یک قالب سایت مناسب انتخاب کنید
نوشته شده توسط : علی پور


یک قالب وبسایت مطلوب گزینش نمایید
در بین قالب‌های فراهم وبزی کاوش نمائید تا مطلوب‌ترین قالب برای طراحی وب سایت تالار زیبایی را بیابید. مزیت قالب‌های مهیا وبزی این میباشد که تمامی نکات اصلی یادشده در رابطه پباده سازی ساختار به‌کاررفته، طراحی سایت با این قابلیت که میتوانید کل نصیب‌ها را مطابق ذوق و سلیقه خویش تغییر و تحول دهید.

۴- وب سایت خویش را پباده سازی فرمائید
به عبارتی‌طور که پیش از اینً هم گفتیم ظواهر وب سایت شما نقش بسزایی در جذب کاربرانتان دارااست. معمولاً میگویند نباید هیچ‌چیز را از ظاهرش قضاوت کرد. ولی به‌شکل ناخودآگاه این حادثه از طرف یوزرها میفتد. ظواهر نامناسب مانند دکوراسیون بد، استعمال از رنگ‌هایی که باهم هماهنگی ندارند و بخش اعظمی موردها دیگر، نکاتی می باشند قابلیت داراست مخاطب را از وبسایت شما زده نماید. در پباده سازی ظواهر کاغذ به نکاتی بایستی اعتنا داشته باشید:

پباده سازی یک لوگو:
یکی‌از نصیب‌های مهم ظواهر وب سایت شما، لوگو میباشد. لوگویی مخصوص که منحصر به فرد شما پباده سازی‌گردیده، معرف آرایشگاه و سرویس ها شماست. بایستی به‌سیرتکامل‌ای باشد که دیدن آن لوگو، تالار زیبایی شما‌را برای تماشاچی تداعی نماید. لوگوها گونه های مختلفی دارا هستند و به صورت‌های نوشته و یا این که یک نشانه خاص وجود دارا‌هستند. لوگوها معمولاً در کناره بالای و زیر وبسایت سمت راست یا این که چپ به‌دلخواه قرار میگیرد.

تعیین فونت مطلوب:
علاوه بر اهمیت رنگ‌ها، فونت‌هایی که در طراحی وب تالار زیبایی خویش گزینش میکنید، در جلب حیث بازدیدکننده و زیبایی تارنما شما مؤثر میباشد. برای نوشته‌ها، فونت‌هایی را گزینش فرمائید که با ظواهر تارنما و نوع عمل شما مطابقت و همخوانی دارا هستند و از خوانایی خیر برخوردار می باشند. تنوع در تعیین فونت‌ها بایستی بسیار محدود باشد،. به خاطر داشته باشید هیچ وقت بیشتراز سه فونت در برگه به کارگیری نکنید.

۵- نوبت‌دهی و پرداخت آنلاین داشته باشید
یک کدام از کارداران برد کسب‌وکارها،قابلیت پذیرش مراجعه‌کنندگان در هر ساعت از روز میباشد. البته برای این فعالیت شما نمی‌توانید مجموع‌روز در کنار تلفن تالار خویش بنشینید و به تلفن‌های مشتری‌ها پاسخ دهید. بهتر آن میباشد که فرآیند نوبت‌دهی را به‌شکل آنلاین در چنگ یوزرها قرار دهید تا به‌راحتی سا‌عتها خویش را با شما هماهنگ نمایند سوای اینکه شما وقت و انرژی خویش را صرف این کارکنید.

به‌این مراد می توانید از فرم‌هایی در اینترنت‌وب سایت خویش به کار گیری نمایید تا داده ها مرتبط با یوزرها را گرفته و بعداز هماهنگی مدت مراجعه آنان را نسبت به حالت گروه خودتان تهیه و تنظیم نمائید.

۶- وب سایت خویش را با صرفه نمائید
مطلقاً تابه‌درحال حاضر بدین قضیه تامل کرده‌اید که چطور میتوانید وبسایت آرایشگاه خویش را به شیت اولیه و یا این که حتی پیوند نخستین موتورهای کاوش برسانید؟ از وقتی که وب، فضایی برای کسب‌وکار و درآمدزایی شد، باصرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش (seo یا این که بهینه سازی) بیش‌ازپیش اهمیت یافت و ضرورت آن بر هیچ‌کس پوشیده وجود ندارد. نکاتی میباشند که رعایت کردن آنان به بهینه سازی وبسایت آرایشگاه شما یاری می‌نماید.

طبق زمینه محور وب سایت خویش، کلماتی را به‌تیتر لغات کلیدی تعیین فرمائید. کلماتی که یوزرها وب با کاوش آنها به وب سایت آرایشگاه شما برسند. در حیث بگیرید که عموم در پی چه خدماتی از تالار شما خواهند بود و برای کاوش آن سرویس ها، چه عباراتی را در گوگل تایپ می‌نمایند. این لغت ها را در متن جایگزین عکس‌ها (alt) هم میتوانید به کارگیری فرمایید. از‌آنجا‌که گوگل بضاعت پردازش عکس‌ها را ندارد،برای شعور مورد وب سایت به همین متن‌ها جایگزین عکس‌ها مراجعه می‌نماید.

۷- تارنما را برای اکران در تلفن همراه باصرفه نمایید
از آن‌جا که بیشتر یوزرها از گوشی‌های هوشمند خویش برای اینترنت گردی استعمال می‌نمایند، اصلی میباشد ظواهر سایتی که پباده سازی میکنید، در شیت تلفن همراه هم به به عبارتی خیر و خوبی کامپیوترها باشد. در حالتی که از تارنما ساز وبزی برای طراحی وب به کار گیری می کنید، تارنما شما به‌شکل خود کار برای ورقه‌اکران گوشی هم باصرفه میباشد. البته بازهم قابلیت و امکان تولید تغییرات برای ورژن تلفن همراه متناسب باسلیقه شما وجود داراست.

۸- لحاظ سایر افراد را در رابطه تارنما خویش جویا گردید
قبل از اینکه وبسایت خویش را در معرض روءیت کرد یوزرها اینترنت قرار دهید، از دوستان، همیاران و نزدیکان خویش بخواهید در رابطه وبسایت آرایشگاه شما لحاظ بدهند. با این فعالیت از اشکالات ریزودرشت وبسایت خویش مطلع می شوید. ایرادات رایجی مانند فساد لینک و پیوند‌ها، ایرادات تایپی و مواقعی از این قبیل پیش میایند که به یاری لحاظ دور‌وبری ها می توانید به‌راحتی آنان‌را برطرف نمائید.

۹- وبسایت خویش را منتشر فرمایید
دوران آن رسیده که دکمه تکثیر را بزنید و سایتی که برای تالار زیبایی خویش پباده سازی کرده‌اید را در معرض مشاهده کرد یوزرها قرار دهید. فراموش نکنید که در کانال‌های اجتماعی که عضو می باشید هم لینک و پیوند سایتتان را به اشتراک بگذارید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: