نکات کلیدی جهت بالا بردن رتبه سایت
نوشته شده توسط : علی پور

xنکته برای بالا بردن نرخ تبدیل وبسایت را در این مطلب بیان می کنیم تا با رعایت و توجه به آن ها نرخ تبدیل به کارگیری کننده در سایتتان را بالا ببرید و به سود بیشتری برسید . به دست آوردن ترافیک و بازدید بالا مضاعف عالی و حیاتی است ولی در شرای نتوانید کاربرانی که به سایتتان وارد می شوند را به مشتری تبدیل کنید، هیچ سودی از آن به دست نخواهید آورد . طراحی سایت
پباده سازی
سایت فیلدهای اضافی را از میان ببرید! در هر برگه به ویژه در فرم ها و در هنگام اخذ اطلاعات از قرار دادن مورد ها مازاد و غیر ضروری پرهیز نمایید .
کاربران اتلاف وقت را دوست ندارند! در هنگام خرید به کاربرانتان تضمین و گارانتی بدهید . این سبب تولید احساس امنیت برای کاربرانتان می شود و دلیل محرکی می شود که آن ها از شما خرید کنند و به مشتری تبدیل شوند .
دکمه ها و Call To Action ها را جالب کنید! در این دکمه ها از لغت ها و کلمه ها دیدنی استفاده نمایید .
مانند:
همین هم هم اکنون بخرید و … با ارائه ی سند طومار ها و اطلاعات تایید کننده، اعتماد مشتریان را جلب فرمایید تا برای خرید از شما شک وتردید وتردید نداشته باشند! خصوصیت ها و مزایای کالا را ذکر فرمائید . مشتریان به صورت مشخص و معلوم به دنبال محصولاتی که به آن نیاز دارند می فرایند و اینجاست که شما با ابلاغ مزایای آن فرآورده منجر ساز می شوید که کاربر تمایل بیشتری برای خرید آن پیدا کند .
تیتر صفحه در جذب و نگهداری به کار گیری کننده زیاد تاثیرگذار است! تیتر ها مطلوب و جذاب و تحریک کننده را قضیه به فعالیت گیری قرار دهید .
موادتشکیل دهنده تبدیل و دارنده اهمیت در مبادرت کاربران را در دسترس آن ها قرار دهید تا به راحتی بتوانند اقدامی که می خواهند را انجام دهند .
فیلم های تبلیغاتی می توانند به مشتریان و یوزرها اثبات کنند که یک شخصیت واقعی وواقعی پشت جنس و یا این که فرآورده وجود دارد و اعتماد و تاثیری که به وجود می آورد فراوان عمده از تصاویر می باشد . از فیلم ها در کاغذ ها فرود و در جای مطلوب به کارگیری نمائید .
برای تبلیغات و سیستم ها پرداخت به ازای کلیک، صفحه های فرود مخصوص پباده سازی نمائید . نحوه ی ورود و فکر خیالی یوزرها در آن لحظه گوناگون میباشد پس در شرای صفحات فرود مختلف که متناسب با موقعیت و حالت هر کدام باشد داشته باشیم فیض ی بهتری خوا هیم گرفت .
سناریو تعداد مشترکین و دنبال کنندگان کانال های اجتماعی می تواند تاثیر قلیل عقل مثبتی بر کاربران بگذارد و تراز اعتماد و اشتیاق آن ها به وب سایت و برند شما را ارتقاء دهد .
در بخش ها متعدد کاغذ ها Call To Action های مناسب قرار دهید تا کاربران در ذهن داشته باشند که به کدام سمت می خواهند جنبش کنند .
تولید ها دارای ارتباط را به یوزرها معرفی کنید! معرفی مال ها دارای ربط و مشابه در برگه ی هر مال می تواند نرخ تبدیل و همینطور حجم فروش شما را بالا برنده شود .
تعداد توصیه ها و موجودی هر مال را به به کارگیری کننده نشان دهید تا با توجه به اندازه خرید به وسیله سایر کاربران، شوق و شوق بیشتری نسبت به خرید آن متاع پیدا نماید .
متن ها و توضیحات را با کیفیت قرار دهید . مخصوص به شخص بودن، جالب بودن و بدون ابهام بودن، ویژگی هایی هستند که نوشته های مربوط به تولیدها شما می بایست داشته باشند . 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: