چگونه UI طراحی کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور

اصل انعطاف پذیری در پباده سازی رابط کاربری چه چیزی است؟
شاید بپرسید انعطاف پذیری در UI چه منظوری دارااست و بیان کنده چه میباشد؟ طراحی سایت  پیرامون اصل انعطاف پذیری، بهتر میباشد طراح UI، در مرحله اولیه رابط کاربری را طوری پباده سازی نماید که در گیر کمترین اشتباه و نادرست خواهد شد. ولی درصورتی که خطایی ساخت و ساز شد می توانید با تعامل با استفاده کننده قضیه را نظارت فرمائید. پباده سازی سیستم شما می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که توان رویارویی با گونه های ایرادات و مشکلات را داشته باشد. معمولاً سیستم‌هایی که روی آن ها آیتم Undo پباده سازی شده‌است، شم بهتری را به استفاده کننده منتقل می‌نمایند.

یادگرفتن پباده سازی UI
تا به‌این‌مکان نوشته‌ی علمی در رابطه پباده سازی UI و اصل‌های اساسی آن نکاتی را به شما توضیح دادیم، فعلا در‌این قسمت میخواهیم به فرایند انجام پباده سازی UI بپردازیم.

فرآیند انجام پباده سازی UI
شما تحت عنوان طراح UI می بایست همگی بعدها پروژه را چک نمایید و ملاحظه کنید که‌این پروژه، چه نیازهایی دارااست؟ در مرحله محاسبه رابط کاربری وب سایت بهتر میباشد که مخاطبان را بشناسید و ببیند اکثر زمان ها یوزرها چه ذوق‌ای دارا هستند. هنگامی پباده سازی کاربری شما بهتر می گردد که نسبت به مخاطبان آشنایی بهتر و بیشتری داشته باشید. در‌حالتی که می خواهید شرایط کسب و فعالیت و مخاطبان خویش را به خیر بشناسید، بهتر میباشد وبسایت‌های رقبا را آیتم سنجش قرار دهید. یک کدام از ابزارهای مهمی که می توانید با استعمال از آن رفتارهای مخاطبان را بشناسید گوگل آنالیتیکس میباشد.

مراد از طرح اول در پباده سازی UI
در مرحله اولیه از پباده سازی UI بایستی اتود اول را پباده سازی نمائید و آن را به مشتری نشان دهید، شما بایستی درین مرحله، طرح نخستین تارنما را تهیه و تنظیم نمائید تا کلیه عنصرها تشکیل دهنده طرح مشخص و معلوم شوند، محل قرارگیری المان‌ها، دکمه‌ها و … را می توانید با همیاری مشتری گزینش نمایید و با دقت به منظور وی تغییرات موردنیاز را انجام دهید. بعداز این‌که تغییرات را اعمال کردید، بایستی سراغ رنگ بندی و پباده سازی گرافیک آن بروید. شاید این مورد ها را در اولِ عمل رعایت کرده باشید، ولی شایسته ترین آیتم برای انجام موردها مربوط به زیبایی وب سایت، طراح گرافیست میباشد.

چه گونه UI پباده سازی کنیم؟
در پی نوشته‌علمی پباده سازی رابط کاربری چه چیزی است، به‌این می پردازیم که چه‌گونه UI پباده سازی کنیم؟ در واقعیت می خواهیم محاسبه کنیم که چه گونه پباده سازی UI یک اینترنت‌وب سایت یا این که یک برنامه را انجام دهیم، پس با ادامه این نوشته‌ی‌علمی هم پا ما باشید.

مهارت‌ها و تخصص‌های مایحتاج در پباده سازی UI
شما برای انجام پباده سازی UI بایستی مهارت‌های متنوعی را حافظه بگیرید. بخشی از این مهارت‌ها به عمل با ابزارهایی مثل فتوشاپ و ایلاستریتور بستگی دارااست. ولی می بایست اعتنا نمایید که از به عبارتی استارت پروژه نیازی به فعالیت با این ابزارها وجود ندارد. ابزارهای پباده سازی اول یا این که وایر قاب برای اولِ پروژه مطلوب میباشد. طرح پیشنهادی خویش را نخست روی برگه بیاورید. دراین جا وایر قاب شما یک صفحه صفحه میباشد، در حالی که میتوانید از ابزارها و قابل انعطاف افزارهای دیجیتال هم استعمال نمایید.

در بعضا از مواقع فقط یک نفر تحت عنوان طراح وب سایت، می تواند پباده سازی UI را انجام دهد. در هر شکل در شرایطی که میخواهید پباده سازی UI را دنبال فرمائید، بهتر میباشد که نسبت به ساخت وب سایت و جوانب متعدد آن داده ها نسبی داشته باشید.

فیض‌گیری
درین نوشته ی علمی به سؤال پباده سازی UI چه چیزی است؟ جواب کاملی دادیم و گفتیم که غرض از پباده سازی UI چه است و چه اهمیتی داراست. طراح UI میتواند همه موادسازنده تارنما را راز مکان خویش قرار دهد و رابط کاربری وب سایت را مطابق با نیازهای یوزرها پباده سازی نماید. در شرایطی که طراح UI تمامی اصول را در پباده سازی رابط کاربری رعایت نماید، مطلقاً میتواند سئوی وب سایت را ذیل تأثیر قرار دهد. سایتی که رابط کاربری بی آلایش‌تری داشته باشد، مخاطبان بیشتری را جذب می‌نماید و سبب ارتقا ترافیک ورودی وبسایت و همینطور بهبود مرتبه وب سایت می گردد.

در انتها از شما میخواهیم سؤالات خویش را پیرامون پباده سازی رابط کاربری UI بپرسید. ما از هم‌فکری و ایده‌پردازی شما در خصوص موضوعات مطرح گردیده استقبال میکنیم، ذوق زده می‌شویم که تجربیات و نظ





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: