طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس یا اختصاصی ؟
نوشته شده توسط : علی پور


یک کدام از مسائل مالامال بحران هر صاحب کار برای ساخت وب سایت فروشگاهی با آن مواجه میشوند  طراحی سایت این میباشد که از کدام سیستم مدیر مغازه به کارگیری نمایند ، طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس و ووکامرس یا این که اپ نویسی منحصربه‌فرد با PHP و لاراول؟

هر تارنما یا این که نرم افزار فروشگاهی نیاز به یک پنل مدیر داراست. پنل رئیس دکان یک برنامه پایین اینترنت مدیریتی میباشد که بروی هاست یا این که سرور شما نصب می گردد. مدیریت مغازه با اسم کاربری و سر عبوری که در دست داراست میتواند از هرجا ای که وب وجود داشته باشد با به کار گیری از مرورگر به پنل مدیریتی دکان خویش لاگین کرده و مبادرت به مدیر کند.

مهم ترین قسمت های پنل رئیس دربرگیرنده مشاهده لیست مشتریان دکان با جزئیات . قابلیت اضافه کردن مجموعه بندی های کالاها . اضافه کردن فرآورده با جزئیات. مشاهده سفارشات و ... است.

هر چه پنل رئیس انعطاف پذیر خیس بوده و با اصول صحیح مهندسی اپلیکیشن اپلیکیشن نویسی گردیده باشد قابلیت و امکان توسعه و گسترش مغازه در آینده بیشتر میباشد. همینطور یک پنل رئیس ماهر ضمانت کننده تعداد استفاده کننده هم زمان کاربر از مغازه نیز میباشد. یعنی هر چه تعداد یوزرها بیشتر خواهد شد تارنما یا این که برنامه فروشگاهی شما کمتر با ایراد کندی سرعت مواجه میگردد.

در واقعیت رقابت در میان به کارگیری از نرم‌افزار مدیر مغازه همگانی و اپن سورس مانند مجنتو. وردپرس ، پرستاشاپ و ... یا این که برنامه مدیر دکان منحصربه‌فرد که از اساس نرم‌افزار نویسی شد‌ه‌است، میباشد.

سود گیری :

در صورتیکه شما وبسایت فروشگاهی کوچکی دارید و میخواهید آن را در خانه مدیر کند و امنیت آن برایتان ضروری وجود ندارد، به کارگیری از وردپرس به جهت ارزش کمتر نسب به ساخت سایت فروشگاهی منحصر به فرد توصیه میشود، ولی در حالتی که قصد دارید به طور حقیقی درآمدزایی کرده و طور بدون شوخی وارد عرصه فروش اینترنتی گردید توصیه ما به کار گیری از ساخت سایت فروشگاهی به طرز مخصوص میباشد. به خیال و خاطر داشته باشید هیچ یک از مغازه های برتر میهن مانند دیجی محصول ، اسنپ، دیوار ، نت برگ و ... از وردپرس به کارگیری نکرده و تجارت خویش را بر مبنا یک سیستم قابل انعطاف افزاری منحصر چیده اند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: