کسب درآمد از وبسایت شاید کسب درآمد از وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور

کسب
درآمد از وبسایت شاید کسب درآمد از وب سایت تان بدون قابلیت و امکان فروش متاع یکی از دغدغه های شما باشد . ممکن می‌باشد شما وب سایت داشته باشید ولی کالایی برای فروش نداشته باشید که با فروش آن کسب درآمد نمایید . این مطلب در رابطه طرز فروش کالاهای فیزیکی و ملموس در وب سایت نمیباشد . این مطلب درباره راه و روش کسب درآمد از طرز محتوا هست . اولین قدم طبیعتاً تولید مخاطب می‌باشد . همان طور که یک تجارت به مشتری نیاز دارد، شما نیز برای محتوای خویش به مخاطب نیاز دارید . عمل شبکه های تلویزیونی در شبکه های اجتماعی دقیقاً به دلیل همین جذب مخاطب می‌باشد . فعالیت در کانال های اجتماعی می تواند کاربرانی در سختی سنی 18 تا 49 سال را جذب کند . کسانی که در این سن قرار دارا‌هستند را می بضاعت از طرز تبلیغات در شبکه های اجتماعی به خرید کالا ترغیب کرد . بایستی اعتنا داشت که جذب مخاطب می بایست بخش اعظم بر شالوده نیاز مخاطبان به گونه محتوای شما باشد تا این‌که بر شالوده سن مخاطبان بخواهید آنان را جذب نماید .

طراحی سایت

برای مثال در حالتی که شما به افرادی که می خواهند کسب و کار جدیدی روش بیاندازند مشورت می دهید یک شخص 60 ساله که بخواهد عمل کردن برای بقیه افراد را کنار گذاشتن و برای خود کار نماید نیز می تواند مخاطب شما باشد . شما ممکن می‌باشد بخواهید یوزرها را بر اساس معاش در یک حالت جغرافیایی یگانه جذب نمائید . یا این که اینکه مخاطبان خویش را براساس علاقه آن ها به یک قضیه مختص انتخاب کنید، در هر صورت شما باید براساس مخاطب آخرین که می خواهید جذب کنید، مدل محتوای خود را مشخص و آن را تهیه و تنظیم کنید .

برای کسب درآمد از محتوا می توانید با کسب و کارهایی که در رابطه با محتوای شما محصول ایجاد می کنند همیاری کنید . شما به مخاطبین متعددی به فیس ماهانه، احتیاج دارید که بتوانید از ساخت محتوا، کسب درآمد کنید .

 

3
راه و روش برای کسب درآمد آنلاین از اینترنت سایت


1-
تبلیغات برای کسب درآمد از ساخت متن دیجیتال یکی از معمول ترین رویه ها دریافت تبلیغات میباشد . تبلیغات میتوانند بصورت متنی و چهره ای در کناره وبسایت شما قرار داشته باشند . یا این که چه بسا ممکن می‌باشد در هنگام پخش ویدئوها در وب سایت خویش چکیده از کلیپ را به تبلیغ اختصاص دهید .

به خاطر داشته باشید که قراردادن تبلیغی که برای کاربران با ارزش باشد می تواند به کسب درآمد شما یاری نماید ولی در شرای تبلیغات تارنما شما با نیاز مخاطبان نیز سو نباشد، مخاطبان از دیدن این تبلیغات آزرده خواهند شد .

برای کسب بیشترین فیض از تبلیغات شما باید یک تعادل در میان تجارت خویش و شرکت تبلیغ دهنده و مخاطبان وب سایت برقرار نمایید . انجام اینکار شما باید منش های تبلیغاتی را که بیشترین مخاطب را جذب کرده و تجربه کاربری مثبتی را هم برای یوزرها رقم بزند، را گزینش نمائید . برای مثال: تبلیغ در یک ویدئو فراوان عمده از تبلیغات در لبه وبسایت مخاطب را جذب می نماید . زیرا که کاربران با مشاهده مداوم تبلیغات در حاشیه تارنما ها بسادگی آنها را نادیده می گیرند .

اما داشتن تبلیغات ویدئویی مفید فقط با ساخت محتوای با کیفیت ممکن می شود . شما نمی توانید یک تبلیغ 15 ثانیه ای پخش فرمایید و بعد از آن ویدئو یک محتوای بی کیفیت 30 ثانیه ای ارائه دهید و توقع داشته باشید مخاطبان ویدئوی بعدی در وبسایت شما را اجرا نمایند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: