طراحی سایت ریسپانسیو
نوشته شده توسط : علی پور

در هنگام طراحی وب سایت ریسپانسیو به تایپوگرافی متن توجه نمایید. طراحی سایت اندازه متن و نوشته ها، اندازه سربرگ ها، نوع فونت و اندازه آن را به نحوی پباده سازی نمایید که در تک تک دستگاه های هوشمند قابل قرائت باشند. فونت با اندازه ۱۶px شایسته ترین آیتم میباشد. طول فی مابین خطوط متن، مسافت دربین عنوان مقاله و خط نخستین متن و عنا وین مهم و فرعی را به اعتنا و با نازکی زیاد در طراحی وب واکنشگرا گزینه دقت قرار دهید.
۱۰-بر روی قالب های ریسپانسیو معمولی و خوشگل تمرکز داشته باشیدطرح های معمولی و مینیمالیستی برای طراحی وب سایت ریسپانسیو همواره گزینه اعتنا یوزرها قرار داشته اند. بی آلایش بودن قالب وبسایت واکنشگرا سبب ساز می‌گردد یوزرها به راحتی به کل بخش های وب سایت دسترسی داشته باشند. با این سبک قالب ها، مطالب با سرعت بیشتری بار گذاری می گردند. این عمل محبوبیت وبسایت را در وب ارتقاء داده و بر روی حاصل جستجوی گوگل هم تأثیر خواهد گذاشت.
۱۱-بعداز نقطه پایان ساخت سایت ریسپانسیو، قالب خویش را در موتور کاوشگر آزمون نمائیدیک طراح ماهر، بعداز نقطه نهایی فعالیت ساخت وب سایت واکنشگرا، وب سایت خویش را به شیوه های گوناگون گزینه تست قرار میدهد. امروزه گوگل برای اینکه seo وب سایت شما‌را بهبود دهد فاکتور های متعددی رو نظارت میکند که یک فاکتور بسیار اساسی Mobile Usability بودن تارنما شماست. نحوه آزمایش بوسیله ابزار گوگل موبایل و به کار گیری از ابزار آنالیزور قالب واکنشگرا برای این فعالیت سفارش میشود. دسته پنتاما به نیکی به‌این ابزارها آشنا می‌باشند و میتوانند شایسته ترین سایت ریسپانسیو را به شما تحویل دهند.
❓ واکنشگرا بودن یک تارنما به لهجه بی آلایش معنیش چیه؟
زمانی یک سایت واکنشگرا یا این که responsive می باشد یعنی با هر ابزاری که اون وبسایت رو ملاحظه کنید (لپ تاپ، مانیتورهای گران قدر یا این که اشکال موبایل های گوشی با سایز های متعدد) اون وبسایت به صورت درست و به زیبایی در کل اون ابزارها اکران داده میشه.




:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 78

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: