طراحی سایت اصولی و استاندارد
نوشته شده توسط : علی پور


سال ها پیش وقتی که کانال جهانی اینترنت بوجود آمد شاید کمتر کسی تصور میکرد  طراحی سایت که روزی میلیاردها ساخت وب سایت به صورت کنونی وجود داشته باشد و اکثر کسب و امور بر شالوده سایت باشند. کانال جهانی اینترنت امروزه برخلاف اوایل که تنها برای هدف های نظامی کاربرد داشت توسعه و گسترش چشمگیری داشته میباشد و برای ارتباطات و هدف های دیگر وبسایت هایی نظیر طراحی وب سایت آموزشی و ساخت سایت شرکتی و طراحی وب فروشگاهی به وجود آمده میباشد. البته آیا با وجود این تعداد طراحی وب هر سایتی قادر است درین فضای عظیم چیره باشد. به طور طبیعیً طراحی وب سایت امروز بایستی از استانداردها و مؤلفه هایی تبعیت نماید تا قابلیت و امکان رقابت داشته باشد.


اهمیت استانداردها در ساخت وب سایت
هر مقدار که مجال بیشتری می گذرد پرورش در مورد ساخت وب سایت نیز بیش تر از پیش میگردد و اصول و معیارهای ان عوض میشود. استانداردها به دسته ای از شاخص ها و میزان ها گفته می‌شود که رعایت آن‌ها در تارنما سبب ساز میشود سوای ایراد هم یوزرها از وب سایت شما راضی باشند و هم موتورهای کاوش مانند گوگل بتوانند با وب سایت شما رابطه برقرار گرده و در سود طراحی وب سایت شما‌را در حاصل کاوش دربین صفحه های برتر حاصل قرار دهند. رعایت اصول و استانداردها در ساخت سایت سبب ساز می‌شود که به کار گیری از سایت شادی بخش خیس گردد و با سپری شد مجال بتوان آن را بسط بخشید.


چرایی ساخت وب سایت استاندارد
اینکه چرا گوگل تأکید داراست که استانداردهای خاصی را در طراحی وب سایت خویش رعایت نمایید عارضه ها مختلفی میتواند داشته باشد برای مثال اینکه اشخاص کاربر از طراحی وب شما بسیار متفاوت و متنوع می‌باشند. ممکن میباشد بین این اشخاص ناشنوا، معدود بینا، فردی با معلولیت های خاص و غیره باشند که آن‌ها نیز این حق را دارا‌هستند بتوانند از تارنما شما به کار گیری نمایند. همینطور با رعایت اصول و استانداردها در ساخت سایت موتورهای جستجویی مانند گوگل راحت خیس میتوانند وبسایت شمارا در لیست خویش قرار دهند و داده ها بیشتری را از آن در مشت بگیرند. این شیوه تامل که ممکن میباشد استانداردها محدودیت هایی را تولید نمایند تماماً غلط میباشد و در واقع اصول و استاندارد ها برا انعطاف پذیری و مخاطب پسندی طراحی وب میباشد و شما در بیشتر قسمت های وبسایت میتوانید خلاقیت خاص خویش را داشته باشید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: