طراحی سایت و ارتباط آن با کسب و کار هوشمند
نوشته شده توسط : علی پور


آن گاه اینکه شما تصمیم گرفتید کسب و عمل خویش را آنلاین نمایید،  طراحی سایت مشخص و معلوم کردن بستر کسب و فعالیت هوشمند شما مهم‌ترین چیز میباشد . بستر هایی مثل وب سایت ، اینستاگرام و تلگرام از بستر هایی می باشند که شما میتوانید استعمال فرمائید .

البته چرا می بایست از تارنما استفاده نمود زمانی می اقتدار از بستر شبکه های مردمی برای هوشمندی کسب و فعالیت بهره برد ؟


کسب و فعالیت هوشمند

نخستین یک نکته : همگی شبکه های عمومی خویش بر روی بستر وب سایت ها میباشند .

وب سایت ها معتبر بیشتری نسب به شبکه‌های‌عمومی میباشند و اعتماد مشتری در بستر تارنما بیشتر میباشد . پس از اینکه استفاده کننده شما به شما اعتماد کرد شما مکلف به ارائه سرویس ها بی نقص میباشید . شما در بستر هایی به جز وب سایت با محدودیت های بالایی مواجه میباشید . در حالتی که که در وبسایت شما با هیچ سیرتکامل محدودیتی روبه رو نیستید که‌این خویش مهمترین ضرورت و اهمیت ساخت سایت در کسب و عمل هوشمند میباشد .

شما در وب سایت می‌توانید تعداد بی غایت مال را در یک لحظه به کاربر خویش ارائه فرمایید . و یا این که خیر شما می‌خواهید یک تارنما برای معرفی کمپانی خویش فعال سازی فرمائید . شما خویش تحت عنوان مدیریت یک کسب و فعالیت هوشمند برای کشف کردن یک کسب و عمل در کجا کاوش می‌کنید ؟؟ در وب که خویش معنای سرچ در موتور های جستجوایی مانند گوگل را می‌دهد و در شرایطی‌که شما می‌خواهید در گوگل باشید می بایست سایتی داشته می بایست که ساخت سایت ماهر بر روی آن انجام یافته باشد .

ضرورت و اهمیت طراحی وب در کسب و شغل های آنلاین رو می قدرت در پرداخت هم دید . شما برای پرداخت در بستر های دیگر با ایرادات متعددی مواجه می باشید که در شکل اینکه با مشکلاتی مثل پرداخت نکردن مشتری پس از انجام عمل یا این که ارسال متاع مواجه نباشید شما بایستی وقت متعددی را برای فرآیند پرداخت بگزارید چنانچه که در تارنما شما سوای هیچ سیرتکامل مشکلی تمامی چیز را به طور خود کار انجام می‌دهد و کاربر شما بعداز تعیین جنس ، مبلغ را پرداخت می نماید و شما تنها بایستی کالا را برای وی ارسال فرمایید .

البته ضرورت و اهمیت طراحی وب در کسب و شغل های آنلاین برای شرکت های ایی که صرفا قصد معرفی خویش را داند به چه شکل میباشد ؟

در شرکت های عملا شما نمی توانید خویش را به راحتی و با شفافیت در بستر هایی به جز وبسایت معرفی نمایید . در صورتیکه معرفی کمپانی در یک وبسایت عمل بسیار راحتی میباشد و با بیشترین امکانت شما می‌توانید کمپانی خویش را به مشتریان و مخاطبانتان ارائه نمایید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: