اهمیت طراحی سایت برای یک کسب و کار
نوشته شده توسط : علی پور


در حالتی که تولیدکننده یا این که عرضه کننده متاع یا این که خدماتی می باشید طراحی سایت و قصد دارید کار خویش را بسط دهید . شایسته ترین راه و روش آمدن به فضای مجازی از روش ساخت وب سایت میباشد . با این فعالیت می‌توانید خویش را به دنیای مجازی و حتی حقیقی معرفی نموده و مخاطبان بیشتری را جذب فرمائید .شاید در اولِ فرمان صاحبان کسب‌وکاری که به شیوه سنتی به کسب و کار خویش سرگرم میباشند، نیاز به داشتن یک اینترنت‌وب سایت را احساس نکرده و تلاشی برای آپ تو دیت کردن بیزنس خویش نداشته باشند و شاید اولی سوالی که ذهن آن‌ها را به خویش درگیر می‌نماید این باشد که چرا داشتن یک اینترنت‌تارنما بدین اندازه اصلی میباشد.البته حقیقت این میباشد که هر شخصی که پیرو خرید کالا و یا این که اخذ سرویس ها مشخصی میباشد، در بالا جستجوی خویش را در وب شروع می‌نماید. آن گاه با تحقیق بیشتر مبادرت به خرید می‌نماید.

مزایای داشتن اینترنت‌تارنما
اهمیت ساخت سایت برای یک تجارت
آموزش وب
دسترسی شبانه‌روزی
فروش
صرفه جویی در هزینه‌های فعال سازی
ارائه مثال فعالیت
بازاریابی اینترنتی
برقراری رابطه با مشتری
برندسازی
مشتریان هدفمند
کسب در آمد جانبی
۱- آموزش وب
مهم‌ترین دلیلی که به داشتن سایت ضرورت میبخشد، فراگیر بودن وب میباشد. امروزه بیشتر اشخاص ترجیح می دهند بجای تحمل ترافیک و اتلاف کردن فرصت، در خانه ریلکس بنشینند و به خرید بپردازند. عموم اولی جایی که درپی سرویس ها شما میگردند، در وب میباشد. در صورتیکه آن ها شمارا در آنجا پیدا نکنند، به طبع رقبای شمارا خواهند یافت.

۲-دسترسی شبانه‌روزی
یک اینترنت‌تارنما در واقعیت یک دکان و یا این که یک کمپانی شبانه روزی میباشد که مشتریان در هر ساعت از روز می توانند با مراجعه به آن از سرویس ها و تولید ها با خبر شوند و مبادرت به خرید کنند. لذا می‌قدرت فیض گرفت داشتن یک اینترنت‌تارنما، به معنای شبانه‌روزی کردن تجارت میباشد.

۳-فروش
یکی مهمترین کارداران پرورش هر کسب و کاري واحد سنجش فروش آن میباشد. در‌صورتی‌که شما سایت و اپلیکیشن اي براي تجارت آنلاین خویش ندارید مطمئنا فروش تحت تري داشته و به به عبارتی واحد سنجش از رویش بیزینس خویش جلوگیري نموده اید. از روش طرز هاي متعدد در سیستم هاي آنلاین که مهم ترین آنان پباده سازی و با صرفه سازي سایت است می‌توانید فروش بیشتري نیز داشته باشید و به مشتریان بیشتري دسترسی یابید.







:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: