پلاگین‌هایی برای ووکامرس
نوشته شده توسط : علی پور

پلاگین‌های بی‌غایت برای ووکامرس

در ووکامرس شما می توانید اکثر خصوصیت‌هایی که در ذهنتان وجود داراست را در فروشگاهتان پیاده‌سازی نمایید. همینطور این قابلیت را دارید که در‌صورتی‌که چیزی مدنظرتان میباشد که پلاگین‌اش نیست، می توانند با اندکی هزینه آن را برای شما به‌شکل مخصوص کد نویسی نمایند. ولی در لحاظ داشته باشید که کد نویسی منحصر قالب و پلاگین‌های دکان سازهای دیگر مشقت بار‌خیس و پرهزینه‌خیس خواهد بود.

 طراحی سایت


به عبارتی‌طور که گفتیم برای ووکامرس تعداد متعددی پلاگین کاربردی ساخته‌شده‌است. شما میتوانید از پلاگین‌های درگاه بانکی چه واسط و چه بدون واسطه از هر بانکی که بخواهید برای پرداخت هزینه تولید ها به کار گیری فرمایید.

 


آیا شما قصد فروش محصول ها فیزیکی را دارید؟ ووکامرس پلاگین‌ای برای شما تدارک چشم که به اداره پست متصل میشود و هر خریداری که از شما خرید نماید فورا بسته پستی‌اش به‌طور خود کار از روش اداره پست ارسال گردد. بدین‌ترتیب شما صرفا کافی میباشد محصولاتتان را به پست تحویل دهید و تا اتمام تولیدات شما نیازی به مراجعه اداره پست ندارید. فرآیند ارسال تماماً اتومات انجام میگردد.

 


آیا میخواهید بعد از خرید برای بازدیدکنندگان پیامک سپاس بفرستید و از خریداران بابت خریدشان از دکان شما تشکر نمائید؟ این فعالیت قابل اجرا میباشد! تنها کافی میباشد پلاگین‌ای نصب‌کرده و سامانه پیامکی‌تان را به ووکامرس متصل نمایید.

 


در انتها بایستی بگوییم دکان ساز ووکامرس صدها هزار خصوصیت داراست که ما صرفا به بخشی از این خصوصیت‌ها پرداختیم.

 

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: