هر مورد از واحد سنجش های بهینه سازی ابزار های تخصصی خویش را برای باز‌نگری می طلبند. این که چه گونه از ابزار ها به کار گیری فرمایید و از آنان منفعت ببرید چیزی میباشد که انتخاب می نماید کدام ابزار برای شما مطلوب خیس میباشد.

پس تحت عنوان یک فیض گیری کلی از آنچه تا به امروز در رابطه ابزار های آنالیز بهینه سازی تارنما گفته شد، می اقتدار ادله کرد برای تعیین یک اپلیکیشن برای بازنگری بهینه سازی در آغاز می بایست بدانید بدنبال باز نگری تخصصی کدام ترازو بهینه سازی در وب سایت خویش می باشید. به عنوان مثال همان طور که گفته شد ابزاری مانند ahrefs اضافه تمرکز خویش را روی پیوند ها میگذارد و ابزاری مانند سرپ ترندز یا این که جت بهینه سازی بیش تر برای باز‌بینی مقام تارنما در گوگل آیتم استعمال قرار می‌گیرند.

همینطور شما می‌توانید با سئوکار جهت کسب مشورت کردن seo در رابطه باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: