معایب ساخت سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور


مزایا وب سایت وردپرس
در مطالب پیشین در زمینه‌ی مزایای تارنما وردپرس گفته شد. از خصوصیت های مهم وبسایت وردپرس این می باشد که، به شدت پیشرفته می‌باشد و بیش تر از ۳۴ درصد وبسایت های جهان را به خودش اختصاص داده میباشد. مخارج مارا کاهش میدهد و رویه پیشرفت و بسط مارا آسوده مینماید.

طراحی سایت در مشهد

معایب ساخت سایت با وردپرس
نکته قابل توجه این میباشد که ما می بایست معایب ساخت وب سایت با ورد پرس را نیز بدانیم و با اشکالات آن آشنا شویم.

تشخیص طراح ماهر
معایب ساخت وب سایت با وردپرس : یکی‌از معایب طراحی وب سایت با ورد پرس مشقت تشخیص طراح متخصص است. وقتی که شما تصمیم می‌گیرید اینترنت سایتتان را با وردپرس پباده سازی نمایید و می‌خواهید با یک طراح وب سایت فعالیت نمایید، تعداد متعددی از اشخاص و یا این که شرکت های به شما مراجعه می‌کنند که به هر اکنون مدعا دادن تجهیزات فراوان با ارزش های به شدت غیر قابل باوری می‌باشند.
گزینش این اشخاص مشقت بار و نقص‌ خواهد بود. سود این تصمیم در واقع می‌تواند برای ما و برایند آینده کسب و فعالیت ما یک شوک باشد و ضربه مهلکی به آن وارد نماید، یا این که در کنارش هم ممکن می‌باشد بتواند یک ملازمت و همراهی و یاری موثری چهت نیل زودتر ما به اهدافمان باشد.

گزینش طراح ماهر
معایب طراحی وب با وردپرس : در اینجا ما بایستی دربین این اشخاص، یک طراح ماهر گزینش کنیم. در واقع می بایست بتوانیم از یک قالب فروشی که مارا در دام خرید ارزان قرار میدهد و ممکن می باشد در آینده ما‌را از تغییرات، اصلاحات و یا این که از افزودن امکاناتی که ما یحتاج میباشد، بی فایده سازد، بتوانیم شخص ایده آل خویش را گزینش کنیم.

گزینش شخص صحیح عمل راحتی وجود ندارد و احتیاج به مشاور و گزینش به طور کامل هوشمندانه ای داراست.

گزینش تجهیزات متبوع
معایب ساخت وب سایت با وردپرس : آیتم بعدی بعداز گزینش طراح، مشقت تعیین تجهیزات می باشد. پس از تعیین طراح، در حال حاضر با دریایی از تجهیزات مواجه میباشید. می‌خواهید یک فرم مختص یا این که یک مغازه یا این که یک سیستم سی آر ام داشته باشید. هنگامی که وارد نصیب کاوش تارنما می‌شوید، در نصیب پلاگین ها می‌بینید که تعداد این موردها برخی آنقدر زیاد می باشد که بینشان نمی دانیم کدام را تعیین کنیم.

لزوما مواقعی که فراتر چشم میگردند شایسته ترین نیستند، به جهت اینکه خیلی از آن ها با تبلیغات و عوارض دیگری، بالا چشم می گردند. شما نیز می بایست برای سایت خویش ابزاری را به فعالیت گیرید که مطلوب باشد و این ابدا فعالیت سادگی وجود ندارد.

وسوسه صاحب کسب و عمل
معایب طراحی وب سایت با وردپرس : عیب بعدی وسوسه صاحب و مالک کسب و عمل یا این که پیشنهاد دهنده تارنما میباشد. صاحب و مالک یا این که مالک یک کسب و فعالیت برای اینکه تجهیزات بیشتری داشته باشد حدود ۶۰ -۵۰ -۷۰ پلاگین متفاوت را گزینش مینماید و به طراح خویش توصیه می‌دهد و توقع دریایی از تجهیزات را داراست.

حقیقت این می‌باشد که شما چهت نیل به پیروزی به کلیه این تجهیزات نیاز ندارید. شاید حتی همگی این موردها نیز آیتم به کارگیری قرار نگیرند. هر پلاگین جدیدی که به تارنما بیشتر می گردد نیازمند ورود فشاری بر روی سئو تارنما می باشد. این فشار موجب یکپارچگی بهتر تارنما می‌شود.

برای آغاز فعالیت بهتر می‌باشد بر روی مواقعی که ممکن میباشد نیاز امروزتان نباشد، غلبه نمایید، اما که فعالیت مشقت هست. یعنی زمانی که شما یک سایتی را ساخت می‌کنید و از به عبارتی آغاز فعالیت می‌خواهید تنوع تولیدها زیاد باشد، جور بندی متنوعی داشته باشید، نرخ‌گذاري برای تولیدها متعددی صورت پذیرد، سرچ توسعه یافته برای تولید ها داشته باشید و … در صورتیکه که مشتری شما میخواهد متاع شمارا بخرد و نیازی بدین تمامی پیچیدگی وجود ندارد. پس می بایست بدین وسوسه غلبه نمائید.

نکته اخر این می‌باشد که برخی اوقت راه‌حل هایی که گفته می‌شود و در دکان ها و موسسه ها دیگری مصرف شده می بایست راجع به فعالیت ما نیز سنجیده شود. قابلیت داراست آن چاره ها مطلوب عمل ما نباشد. ممکن می باشد که اشخاصی آن را پیشنهاد نمایند اما حما می بایست با خصوصیت عمل خویش تطبیق بدهیم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: