10 ویژگی طراحی وب سایت درجه یک
نوشته شده توسط : علی پور


چه طور یک تارنما مرتبه یک بسازیم؟ خصوصیت های مشترک تارنما های مرتبه یک چه میباشد؟
شاید جواب دادن به‌این سوالهای دشوار به حیث رسد، طراحی سایت  البته در کمال تعجب بسیار معمولی میباشد. درصورتی که کمپانی شما سایتی کیفیت عالی و با کاربری آسوده نداشته باشد، از زمان های جانور در فضای مجازی بی سود میماند.
در واقع، همگی سایت های سکو یک 10 خصوصیت مشترک دارا‌هستند:
1: کدنویسی منحصربه‌فرد
موسسه ها متعددی به شما توصیه ایجاد سریع و راحت وب سایت را می‌دهند، ولی می بایست بدانید در همگی سایت هایی که چنین موسساتی پباده سازی می نمایند از یک کد مستعمل میباشد. تشخیص این دستور بسیار سهل و آسان میباشد، زیرا اکثر این وبسایت ها ظاهری شبیه و عملکردی بی آلایش دارا‌هستند.
درحال حاضر که قالب های مهیا وجود دارا هستند، دیگر سود کدنویسی منحصر چه است؟

با این فعالیت، در اصل میتوانید هرکاری بکنید تا اینترنت سایتتان نتایجی استثنایی برای شما و بازدیدکنندگان وب سایت به ارمغان بیاورد.
همینطور، می‌توانید ظواهر خاصی به وبسایت خویش بدهید تا شمارا از رقبا (و بقیه وبسایت های جان دار در وب) متمایز نماید.
در غایت، با کدنویسی منحصر می‌توانید هرکاری نمائید که دلتان می-خواهد. دیگر سرگرم مقررات و محدودیت های یک کمپانی دیگر نیستید، و دستتان تماما گشوده میباشد.
2: تقویت مارک از روش طراحی وب
یک کدام از خطاها پهناور به کار گیری از قالب های فراهم برای سایت، این میباشد که پباده سازی آنها رابطه بسیار مقداری با مارک شما داراست (در صورتی‌که به هیچ عنوان ارتباطی داشته باشد). به عبارت دیگر، شاید بتوانید موردها کوچکی مانند فونت نوشته-ها و ادغام رنگی تارنما را تغییر تحول دهید، ولی هیچ چیزی به طور منحصر به فرد برای مارک خویش نخواهید داشت.

نگاهی به یک‌سری وبسایت بیاندازید. بلافاصله متوجه خواهید شد کدام یک با طراحی وب سایت مطلوب مارک خویش را افزایش بخشیده اند و کدام یک از پباده سازی های قالبی و از پیش فراهم گردیده به کارگیری کرده اند.
3: دسترسی آسوده به مطالب
شاید فکر کنید تارنما های رتبه یک پیچیده میباشند، ولی آسانی بستر ساز شکوفایی میباشد، خصوصا هنگامی دعوا دسترسی به مطالب (navigation) مطرح میباشد.

از لحاظ استفاده کننده، دسترسی به مطالب بایستی از در آغاز تا پایان بدون نقص باشد. فقط اگر میتوانید بدین موقعیت برسید که با طراحان اینترنت سکو یک کدام از فعالیت نمایید که فهم و شعور عمیقی از این مفاهیم دارا هستند.
معمولا یک نوار دسترسی (Navigation Bar) در بالای برگه کافی میباشد تا همگی یوزرها بتوانند آن چه می‌خواهند را بیابند.
4: معماری کار کشته وبسایت
ساختار و معماری وبسایت شما بایستی شهودی، انطباق پذیر، و منزه و آراسته باشد. یعنی تعداد کدهای به عمل رفته بایستی به دستکم رسد و تنها آن چه نیاز دارید را پوشش دهد، تا سایتی با زیرساختی قادر و آراسته داشته باشید که با گاز بار گذاری میشود.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: