معرفی خدمات طراحی سایت پینترست
نوشته شده توسط : علی پور

 طراحی سایت


پینترست چه است؟
کانال اجتماعی پینترست این ایام تبدیل شده‌است به یکی کاربردی ترین ابزارهای دنیای دیجیتال مارکتینگ و متخصصین بازاریابی دیجیتال از قابلیت و امکان های کانال جهانی پینترست برای معرفی بهتر مارک و فروش طولانی تر محصولی که گزینه انگیزه شان میباشد بسیار استعمال می نمایند. در صورتیکه از ابزار هایی مانند تلگرام،اینستاگرام و.. به کار گیری می‌کنید ولی از وجود کانال اجتماعی پینترست بی خبرید درین نوشته‌ی‌علمی ما‌را ملازمت فرمایید.

معرفی کانال جهانی پینترست
پینترست لبریز میباشد از ایده‌ها و چاره‌های متعدد و خلاقانه در رابطه هرچیزی که به دنبالش می گردید. در‌صورتی‌که خیاط می‌باشید و میخواهید آخری طریق‌های دوخت گریبان حافظه بگیرید، در حالتی که نمی‌دانید برای شام امشب چه بپزید، در صورتیکه می خواهید با جاذبه‌های توریستی شهری آشنا گردید یا این که حتی قصد کاهش وزن دارید و می خواهید تعدادی تکان تازه برای آب کردن چربی‌های شکم پیدا نمائید، قطعا در پینترست ایده‌های فراوانی پیدا خواهید کرد. ولی که‌این بستر جایی میباشد پر بازدید برای طولانی تر و بهتر چشم شدن امور و ایده‌های ناب شما!

خصوصیت اصلی این کانال اجتماعی این میباشد که در هنگام کاوش، به جای فهرستی از جمله ها و لینک و پیوند‌های پی در پی (مشابه به ورقه حاصل موتورهای کاوش)، گروه‌ای از تصاویر که تر و تمیز و جالب کنار هم چیده گردیده‌اند را جلوی خویش خواهید رویت کرد که هرکدام شما‌را به یک مقاله یا این که اینفوگرافیک مربوط به آن زمینه هدایت می‌نمایند. در صورتی درپی حاصل ظریف‌تری میگردید، میتوانید از نوع‌بندی‌های پیشنهادی پینترست به کارگیری کرده یا این که یوزرها دیگری را که ذوق و سلیقه‌شان به شما نزدیک میباشد را دنبال (Follow) فرمائید.

با وجود این کلیه قابلیت و امکان در کنار جذابیت های بسیار ، خیلی از یوزرها رغبت دارا‌هستند که به طور ماهر خیس با کانال اجتماعی پینترست فعالیت نمایند، در واقع این اشخاص می‌خواهند از این کانال اجتماعی برای خویش کسب درامد نمایند. ما برای آن‌ها توصیه ویژه ای داریم:

صاحب و مالک یک تارنما فروش فالوور و لایک پینترست گردیده و به دوستان خوب خویش در داشتن یک حساب باصرفه امداد نمایید.

طراحی وب فروش فالوور و لایک پینترست
ساخت سایت فروش سرویس ها پینترست قابلیت و امکان ارتقاء لایک پینترست و ارتقا فالوور را دارا می باشد. شما می توانید با به کارگیری از این ورژن تجاری فراهم گردیده بوسیله کمپانی رایا پارس کسب و عمل خویش را در سمت ارائه این سرویس ها به مشتریان و یوزرها خویش رونق بسیار متعددی ببخشید و در طول و مخارج سازمانی خویش حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.

پینترست و کاربردهایش
پینترست یک کدام از شبکه‌های‌اجتماعی دوست داستنی فی مابین یوزرها میباشد که به آنها این قابلیت و امکان را می دهد تا تصاویر مرتبط با پروژه، کالاها و خدماتی که دوست دارا هستند را به آسانی فی مابین هم به اشتراک بگذارند. شما می توانید Pinterest را تحت عنوان یک پنل پیام رسان یا این که یک سایت با امکان‌های سازمانی طولانی تر در لحاظ بگیرید. همینطور می توانید از آن تحت عنوان یک ابزار آرم گذاری به کارگیری فرمائید. پینترست ترکیبی از دو کلمه ی pin به معنای سنجاق کردن و interest در معنای عشق و علاقه میباشد. در واقع این اپلیکیشن مانند بوردی میباشد که بر روی آن علایق خویش را سنجاق میکنید. اکثری از تصاویر ذخیره گردیده در Pinterest قابل کلیک می‌باشند و می‌قدرت آن ها را در یک کاغذ‌ی تازه گشوده کرد.

طراحی وب سایت فروش سرویس ها پینترست

طراحی وب فروش سرویس ها پینترست
برای مثال، Pinterest یک ابزار بسیار دوستداشتنی برای فرمان پخت میباشد. شما میتوانید بر روی تصاویر غذاهای خوشمزه کلیک فرمائید تا به امر پخت آن دسترسی پیدا فرمایید. همینطور میتوانید آن را در بورد فرمان پخت خویش ذخیره فرمایید تا بعدا به آن دسترسی پیدا نمایید. کانال اجتماعی پینترست مملو از امکان نو و ایده میباشد. در حالتی‌که تا کنون از این کانال اجتماعی استعمال نکرده‌اید میتوانید با عضویت در آن روزمره ایده‌های بخش اعظمی به دست آورید. اصلا مهم نیست که در چه موضوع‌ای کار دارید، اشخاص اکثری میباشند که شما یا این که کسب و کارتان را دنبال خواهند کرد. در واقع می بایست بیان کرد پینترست جاییست برای چشم شدن البته تعداد فالوور ها و یوزرها شما در ورقه فردی تان در پینترست بسیار اهمیت داراست از این رو از روش خرید لایک پینترست و فالوور پینترست می توانید به‌این انگیزه دست پیدا فرمایید.

روش فعال‌ساز‌ی این وب سایت بدین چهره میباشد که شما در بالا می بایست یک دامنه و هاست تنظیم بفرمایید و بعد از آن وب سایت بوسیله گروه رایا پارس فعال سازی می‌گردد. وبسایت تنظیم گردیده به یک تارنما اصلی متصل میباشد که همه خرید های انجام یافته را بانجام می رساند و شما کار خاصی را انجام نمیدهید.

کمپانی ساخت وب سایت رایا پارس در راستای تحقق این انگیزه بر آمده میباشد و به درخواست کنندگان ارائه دهنده سرویس ها پینترست وب سایت هایی را با تجهیزات ویژه ارائه می‌دهد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: