تعیین هاست خوب
نوشته شده توسط : علی پور

- امنیت در تعیین هاست خوب

برقراری امنیت هاست , طراحی سایت  از نکات مهمی میباشد که می بایست پیش از خرید هاست از خدمت دهندگان اطمینان نتایج فرمایید. قبول دارم که‌این عمل سادگی وجود ندارد و نیاز به متخصص است. البته می بایست پیش از خرید هاست متبوع برای طراحی وب به طبع از حیث امنیت خدمات، آن را تحلیل فرمائید که با مقداری تحقیق قابلیت و امکان پذیر میباشد.

کلیه نکاتی که در ابتدا گفته شد بسیار اساسی می‌باشند. امیدورام شما با مطالعه این نوشته‌ی علمی بتوانید شایسته ترین پلن هاست متبوع خویش را بیابید و با هزینه ای مطلوب کسب و فعالیت اینترنتی خویش را فعال سازی فرمایید.

نکات اصلی برای گزینش هاست خوب

شما با مشاهده خصوصیات پلن های میزبانی مدیریو می‌توانید آنان‌را مقایسه و شایسته ترین را تعیین نمائید. همینطور میتوانید از مشورت کردن ی کارشناسان ما مجانی فایده ببرید. در انتها در صورتی شم می‌کنید سوالاتی دارید که در نوشته‌علمی به آن جواب داده نشده میتوانید سوال ها و نظرها خویش را با ما مطرح نمائید.

 

ابدا فریمورک چی میباشد؟

چارچوب اپلیکیشن یک پباده سازی قابل به کار گیری برای سیستم یا این که زیرسیستم‌های قابل انعطاف‌افزاری میباشد، که نشان دهنده گروه‌ای از کلاسهای انتزاعی و روشی میباشد که مثال‌های آن کلاس‌ها برای نوع مشخصی از برنامه همیاری می‌نمایند. چارچوب‌های قابل انعطاف‌افزاری می توانند پباده سازی‌های شی گرا داشته باشند. چارچوب اپلیکیشن ممکن میباشد مشتمل بر اپ‌های پشتیبانی، کدهای کتابخانه‌ای، لهجه‌های اسکریپتی یا این که اپ دیگری برای گسترش باشد. قسمتهای متعدد چارچوب قادر است بوسیله یک واسط نرم افزار‌نویسی کاربردی (API) نشان داده گردد. ( ویکی پدیا فارسی )
قاب ورک در اصطلاح به چارچوب قابل انعطاف‌افزاری گفته می‌گردد. یک کادر‌ورک تیم‌ای از کتابخانه‌های نرم افزار‌نویسی و احتمالا گروه‌ای از قانون ها برای اپ‌نویسی میباشد.
مثلا چارچوب «دات نت قاب ورک» محصولی از کمپانی مایکروسافت میباشد که دربردارنده هزاران کتابخانه‌ی کوچک به یاور قواعد و ابزارهایی برای بسط‌ی نرم افزار‌های متفاوت در آن میباشد.
یک چارچوب یا این که قاب‌ورک به نرم‌افزار‌نویسان یاری می‌نماید کدهای کمتری بنویسند و در طول کمتری به سود‌ی بهتری دست پیدا نمایند. در چارچوب دات‌نت و قاب‌ورک شبیه آن، ماشین مجازی جاوا، این قابلیت وجود داراست که نرم افزار‌ی درج شده، روی سیستم‌دلیل‌های متعدد به طور یکسان فعالیت نماید.( روکا )
خوب حال که فریمورک رو شناختیم پس بهتره بریم و از میان یکسری فریمورک پایتون یکی از رو گزینش کنیم :

فریمورک های اینترنت پایتون : مجموعاَ پایتون تامل می‌کنم ۱۶ فریمورک داره که هرکدوم مزایای خودش رو هم داره :


جنگو (صحبت D تلفظ نمی‌شود!) : یک قاب ورک تجهیز گردیده به ابزارهای لازم برای طراحی وب سایت نرم افزار با به کار گیری از لهجه اپ نویسی پایتون میباشد که مثلا ی این ابزارها می‌قدرت به Authentication, URI Routing, ORM و … اشاره نمود. این قاب ورک با قابلیت و امکان‌هایی همانند توسعه و گسترش ی سریع نرم‌افزار، به کارگیری ی سهل وآسان و کار‌کرد بالا توانسته بسط دهندگان ایده‌آل گرا را به خویش جذب نماید. وجود منابع آموزشی و کتاب‌های تخصصی فراگیری جنگو، سبب ساز محبوبیت بیشتر این قاب ورک گشته میباشد.

فلسک : میکرو کادر ورکی مدل البته در عین درحال حاضر قابل گسترش میباشد که برای گویش اپ نویسی پایتون درج شده میباشد. گفته می‌گردد که اینترنت نرم‌افزار های پباده سازی گردیده با فلسک نسبت به جنگو بیشتر بوی گویش پایتون می دهند به دلیل آنکه با تعداد خطوط کد کمتری می‌قدرت یک نرم‌افزار به گویش پایتون نوشت. توربوگیرز : یک قاب ورکی میباشد با کسب تجربه از کادر ورک های جنگو، روبی آن ریلز و … پباده سازی گشته که با به کارگیری از آن در کوتاه ترین مقطع ممکن می‌اقتدار یک اینترنت اپ پباده سازی کرد. توربوگیرز پاسخی به مجموع بسط دهندگانی میباشد که از محدودیت‌های قاب ورک های لهجه‌های اپ نویسی متفاوت خسته گردیده و پیرو روش‌کاری اثربخش و در عین هم اکنون بی آلایش میشوند.

این کادر ورک اپن سورس، کلیه منظوره، سریع، توسعه و گسترش پذیر و ایمن میباشد که برای علاقمندان به گویش نرم افزار نویسی پایتون پباده سازی گشته میباشد. به عنوان مثال قابلیت و امکان‌های منحصر این کادر ورک گویش اپلیکیشن نویسی پایتون می‌اقتدار به قابلیت و امکان تولید، بازنویسی و رئیس اینترنت نرم افزار از هر مقطع و مکانی تنهاً از روش یک مرورگر همانند فایرفاکس یا این که گوگل کروم و ... اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: