خرید هاست ووکامرس
نوشته شده توسط : علی پور

خرید هاست ووکامرس
طراحی سایت سوال های مهمی که پیش از گزینش هاست منحصر به فرد ووکامرس می بایست از خویش بپرسید:در ماه آینده چه ترازو ترافیک مصرف خواهید کرد؟
پرورش ترافیک یک معضل دورازشوخی برای تعیین نوع هاست فروشگاهی میباشد. در صورتی شما نرم افزار بازاریابی خاصی برای ماه آینده دارید که قابلیت دارااست معیار ترافیک مصرفی شما‌را ارتقا دهد بایستی پیش از آغاز اپ به تفکر افزاش پهنای باند و پلن طاقت فرسا افزاری سرور خویش نمائید.
مدیر منابع هاست ووکامرس خویش را چطور انجام می‌دهید ؟
با ارتقا ترافیک وب سایت خویش دو چاره وجود دارااست برای ارتقا منابع هاست ووکامرس، یا این که بایستی مستقیماً منابع را ( مثل Ram, Cpu و… ) ارتقاء دهید یااینکه بخشی از پردازش‌های تارنما خویش را به سرورهای دیگر منتقل نمایید.
آیا هاست کنونی شما کُند میباشد؟
مدت بارگزاری صفحه های مغازه اینترنتی امری بسیار اصلی برای گوگل و بازدیدکنندگان تارنما شما میباشد. نسبتاًً کل مدیران مغازه‌های اینترنتی به تاثیرات منفی نماید بودن وب سایت باخبر می باشند ولی با این حالا خیلی‌ها از تاثیر منفی نماید بودن تارنما ووکامرس خویش بر SERP گوگل مطلع نیستند.
سرعت بارگذاری بالای مغازه اینترنتی فیض استفاد از هاست باصرفه و فناوری‌های همچون CDN و کش سرورهای میباشد. اصل پنج ثانیه را در لحاظ بگیرید، در شرایطی‌که تارنما شما بالای پنج ثانیه بار گذاری گردد احتمالاً ورقه وب سایت شمارا خواهد بست.
برای چک سرعت وب سایت خویش میتوانید از وبسایت gtmetrix.com به کار گیری فرمائید.
میزان دارایی شما برای هاست ووکامرس چقدر میباشد؟
یکی مهم ترین مواقعی که می بایست به آن دقت فرمایید، واحد سنجش میزان دارایی شما برای تهیه و تنظیم هاست منحصر به فرد ووکامرس میباشد. برای اینکه باتوجه به دارایی خویش کمپانی‌ها را از ارزان به گران‌قیمت دسته‌بندی نمایید. آن گاه لیستی از نیازهای خویش یادداشت فرمائید و شایسته ترین مورد را خریداری فرمایید.
همینطور می بایست این موردها را در حیث بگیرید که تارنما شما قابلیت دارااست به صورت ناگهانی ارتقا ترافیک داشته باشد، پس بایستی گسترش را نیز در آن در حیث بگیرید.
کمپانی فراسو سامانه پاسارگاد کل این مورد ها را در لحاظ گرفته و پلن‌های مطلوب با نیاز شما فراهم ارائه نموده است.
هاست ووکامرس
گونه های هاست مطلوب برای مغازه‌های ووکامرسوقتی که قصد خرید هاست ووکامرس دارید، دست کم با چهار نوع هاست متفاوت مواجه می شوید که هر کدام طرف داران و معارضان خاص خویش را دارااست. اینجانب تمامی آیتم‌های مطلوب را توضیح می ‌دهم تا بتوانید تصمیم آگاهانه‌ای اتخاذ نمایید.
هاست اشتراکی
همان گونه که از اسم آن پیدا میباشد منابع سرور این هاست فی مابین مجموع اینترنت‌وب سایت‌های میزبانی گردیده به اشتراک نهاده می‌گردد. اکثری از تارنما‌هایی که اخیرا فعال سازی می شوند تصمیم به به کارگیری از این هاست دارا‌هستند، به این دلیل‌که هزینه‌های کلی این نوع هاست بسیار تحت میباشد و هزینه رئیس سرور به هیچ‌تیتر ندارد. این هاست برای اشخاص مبتدی و تازه کار بسیار مطلوب میباشد و امداد می‌نماید سوای نگرانی صرفا روی کسب و فعالیت خویش تمرکز نمایند.
توصیه ما بدین اشخاص هاست عادی میباشد که می توانید اینجا پلن‌های منحصر به فرد این خدمت را ملاحظه کنید.
مطرح ترین خلل این خدمت در معدود بودن منابع تخصیص یافته به شماست، به این دلیل که منجر بروز خلل در شکل ارتقاء ترافیک وب سایت شما میگردد. این ایراد مخصوصاً در صورتیکه تاراج فصل داشته باشید که اشخاصی متعددی به تارنما شما می گردند بوجود می آید.
هاست منحصر به فرد منحصر به فرد ووکامرس
هاست منحصر به فرد منحصر به فرد ووکامرس برخلاف هاست اشتراکی، از بیشتر منابع سرور استعمال می‌نماید و تعداد وبسایت‌های میزبانی گردیده روی این خدمت بیشتر میباشد. اینکه شما اقتدار منابع، حافظه موقت، پهنای باند و فضای بیشتری برای وبسایت خویش داشته باشید بسیار ایده‌آل میباشد.
شاید صرفا مشکلی که‌این هاست داشته باشد هزینه فراتر نسبت به هاست عادی میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: