فریم ورک چیست ؟
نوشته شده توسط : علی پور


کادر ورک (framework) در اصطلاح به معنای چارچوب میباشد که در حوضه نرم افزار نویسی  طراحی سایت  هم همین معنا رو داره یا این که بهتر بگم تیم ای ازدستورالعمل ها، کتابخانه ها، رابط کاربری، کلاس ها و در مجموع تجهیزات آماده گردیده از یک گویش نرم‌افزار نویسی میباشد .

مقصود از تولید قاب ورک خریداری کردن ساختاری معین و استاندارد برای کد نویسی بی دردسر, معنی دار و قابل گسترش میباشد.

مقصود از به کار گیری کادر ورک چه چیزی است؟
خواسته از بی دردسر بودن به کارگیری از کادر ورک در کدنویسی اینه که نرم‌افزار نویس برای هر قسمت از اپلیکیشن خویش نیازی به کدنویسی تکراری و بیشتراز حد نداره و میتونه از کلاس ها و توابع اماده قاب ورک آیتم نظرش به کارگیری کنه.هنگامی یک اپلیکیشن نویس از ساختار قاب ورک پیروی کنه مطمئنا کدهاش خیلی قابل ادراک میشه و این خیر و خوبی رو داره که پس از یک دوران طولانی پروژه خودش رو رها کنه و برگرده خیلی شل متوجه میشه چیکار کرده و از تمامی اساسی خیس اینه که نرم‌افزار نویسانی که روی یک پروژه به طور تیمی عمل میکنند میتونن به راحتی کدهای همدیگرو ادراک نمایند.

یک کدام از مزیت های کادر ورک قابل بسط بودنشه، یعنی هر چقدر پروژه شما گسترده باشه گشوده هم به راحتی میتونید توسعش بدید و هیچ فرقی نمیکنه که پروژه کالا خودتونه یا این که واسه شرکتیه که نو اونجا استخدام شدید.

 

امنیت, سرعت و اعتنا در کدنویسی با به کار گیری از کادر ورک
اینو در حیث داشته باشید که کادر ورک چیز عجیبی وجود ندارد و خودتون هم میتونید به راحتی یک کادر ورک بسازید و در هر پروژه ای ازش به کار گیری نمایید, البته برای هر لهجه اپ نویسی کادر ورک های ماهر زیادی درست شده که نیاز اکثر نرم افزار نویسا رو برطرف کرده و نیازی به تایپ کردن یک کادر ورک نو وجود ندارد.

کلیه کادر ورک های ساخت و ساز گردیده سطح های های امنیتی را رعایت کردند و این سبب میشه که ایرادات برنامه نویس ها در مباحث امنیتی کمتر خواهد شد و مهمتر از تمامی داشتن کلاس ها توابع و ... سبب توجه و سرعت کار در کدنویسی شما میشه که سبب نصف شدن برهه زمانی برهه زمانی ساخت‌و‌ساز پروژه در تقابل با کدنویسی عادی و سوای کادر ورک میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: