سرور نیمه اختصاصی
نوشته شده توسط : علی پور


سرور نصفه مخصوص
هاست نصفه مخصوص (vps hosting یا این که سرور مجازی) یکی‌از دیگر از خدمت‌های میزبانی اینترنت میباشد  طراحی سایت  که در آن یک سرور به امداد اپلیکیشن‌های مجازی‌ساز مثل vmware به یک‌سری قسمت جداازهم تقسیم می‌گردد و هر قسمت مثل یک سرور منقطع به‌ فعالیت گرفته می شود. در‌این‌صورت مشتری منابع و اقتدار بیشتری نسبت به موقعیت هاست اشتراکی در مشت دارااست.


سرور منحصر
در سرور منحصر، یک سرور به مشتری تخصیص می یابد و اینترنت‌تارنما وی صرفا به کار گیری‌کننده از منابع آن سرور میباشد. از‌آنجا‌که سرور تنها از تارنما شما میزبانی می‌‌نماید، به این ترتیب نگرانی‌ کاهش امنیت و سرعت از طرف بقیه اینترنت‌وبسایت‌ها نیست.
این نوع هاست‌ هزینه‌های بالایی داراست و برای اینترنت‌وبسایت‌های عظیم مطلوب میباشد.


میزبانی ابری

در میزبانی ابری (cloud Hosting) همواره چند سرور به‌شکل کانال در اکنون فعالیت کردن میباشند. اینترنت‌وب سایت شما قادر است از مجموع منابع طاقت فرسا‌افزاری و قابل انعطاف‌افزاری این سیستم‌ها استعمال کند. یعنی اینترنت‌وبسایت محدود به یک سرور با منابع محدود نخواهد شد و در حالتی‌که احتیاج به استعمال‌ی بیشتر از منابع دارااست، قادر است از دیگر سرورها در فضای ابری به کارگیری نماید.

با این طریق اینترنت‌وب سایت شما مدام در دسترس میباشد و به اصطلاح up-time‌ آن بسیار بالا خواهد بود. در هاست ابری بک‌آپ‌ دریافت کردن و مراقبت امنیت به انگیزه پراکندگی داده‌ها فعالیت دشوارتری میباشد.


هاست وردپرس
هاست وردپرس، یک هاست لینوکس با توان و پیکربندی مشخص و معلوم جهت میزبانی اینترنت‌وبسایت‌های وردپرسی میباشد. در شرایط کلی یک اینترنت‌وبسایت وردپرسی در سرور‌های لینوکسی و ویندوزی قابل میزبانی میباشد. البته ازآنجاکه اینترنت‌وب سایت‌های وردپرسی استعمال‌ی متعددی از منابع سرور دارا‌هستند، بایستی از سرورهایی برای میزبانی آنان استعمال شود که منابع و دشوار‌افزارهای قدرتمندتری داشته باشند.

کمپانی‌های هاستینگ، سرور‌هایی با توان معین را به میزبانی از اینترنت‌وب سایت‌های وردپرسی تخصیص داده‌اند که به آن هاست وردپرسی میگویند. ارزش این نوع هاست از ارزش هاست‌های اشتراکی فراتر میباشد.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: