نوشته شده توسط : علی پور


توسعه و گسترش اینترنت و طراحی سایت که‌این ایام قطعا تمامی   طراحی سایت  در رابطه آن جسته و گریخته مطالبی می شنویم از موضوعات اصلی دنیای اینترنت میباشد. گسترش اینترنت و طراحی وب سایت هریک قابلیت و امکان های خاصی را می طلبد.ولی عموما اشخاص از تفاوت های فی مابین آن دو بی خبر می‌باشند و در مکالمات خویش به راحتی آن‌ها‌را بجای یکدیگر به کار گیری می نمایند.


ساخت سایت
طراحی سایت به امکان راه‌اندازی صفحه ها اینترنت گفته می گردد.در ساخت سایت بیشتر بر روی مواقعی مانند تایپوگرافی و یا این که زیبایی اینترنت و مخلوط رنگ ها برای جذب کاربر دقت می‌شود.قسمت های بصری یک شیت اینترنت در ساخت سایت تارنما صورت می‌گیرد.در بین هزاران تارنما برای کاوش چه‌طور می بایست استفاده کننده را جذب کرد؟ آیا در اولِ ورود به وبسایت پباده سازی خلاقانه و ادغام رنگ های یک اینترنت قادر است تاثیر گذار باشد یا این که محتوا؟ آمار نشان داده استفاده کننده صرفا در تعدادی ثانیه نخستین تصمیم می‌گیرد که‌این وبسایت رضایت اورا آماده خواهد کرد یا این که خیر؟ پس فارغ از شک چنانچه ساخت سایت به طوری باشد که از نظر بصری روی استفاده کننده تاثیر مثبت بگذارد احتمال اینکه کاربر لحظات بیشتری را در وب سایت بماند و از سرویس ها و یا این که محصول ها و یا این که محتوای آن به کار گیری نماید بیشتر میباشد. درصورتی که چه در ساخت سایت فقط نمی قدرت زیبایی را حق تقدم قرار بخشید بلکه بایستی کل اصول طراحی سایت رعایت خواهد شد.برای مثال سخن چینی و فضاهای خالی و...می بایست در ساخت سایت به نحوی باشد که استفاده کننده را به ذوق وسلیقه بیاورد . فکر کنید در طراحی وب سایت رنگ قرمز رنگ که تحریک کننده متابولیک آدم میباشد برای سایتی استعمال شود که دربرگیرنده محتویات روانشناختی میباشد؟ توسعه و گسترش اینترنت و طراحی وب سایت جزو کارهایی میباشند که بایستی به توجه اجرا شوند.

گسترش اینترنت
به کل وظایف مرتبط با توسعه و گسترش اینترنت برای میزبانی وب یا این که اینترانت بسط اینترنت گفته می‌شود.در گسترش اینترنت پای کدها به دربین می‌آید. بسط دهندگان اینترنت دو دسته می‌باشند: front-end که به پباده سازی قسمت های داخلی می‌پردازند و در واقع هنگامی شما برای اولی توشه یک وب سایت را گشوده می‌کنید و دکوراسیون کاغذ و رنگ های بکار رفته را می­ بینید این ها مرتبط با گسترش دهنده front-end میباشد.ولی در پشت وب سایت یک سیستمی وجود داراست.در واقع طرحی که روی سرور اجرا میگردد را توسعه و گسترش دهندهback- end می‌گویند.


ابزارهای طراحی سایت
ابزارهای توسعه و گسترش اینترنت و ساخت سایت با یکدیگر مختلف میباشند.photoshop cc امداد خواهد کرد عکس ها را مطابق با ذوق وسلیقه خویش تغییر و تحول دهیم. فارغ از دو دل بودن عکس هایی جالب و با کیفیت خوب امکان جذب استفاده کننده را ارتقاء خواهد بخشید.illustrator cc ابزار دیگری میباشد که به کارگیری از آن به شما یاری خواهد کرد تا قابلیت تغییر‌و تحول ظاهری فونت ها را مطابق با ذوق و سلیقه خویش داشته باشید و آن‌ها راشخصی سازی نمائید. این یک کدام از ابزارهای ارائه گردیده بوسیله کمپانی Adobe می‌باشد. آیا میدانید در سال 2012 شایسته ترین اپلیکیشن مک در نرم افزار استور کدام بود؟ چنانچه اسم coda2 را تا بحال نشنیده اید بدانید در واقع از دوستداشتنی ترین ابزار بسط در مورد بازنویسی بی خبر بوده اید.در حالتی که یک بسط دهنده بخواهد کدها را به اشتراک بگذارد بایستی چه ابزاری داشته باشد؟ GitHub بیش تر از چهار میلیون استفاده کننده را گرد هم آورده میباشد تا کدها و منش شغل های نو خویش را به اشتراک بگذارند. آیا می­خواهید طراح اینترنت باشید و عضو این اطراف عالی نیستید؟همین امروز عضو گردید تا سرعت پیشرفت کاری خویش را ملاحظه کنید.و همین طور Adobe Brackets- HTML5 boilerplate- Pattern Lab- Affinity Designer- Avocode- Antetype و اکثری ابزار دیگر...







:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: