وردپرس چه میباشد؟
نوشته شده توسط : علی پور


مزایای وردپرس؛ ۱۶ خصوصیت برتر آن برای طراحی وب
وردپرس یک کدام از دوست داستنی‌ترین سیستم‌های رئیس محتواست که به گویش PHP مندرج میباشد و بدلیل رئیس سهل وآسان و باصرفه‌بودن آن از نظر ساختار سئو وبسایت یک کدام از شایسته ترین آیتم‌ها برای ساخت سایت به حساب می آید. در‌این نوشته‌علمی شمارا با شیوه فعالیت، تاریخچه و مزایای وردپرس آشنا خوا‌هیم کرد.

طراحی سایت
وردپرس چه میباشد؟
مزایای وردپرس - وردپرس چه می باشد

در یک تعریف و تمجید معمولی وردپرس قابل انعطاف‌افزاری میباشد که میتوانید برای تولید اینترنت‌تارنما، وب لاگ و یا این که حتی تولید یک برنامه از آن به کار گیری نمایید. وردپرس از سال ۲۰۰۳ منتشر شده‌است و تحت عنوان یک سیستم مدیر محتوا بسیار انعطاف‌پذیر شناخته شده‌است. امروزه بیشتراز ۲۷ درصد از کل اینترنت از گزاره بعضا از دوستداشتنی‌ترین اینترنت‌وبسایت‌هایی که احتمالا اسم آن‌ها‌را شنیده‌اید را دربرگیرنده می‌گردد.

وردپرس شما‌را حاذق می‌سازد اینترنت‌تارنما خویش را با به کارگیری از مرور اینترنت کاملا مدیر فرمائید سوای اینکه نیاز به یادگیری طریق کد گذاری و برنامه‌نویسی داشته باشید. در واقعیت در شرایطی که شما تا به حالا از یک ویرایشگر متن مثل مایکروسافت ورد به کار گیری کرده باشید صحیح مانند به عبارتی می توانید از ویرایشگر وردپرس نیز در منزل استعمال نمایید.

توصیه اینترنت سر: شایسته ترین پلاگین های وردپرس در سال ۲۰۱۹

وردپرس به چه شکل فعالیت مینماید؟
مزایای وردپرس - کارکرد وردپرس

برای به کار گیری از قابل انعطاف‌افزار وردپرس نخست می بایست قابل انعطاف‌افزار آن را دانلود و بر روی اینترنت سرور خویش نصب فرمایید. بعداز اتصال آن به مقر داده آن‌گاه استارت به نشر محتوای خویش در اینترنت می کنید. ممکن هست پیچیده به حیث رسد ولی کل این فرآیند حدود 5 دقیقه ارتفاع میکشد. بعد از نصب این اپلیکیشن شما توانمند خواهید بود از یک ویرایشگر بی آلایش و بر اساس اینترنت برای تکثیر مطالب و تولید اینترنت‌وب سایت خویش به کار گیری نمائید. حتی یک ورژن صاحب خانه در وردپرس موجود هست که اذن می دهد یک اینترنت‌تارنما نو وردپرس صرفا در یک‌سری ثانیه ساخت شود.

تاریخچه وردپرس
این قابل انعطاف‌افزار بوسیله یک برنامه‌نویس فرانسوی به اسم میشل والدریگی در سال ۲۰۰۱ تحت عنوان یک پلتفرم بلاگ‌نویسی با به کار گیری از php فعال‌ساز‌ی شد. ۲ سال بعد از آن دو نفر با اسم‌های مایک لیتل و مت مالنوگ به گسترش آن پرداختند و این پلتفرم را به آخر رساندند.

وردپرس ۰.۷ در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. در سال‌های آن‌گاه ورژن‌های آپ تو دیت گردیده آن که دربرگیرنده سیستم‌های تم، ذخیره‌سازی مداوم و ویدجت‌های بهتر بود به روزرسانی شد. در سال ۲۰۱۶، وردپرس ۴.۵ پیوندهای داخل خطی، میانبرهای قالب‌بندی نو و پیش‌اکران پاسخگو را به عملکردهای آن طولانی تر کرد.

وردپرس از زمانیکه برای او‌لین توشه منتشر شد تا کنون تعدادی توشه ارتقاء یافت که هربار نتیجه ها بهتری بدست آمد.

چه افرادی از وردپرس استعمال می کنند؟
مزایای وردپرس - مخاطبین وردپرس

امروزه وردپرس بوسیله ۳۱.۹ درصد از تمام اینترنت‌وب سایت‌ها گزینه به کارگیری قرار می گیرد. این قابل انعطاف‌افزار یک سیستم مدیر محتوا با ۵۹.۴ درصد از سهم بازار را در مشت داراست.

هر بسط‌دهنده محتوا یا این که بازاریابی که در‌این حوزه عمل مینماید میداند که درمورد ساخت سایت و سیستم استدلال‌های وب لاگ آیتم‌های مختلفی موجود هست. بخش اعظمی آیتم‌های مجانی و پرداختی موجود است که به لحاظ میرسد تعیین آنها مشقت بار باشد.

طی ۱۵ سال قبلی وب لاگ‌نویسی و طراحی سایت پرورش مثبتی داشته می باشد و دربرگیرنده این آمار میگردد:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد کاغذ پایین اینترنت در هر ماه دیدن می نمایند.

– ۷۰ میلیون پست نو و ۴۷ میلیون لحاظ در هر ماه ساخت میشود.

– وب لاگ‌های وردپرس به بیش تر از ۱۲۰ لهجه، از گزاره اسپانیایی و هلندی مندرج میباشد.

– یوزرها وردپرس مشتمل بر CNN, TED, UPS, و رادیو CBS می شوند.

با سپری شد روزگار دقت بلاگرها به وردپرس طولانی تر شده‌است. بالاتر از وب لاگ‌نویسی وردپرس برای تولید کانال‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی می باشد.

با وجود چنین ابزار، افزونه‌ها و خصوصیت‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس صد رد صد شایسته ترین پلتفرم برای طراحی وب سایت در کسب‌وکار میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: