ویژوال کامپوزر (visual composer) چیست و چگونه کار می کند؟
نوشته شده توسط : علی پور


آیا تا به هم اکنون شد‌ه‌است که در وردپرس بخواهید یک قالب یا این که طراحی سایت   ورقه فرود (landing page) با پیکربندی فردی بسازید فارغ از اینکه بدون چاره باشید کد بزنید یا این که یک طراح اینترنت استخدام نمائید؟ درصورتی که پاسخ شما آری میباشد پس ادامه این مقاله را بخوانید.
یکی‌از اشتباهات رایج یوزرها وردپرس این میباشد که نمی توانند فارغ از کد زدن قالب سایت شان را فردی سازی نمایند، مگر اینکه در طراحی وب و اپلیکیشن نویسی خوب باشید. سفارشی سازی قالب های وردپرس فعالیت راحتی وجود ندارد.
ویژوال کامپوزر بوسیله wpbakery ایجاد شده است، یک کدام از افزونه های تولیدکننده شیت وردپرس میباشد که برای حل ایراد سفارشی سازی قالب ها و صفحه های لندینگ مهیا شد‌ه‌است و با به کار گیری از این پلاگین فارغ از نیاز به کد زدن تغییرات دلخواه تان را جاری ساختن میکنید.

ولی چه طور ممکن میباشد و ویژوال کامپوزر حقیقتا چه میباشد؟

پلاگین شیت ساز (page builder) چه است؟

Visual Composer یکی‌از شایسته ترین افزونه های تولید کننده برگه در وردپرس میباشد که با به کار گیری از آن میتوانید پباده سازی صفحه ها تان را در سایت وردپرسی فردی سازی نمایید.

افزونه خالق شیت یک برنامه افزودنی (Add-on) میباشد که بر روی وبسایت وردپرسی یک توشه نصب می گردد، و به شما اذن میدهد تا با استعمال از یک رابط بصری drag-and-drop (کشیدن و آزادکردن) صفحه ها خویش را ساخته و ادیت نمایید. با به کار گیری از آن می‌توانید به طور فراند اند (front-end) و با پیش اکران زنده وب سایت خویش را پباده سازی فرمایید و در همین حین به طور زنده نتیجه ها عمل خویش را مشاهده کنید.

مانند لوگو بازی میباشد. با به کارگیری از ستون ها و ردیف ها، محتوای خویش را می چینید و پلاگین شغل های سنگین را برای شما اجرا می‌دهد.

امروزه افزونه های خالق کاغذ متعددی در وردپرس در دسترس می‌باشند. هرچند، ویژوال کامپوزر صرفا پلاگینی میباشد که فعالیت را عالی و یکدست جاری ساختن میدهد.

آیا وقعا به یک برگه ساز (page builder) نیاز دارید؟
ورقه ساز یکی افزونه هایی میباشد که بایستی در هر اینترنت سایتی وجود داشته باشد، اصلی وجود ندارد چه نوع وبلاگی دارید، مدام راهی برای استعمال از خالق برگه میباشد. عمل های متعددی با پلاگینی مانند ویژوال کامپوزر میتوانید جاری ساختن دهید.

در صورتی‌که می‌خواهید یک وب لاگ یا این که اینترنت سای موفقی داشته باشید، پس می بایست آن را طوری پباده سازی فرمایید که گوناگون از سایر باشد و قالب وردپرس تان تماما خاص باشد. Visual Composer میتواند به شما یاری دهد تا به مقصود تان برسید.

به عنوان مثال، زمانی که یک ورقه تماس در تارنما تان می سازید، ممکن میباشد بخواهید که گوگل مپ و فرم تماس را در آن قرار دهید. به صورت معمول، زمانی گوگل مپ را با به کارگیری از یک کد جاسازی گردیده در طرح بندی پیش فرض ورقه وارد می‌کنید، کاملا در ورقه قرار نمی گیرد یا این که دست کم آنگونه که انتظار داریم صحیح در شیت دکورا سیون نمیشود.

در‌این نوع مفاد، میتوانید با به کار گیری از ویژوال کامپوزر برگه ای سفارشی پباده سازی فرمائید که دارنده فرم تماس، گوگل مپ، دکمه follow، شبکه‌های‌اجتماعی و خیلی چیز های دیگر باشد.


همینطور در حالتی که قصد دارید که دنبال کنندگان خویش را به کامل شدن لیست پست الکترونیک تان ترغیب فرمایید یا این که محصولی را در وبسایت خویش بفروش برسانید، Visual Composer بسیار کاربردی میباشد، چون شیت ای قشنگ برای فروش و اکران برای شما پباده سازی می نماید که منجر میگردد بازدید کننده های تان ترغیب شوند.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: