پباده سازی قالب ریسپانسیو
نوشته شده توسط : علی پور

 

صورت ظاهری قالب را در مرورگر مشاهده میکنید .

1 فراگیری پباده سازی قالب ریسپانسیو با به کار گیری از Css3 و Html 5

 

حال می بایست طراحی سایت صورت ظاهری نصیب نخستین تغییر تحول بدهیم و آن گاه به سراغ بخش دوم فراگیری رفته و تگهای تازه را اضافه کنیم . یک فولدر در نوت پد یا این که هر نرم افزار ویرایشی که بتوانید کد داخل آن تایپ فرمایید گشوده کرده و در یک فولدر با تیتر Css به اسم main.css ذخیره نمائید .
( توضیحات برای یوزرها سطح شالوده : شما یک فایل با اسم قالب دارید که تا به شرایط فعلی باطن آن صرفا یک پوشه index.html ذخیره گردیده بود .شما می بایست یک فولدر باطن آن با تیتر css ساخت و ساز کرده و باطن فولدر css فولدر main.css را ذخیره فرمایید . )
باطن فولدر قالب یک فایل با تیتر Font نیز ساخت فرمایید چون برای بخش های دلخواه می‌خواهیم از فونت هایی که خودمان دانلود کرده ایم به کارگیری کنیم .
باطن فایل قالب یک فولدر با تیتر img برای ذخیره تصاویر ساخت‌و‌ساز فرمائید . فولدر قالب شما بایستی به صورت ذیل باشد .

2 یادگرفتن پباده سازی قالب ریسپانسیو با به کار گیری از Css3 و Html 5

 

تغییرات ظاهری بالای قالب با به کار گیری از Css

پوشه main.css را گشوده نمائید . (کافیست نوت پد را گشوده کرده و سوای هیچ کدی تنها با همین تیتر باطن فولدر css ذخیره گردد) نخست کدهای مرتبط با فونت را داخل آن تایپ می کنم . در‌صورتی‌که با تگ فونت شناخت ندارید نخست این فراگیری را آیتم نظارت قرار بدهید و از مجدد بهاین تمرین برگردید . بهینه سازی


پ

9 سال سوابق درباره با اپلیکیشن نویسی و بهینه سازی دارم, این آموزشها در سئوروز ، تجارب و نظریه های اینجانب در زمان 9 سال میباشد که برای شما تنظیم کردم و برای شما به اشتراک می‌گذارم. مقاله‌ها حامد مهدی زاده - وبسایت فردی اینجانب
فهرست مطالب
ساخت سایت ریسپانسیو به چه معناست؟
ریسپانسیو نشد ؟ فراگیری مرحله دوم
یادگرفتن ریسپانسیو قالب وردپرس
یادگرفتن ریسپانسیو قالب – مرحله سوم
یادگرفتن تلفن همراه فرندلی کردن وبسایت با WPtouch –
به شبکه تلگرام بهینه سازی روز بپیوندید

این نوشته ی علمی به خواسته یادگرفتن سریع ریسپانسیو سازی وبسایت (responsive) تاسیس شده است و شما در انتهای این نوشته‌علمی در خواهید یافت که چه گونه می‌توانید در کمترین مقطع ممکن سایت خویش را ریسپانسیو نمائید.
چه‌گونه یک سایت ریسپانسیو تولید کنیم
در تیتر این نوشته‌ی‌علمی ما به‌این معنا اشاره نمودیم که با به کارگیری از فراگیری های این مقاله شما خواهید توانست در یک‌سری دقیقه یک وبسایت ریسپانسیو تولید فرمایید. پس یکی‌از خصوصیت های متمایز این مقاله صرفه جویی در حین میباشد !

ما بر روی قسم خویش می‌مانیم و به شما حافظه میدهیم که در طول کوتاهی (کمتر از ۳۰ دقیقه) سایت ریسپانسیو خویش را تولید کنید. پس بیایید فارغ از اتلاف وقت به سراغ مطالی که بهینه سازی روز مهیا کرده برویم.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: