هاست چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور


هاست برای مغازه اینترنتی اهمیت بالایی داراست، طراحی سایت به این دلیل‌که در زمان برهه زمانی می‌تواند بر سرعت لود محصول ها و سرعت اخذ و ارسال داده ها تاثیر دورازشوخی بگذارد. هنگامی که هاست انتخابی شما منابع دشوار افزاری، سرعت و وسعت کافی را داشته باشد، می‌توانید هر تعداد متاع آپلود فرمائید و هر تعداد استفاده کننده را در وبسایت خویش بپذیرید. درپی در باب خصوصیت هاست خوب برای مغازه اینترنتی سخن کرده ایم.

 

هاست چه چیزی است؟
دکان اینترنتی برای دسترسی های خویش نیاز به هاست داراست. ولی این هاست بایستی امنیت و seo بالایی داشته باشد. برای تعیین یک هاست مطلوب، نخست بایستی مقصود مغازه خویش را بدانید و طبق آن مقصود هاست موردنیاز خویش را گزینش فرمائید. مورد ها پایین به عنوان مثال خصوصیت هایی میباشد که هاست می بایست داشته باشد :

امنیت بالا و پشتیبانی ماهر
قابلیت و امکان گسترش در زمان های پرترافیک
ارائه مدرک SSL به طور مجانی
تهیه کردن درگاه پرداخت های متفاوت برای تارنما
دارنده خصوصیت های خاص متناسب با گونه های هدف ها تجاری
دارنده هاست WooCommerce برای مغازه های اینترنتی
سرور بایستی برای پلاگین WooCommerce مواقعی مانند انتقال هاست و seo خاطر کش را با صرفه نماید.

اشکال هاست
مجموعاَ ما 3 نوع هاست با خصوصیات و تجهیزات مختلفی داریم که به دنبال به آن‌ها اشاره کرده ایم:

هاست منحصر به فرد : مطلوب برای وبسایت های فروشگاهی، با کیفیت و تجهیزات زیاد برای مدیران وب سایت

هاست اشتراکی : از آنجائیکه این هاست سرعت پایینی داراست و به طور به طور همزمان برای یک‌سری تارنما دیگر فعال میباشد، برای مغازه های اینترنتی مطلوب وجود ندارد. به دلیل آن که فضای کافی نیز ندارد. این نوع هاست بیشتر برای اشخاص مبتدی و تازه کار که می‌خواهند به طور آنلاین عمل نمایند و هزینه متعددی نیز صرف نکنند مطلوب میباشد.

سرور ابری یا این که مجازی (VSP) : سروری که در مشت شما قرار می‌گیرد اشتراکی میباشد البته منابع آن مختلف میباشد. به همین عامل ایرادات هاست اشتراکی را نداشته و برای دکان های اینترنتی نیز مطلوب میباشد.

 

9 خصوصیت که می بایست برای گزینش هاست خویش در لحاظ بگیریم
همان طور که گفتیم هاست برای یک وبسایت بسیار اهمیت دارااست. به همین استدلال برای گزینش آن بایستی به مواقعی دقت کنیم. پیرو خصوصیت های یک هاست مطلوب را ذکر کرده ایم تا شما گزینش بهتری داشته باشید:

 

1. قابلیت و امکان پیاده سازی با ووکامرس
دکان های وردپرسی اساسا از ووکامرس استعمال می نمایند. از آنجائیکه این سیستم برای همگی صاحب خانه های اینترنت خوب فعالیت نمی نماید، ما یحتاج میباشد استانداردهای امنیتی رعایت گردد. برای تامین امنیت سایت فعال کردن مدرک SSL، ایمن سازی با فایروال و زیرساخت های قادر سرور قادر است در مراحل فعالیت به شما یاری دهد. یک هاست خوب و کارکشته میتواند این استاندارد های امنیتی را برای شما آماده نماید.

 

2.گسترش پذیری
مغازه های اینترنتی با سپری شد بازه پرورش کرده و ترازو ترافیکشان نیز ارتقاء میابد. هاست انتخابی شما می بایست امکان گسترش پذیری با اعتنا بدین تغییرات را داشته باشد. خواسته از بسط پذیری این میباشد که بتواند به درخواست ها جواب دهد و متناسب با ارتقاء آن ها، سرور مجازی به طور اتوماتیک خویش را ارتقا یا این که کم کند. چنانچه هاست انتخابی این امکان را داشته باشد با پرورش وبسایت و ارتقا بازدید کنندگان سرعت تارنما کاهش پیدا نمی نماید.

 

3. سازگار با دور و اطراف تارنما
در صورتی‌که شما با کد نویسی و دستکاری فولدر های اپلیکیشن نویسی شناخت دارید، مستلزم هاستی میباشید که بتوانید براحتی در هر لحظه به یاری ویرایشگر آن پوشه های خویش را دستکاری فرمائید. همینطور در برخی مواقع موردنیاز دارید که ورژن php هاست خویش را تغییر و تحول دهید، تا سازش موردنیاز به مجموع پلاگین ها نتیجه ها خواهد شد. به عنوان مثال فعلا وردپرس از ورژن 7.3 و 7.4 php پشتیبانی میکند.

همینطور امکان تنظیم ورژن پشتیبانی و یا این که انتقال داده ها از هاست فعلی به هاست دیگر نیز، یکی‌از قابلیت و امکان های اساسی تعیین هاست مطلوب مغازه اینترنتی میباشد.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: