خصوصیت‌های فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : علی پور


خصوصیت‌های دکان‌ساز پرستاشاپ

در کشور‌ایران دارنده نماینده قانونی و تایید شده‌است.

برای دسترسی به تجهیزات بیشتر در دکان خویش، نیاز به خرید قالب و ماژول دارید.

نبود منابع آموزشی کافی برای فعالیت با سیستم.

نیاز به استخدام حامی و کارشناس نرم افزار‌نویس برای بسط آن.

ارزش‌های بالای پلاگین و قالب از مرجع قانونی پرستاشاپ.

برای داشتن یک قالب فن‌ای(فراهم) در دکان اینترنتی خویش که ظاهری مطلوب و کاربرپسند داشته باشد، دستکم پولی میان ۴۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان بایستی بپردازید.

- مغازه‌ساز جوملا

طراحی سایت مغازه‌ساز جوملا نیز شبیه وردپرس میباشد، با این تفاوت که از افزونه منحصربه‌فرد برای ایجاد دکان اینترنتی بوسیله آن مستعمل میباشد.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی با به کار گیری از جوملا هم دقیقا به عبارتی محدودیت‌های جان دار در مغازه‌ساز ووکامرس وجود داراست و برای گسترش و به کار گیری از پشتیبانی آن مستلزم استخدام حامی و نرم‌افزار‌نویس و صرف هزینه‌های بالایی میباشید.

 

- دکان‌ساز پرتال

خب برسیم به یک دکان ساز اهل ایران که اختصاصی خودمان و بوسیله یک مجموعه فن‌ای پباده سازی شده‌است؛ یعنی دکان ساز پرتال! با امداد این سیستم، با اعتنا به نوع کسب‌و‌عمل و میزان دارایی‌ای که در حیث گرفته‌اید، تعدادی گزینش پیش روی شما جای‌دارد. تعرفه پباده سازی و ساخت و ساز دکان اینترنتی با استعمال از سیستم پرتال، را خودتان میتوانید ملاحظه کنید و یکی‌از را به دلخواه تعیین فرمائید.

 

با گزینش هرکدام از این طرح‌ها برای ساخت و ساز مغازه اینترنتی دیگر نیازی به خرید جداگانۀ قالب، هاست، دامنه و هیچ پلاگین ای به طور غیر وابسته برای توسعه و گسترش آن نخواهید داشت. کافی‌ست یک بسته را فعال فرمائید؛ تا سایر فعالیت را پشتیبانان برای شما انجام دهند. خبر خوب این میباشد که برای عمل با وب سایت‌های پرتال، خیر نیازی به علم فنی و کدنویسی دارید، و خیر فردی که مدیر وبسایت را به وی بسپارید؛ زیرا آنقدر معمولی میباشد که خودتان هم می توانید از پس آن بربیایید. در‌حالتی که باورتان نمیشود، نوشته ی علمی «فراگیری ساخت و ساز دکان اینترنتی» را مطالعه نمایید تا تولید دکان در پرتال را حافظه بگیرید.

 

ارائه قالب‌های متنوع، بدون پول و معدود وسعت

اطراف کاربری بی آلایش و مخاطب پسند

پشتیبانی دایم و بدون پول

استعمال فارغ از نیاز به علم و تخصص نرم افزار‌نویسی

قابلیت فردی‌سازی بدون پول قالب‌ها

آپدیت‌رسانی مستمر

پرتال قابلیت و امکان آزمایش بدون‌پول ۷ روزه را برای شما مهیا کرده تا با ذهنی سهل وآسان، تجهیزات و خصوصیت‌های این سیستم رشته‌ای را تحلیل و سوای پرداخت هیچ‌سیرتکامل وجهی مدیر یک دکان اینترنتی را تجربه نمایند. در حالتی‌که هم نخواستید از خدمت به کارگیری فرمائید، چیزی از دست نداده‌اید. هر یک‌سری در شرایطی که آن را آزمون نمائید، بعید میباشد بیخیال آن گردید! پس چنانچه می خواهید فارغ از نیاز به علم فنی و کدنویسی، در کمتر از یک ساعت مالک یک دکان اینترنتی گردید، همین هم اکنون مغازه خویش را ساخت و ساز فرمایید:

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: