چگونه در 24 ساعت وبسایت خود را بهبود ببخشیم؟
نوشته شده توسط : علی پور


بیست و چهار ساعت مقطع و مقداری علت قادر است شما‌را به مقدار طراحی سایت قابل توجهی در مسیر برد پیش پیروز شود. در صورتی‌که حقیقتا می‌خواهید در وبسایت خویش تغییر‌و تحول ساخت و ساز فرمایید، هیچ هنگامی بهتر از حال وجود ندارد. شما در یک روز نمی توانید تغییرات بزرگی در تارنما خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید، ولی میانبرهایی وجود دارا هستند تا پیشرفت قابل توجهی در ساخت سایت، ترافیک ارگانیک، ارتقا جايگاه در موتورهای کاوش گر و ارتقا بازدیدکنندگان تولید خواهد شد. پس درانتظار چه چیزی می‌باشید؟ 24 ساعت خویش را از هم‌اینک آغاز نمائید و موارد ذیل را بخوانید. شما صرفا 24 ساعت دوران دارید.

محتوای تکراری را حذف یا این که دستکاری نمایید.
محتوای با ارزش و غیر تکراری حدودا مهم ترین اصل در سئوی سایت به حساب می‌آید. به خاطر داشته باشید که در صفحه های وبسایت دو محتوا بهتر از یک محتوا وجود ندارد. این مسئله شاید مانند بخش اعظمی از اشتباهات دیگری که وجود دارا هستند اختلال کوچکی به حیث رسد. البته به راحتی می‌تواند به جايگاه بندی سایت شما در موتورهای کاوشگر جراحت برساند. درصورتی که شما دو یا این که بیشتر از دو برگه مشتمل بر یک محتوا داشته باشید، موتورهای کاوش به طور سیستماتیک کوشش می نمایند تا ورژن مهم محتوا را برای بازدیدکنندگان وبسایت تعیین نمایند. در فیض، امکان دیدن و نهایتا مرتبه بندی هر قطعه محتوا کاهش می‌یابد. برای مثال موتور جستجوگری مانند گوگل الگوریتم‌هایی پباده سازی نموده است که درصدد رویا رویی با مطالب اسکن برداری گردیده و به کارگیری بیش تر از حد تارنما ها از برچسب‎ها، می‌باشند. در واقع موتورهای جستجو گر بیش تر از کمیت مطالب، به کیفیت آن اهمیت می دهند. ابزارهای آنلاینی مانند Moz.com به شما قابلیت می‌دهند تا صفحه های تکراری وبسایت را سریعا پیدا فرمایید و محتوای موردنیاز خویش را دستکاری یا این که حذف نمایید.

 

پیوند های مرده را حذف یا این که اصلاح نمایید.
یکی‌از موضوعاتی که بازدیدکنندگان شمارا اندوهگین می نماید، لینک و پیوند های حاد میباشد. این لینک و پیوند ها میتوانند به جايگاه بندی سئو شما‌را نیز جراحت برسانند، چون نمره کیفیت سایت شمارا در موتورهای کاوش کاهش دهند. خوشبختانه کشف کردن و اصلاح این لینک و پیوند های مرده سهل خیس از آن میباشد که میپندارید. با استعمال از ابزارهای مطلوب، شما میتوانید هر سیرتکامل پیوند های شکسته را در تارنما خویش، سریعا شناسایی و اصلاح فرمایید.

از هدرهای H1 و H2 به کارگیری نمائید.
هدر تنها برای ساختن محتوای سایت شما وجود ندارد. با به کار گیری از هدرهای H1 و H2 در وبسایت خویش در کار به موتورهای کاوش امداد میکنید تا معنا محتوا مد حیث شما‌را بهتر فهم و شعور نمایند. براین اساس، با قرار دادن مهم‌ترین کلمه ها کلیدی در‌این مناطق، به بهبود جايگاه بندی سئو وب سایت خویش امداد میکنید. (ساخت‌و‌ساز یک محتوای جالب تنها یک کدام از پارامترها در پیشرفت تارنما میباشد)

توضیح و اسم پوشه های تصویری را اضافه نمایید.
توضیح تصاویر(متن Alt) صفتی میباشد که به تگ image افزوده می گردد که تحت عنوان توضیحی برای تصویر برای تصاویری که لود نمی‌شوند فعالیت می نماید. با افزودن توضیح به تصاویر سایت، به موتورهای کاوش اذن می دهید مسئله متن شمارا فهم و شعور فرمایید و این طرز به نوبه خویش یک مورد عالی برای ارتقاء سکو در موتورهای جستجو گر میباشد و به بازدید سایت امداد خواهد کرد. علاوه بر این، ساخت و ساز ریزه کاری و اسم ظریف برای تصاویر سایت می‌تواند به ارائه تصاویر در نصیب جستجوی تصاویر یاری دهد. در اکثر اوقات مواقعی که توضیح تصاویر نیست، موتورهای کاوش از اسم یک تصویر برای یافت کردن آن به کارگیری می نمایند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: