راه های ارتفا فروش
نوشته شده توسط : علی پور


ارتقا فروش با طراحی سایت

چه محصولی بفروشیم؟
\"می دانم داشتن یک دکان اینترنتی، احتمالا آینده نیکی دارااست، البته درصورتی که محصولی برای فروش نداشته باشم، چه؟\" ما همۀ گرفتاری‌های شما‌را میدانیم. به همین خیال و خاطر کوشش کرده‌ایم از نخستین تا اخر کسب درآمد از دکان اینترنتی را به شما خاطر بدهیم. درصورتی که بخواهید به عبارتی متاع فروشگاه‌‎تان را به طور آنلاین بفروشید؛ که هیچ! اما در صورتی محصولی نداشته باشید، بایستی هنگامی را هم صرف جستن یک متاع برای فروش نمایید.

گزینش جنس آنقدرها که فکر میکنید، پیچیده و مشقت بار وجود ندارد. معمولا هر چیزی از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد امکان فروش اینترنتی دارا هستند! از جمله یک مثال از آن، فروش تولیدات هنری در تارنما میباشد. یا این که برای مثال میتوانید، دیجی متاع را گشوده نمائید و نگاهی به لیست محصولاتش بیندازید. یک‌سری گزینه از آن ها را یادداشت و درخصوص آنها تحقیق فرمایید. (ترازو رقابت، کیفیت محتوایی که وب سایت‌ها برایش منتشر کرده‌اند، ترازو تقاضای آن و...)

یک نکته: درضمن، دکان اینترنتی صرفا برای فروش محصول ها فیزیکی وجود ندارد؛ هر نوع متاع دیگری مانند فولدر‌های دیجیتال برای مثال بسته‌های آموزشی صوتی، تصویری و متنی را هم می توانید در آن بفروشید.

پس از تعیین مال، احتمالا به چگونگی تأمین آن می سید. بابت این گرفتاری و نگرانی هم میخواهیم خاطر‌تان را ریلکس کنیم. چه‌گونه؟

شما وبسایت‌تان را فعال‌ساز‌ی و مدتی با تکثیر محتوای کیفیت عالی و سئوی وبسایت آن را در گوگل بالا بیاورید. پس از مدتی که به جايگاه نیکی در گوگل رسیدید، خویش تأمین کننده به سراغتان می آید و خیلی شل می توانید با آنها مصاحبه فرمایید.

خب این هم از تامین متاع! چنانچه عذر و بهانه‌های‌تان مجموع شده‌است، به سراغ یادگرفتن ساخت و ساز دکان اینترنتی برویم.

ارتقا فروش با داشتن وبسایت فروشگاهی

فراگیری ایجاد مغازه اینترنتی
درین یادگرفتن شما، به بی آلایش ترین صورت ممکن طرز ساخت‌و‌ساز دکان اینترنتی را حافظه می گیرید. سوای اینکه بخواهید ساخت‌و‌ساز آن را به شخص دیگری بسپارید؛ زیرا آنقدر بی آلایش میباشد، که خودتان میتوانید تولیدکننده وبسایت‌تان باشید. تنها برای یک سری دقیقه حواس‌تان را به ما بدهید.

در‌این طرز، یعنی با امداد دکان ساز پرتال، شما خیر نیازی به کدنویسی دارید، خیر علم فنی و خیر دوران! زیرا قرار میباشد بعداز یک ساعت مالک یک دکان اینترنتی‌ مانند دست به رنگ و راژیا گوشی باشید. اما مثال‌های دیگری هم وجود داراست؛ که توصیه میکنیم آن‌ها‌را ملاحظه کنید.

فرایند ساخت وب سایت فروشگاهی

مرحله اولیه: یک وب سایت فروشگاهی ساخت نمائید
به برگه طراحی وب فروشگاهی مراجعه نمایید. اولی دکمه‌ای که اعتنا‌تان را جلب می‌نماید، یعنی \"استارت فعال سازی دکان\" را کلیک نمائید. پس از وارد کردن نشانی اینترنتی، پیامی با این تیتر که وبسایت شما تولید شد، برایتان میاید. در کاغذ‌ای که برایتان گشوده می گردد دو سه ویدئوی آموزشی هم میبینید که موعظه مایحتاج را گیسو به گیسو به شما می‌نماید.

ساخت مغازه اینترنتی در پرتال

مرحله دوم: رنگ و لعابی در ظاهر دکان‌تان بدهید
مشتری هنگامی وارد یک فروشگاه می گردد، رنگ در و دیوار و دکور آن توجهش را جلب می‌نماید. در حالتی‌که دکان‌تان ظاهری خسته کننده، بی روح و بهم ریخته داشته باشد، احتمالا فارغ از خرید آن جا را رخنه‌ می‌نماید. دکان اینترنتی هم دقیقا همین طور میباشد. ظواهر وب سایت شما می بایست برای مشتری جالب باشد و او‌را در جستن فرآورده و خرید حیران نکند.

بخشی از ظواهر وبسایت شما‌را قالبی که گزینش میکنید، می‌سازد؛ نصیب شادی بخش تولید دکان اینترنتی! درصورتی که به نشانی قالب‌ های وبسایت رجوع‌کنید، با تعداد متعددی قالب متنوع روبرو میشود؛ که هرمورد برای یک نوع تارنما (فردی، فروشگاهی، فردی و...) پباده سازی شده‌است. این قالب‌ها به وسیله یک گروه فن‌ای و مطلوب تارنما‌های داخلی پباده سازی شده‌است؛ یعنی سرعت آن دقیقا مطلوب وب کشور ایران میباشد و وب سایت‌تان با سرعت بالایی گشوده میگردد.

حقیقت، در صورتی‌که به قالب دیجی جنس عشق و علاقه دارید، شبیه آن را میتوانید گزینش فرمائید و در پهنا دو دقیقه سایتی با ظواهر دیجی فرآورده داشته باشید. گشوده هم در حالتی‌که قالبی که میخواهید را پیدا نکردید، قابلیت و امکان پباده سازی قالب سفارشی وجود دارااست؛ ولی در‌صورتی‌که هزینۀ آن برای‌تان مطرح وجود ندارد.

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: